Shutterstock'tan İstekleriniz Buraya..

Vektörel - Shutterstock'tan İstekleriniz Buraya.. ...

Konu Kapatılmıştır
Shutterstock'tan İstekleriniz Buraya..
mecityilmaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mecityilmaz

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #162
                             Sponsorlu Bağlantılar
Shutterstock sitesinden kullanmak istediğiniz içerikleri (web butonları, menüler, text boxlar veya herhangi görseller) buraya yazın, hesabımdaki bakiyem üzerinden indirip göndereyim..

Tamamen ÜCRETSİZDİR. Kotam fazla olduğu için bayram hediyem olsun Grafikerler ailesine Shutterstock'tan İstekleriniz Buraya..
kardeşim senden bir ricam olcak. Elinde varsa arşiv böyle topladıysan onun direk linkini verirsen çok sevincem. Tek tek indir olmuyor. Güzel bi arşiv haline getirirsen kardeşim sana zahmet resimleri arşiv atarsan çok iyi olur. Bendede arşiv var yakında bende paylaşımda yapıcam.
Kertenkelee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Kertenkelee

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #163
Hocam şunu acil olarak alabilirsem çok sevinirim..
73352683
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #164
Hocam şunu acil olarak alabilirsem çok sevinirim..
73352683
Dünkü kotam doldu, bugünkü kotam 16:00'da açılıyor, işine yarayacaksa o saatte göndereyim?
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #165
kardeşim senden bir ricam olcak. Elinde varsa arşiv böyle topladıysan onun direk linkini verirsen çok sevincem. Tek tek indir olmuyor. Güzel bi arşiv haline getirirsen kardeşim sana zahmet resimleri arşiv atarsan çok iyi olur. Bendede arşiv var yakında bende paylaşımda yapıcam.
Merhaba kardeşim. Zaten yapıcam ama daha 21 gün var hesabımın bitmesine.
Onları da indireyim paylaşıcam zaten klasör klasör Shutterstock'tan İstekleriniz Buraya..
Kertenkelee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Kertenkelee

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #166
hocam 5.30 a kadar gönderirsen çok sevinirim..
mutti isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mutti(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #167
Ekte yazmış olduğum vector leri temin edebilirsen çok memnun olucam herhangi biri şimdiden çok teşekkür ederim

Farm Landscape Stock Vector 61214398 : Shutterstock

White Hen Standing Stock Vector 90467848 : Shutterstock

Cute Little Farmers At A Farm Stock Vector 110207735 : Shutterstock
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #169
Hocam şunu acil olarak alabilirsem çok sevinirim..
73352683
TIKLA
mutti isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mutti(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-01-2013 #170
TIKLA

hocam link hata veriyor bir bakarsan sevinirim çok sağol
Konu Kapatılmıştır

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Shutterstock helldorado Fotoğraf - Resim 224 1 Hafta önce 13:55:08
Shutterstock Grafix_ Fotoğraf - Resim 2 27-08-2012 13:14:50
shutterstock 13258462 atilakaya Vektörel 0 03-10-2011 20:37:22

Kapat
Şifremi Unuttum?