Son Nefes/Last Breath

Serbest Çalışmalar - Son Nefes/Last Breath ...

Cevapla
Son Nefes/Last Breath
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 22-11-2008 #31
Sponsorlu Bağlantılar

kastacım ellerine sağlık ben bu çalışmayı gördüm nasıl olmuş da yorum yazmamışım... kıskandığım bir ana geldi herhalde :headbang: :utann: neyse işte güzel olmuş.... :alkis::alkis::alkis::alkis::alkis::alkis::alkis:
Son Nefes/Last Breath teşekkür ederim

Çalışma çok güzel. Peki ya fizik kuralları?

Hançer ya çok hafif olması lazım. Ya da yer çekimine karşı gelmesi. Eğer bunların hiç biri yoksa ozaman hançerin elmada öyle durması mantıksız değil mi?
evet, haklısınız Volkan bey fizik kurallı ile burada tartışmam

ama eğer hançer masa içine girebilmiş ise? girmiş derken... yani saplanmiş:utannSon Nefes/Last Breathbuldum kelime)

Çok güzel bir çalışma tebrik ederim....Çok gerçekçi ve etkileyici olmuş kasta.
Özellikle hancer çok güzel olmuş.:clapping:

Emeğinize sağlık.
teşekkür ederim:angel:
Bu mesajdan alıntı yap
güneş gün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

güneş gün

Eğitimci / Tokat

Standart
Alt 22-11-2008 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
kasta her zamanki gibi süpersin ... imreniyorum sana , hatta artık kıskanıyorumda diyebilirim... tabiki azmini ve kendini geliştirmendeki başarını yabana atamayız... ellerine sağlık... ama fikir olarak bence muhteşem...
Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 22-11-2008 #33
kasta her zamanki gibi süpersin ... imreniyorum sana , hatta artık kıskanıyorumda diyebilirim... tabiki azmini ve kendini geliştirmendeki başarını yabana atamayız... ellerine sağlık... ama fikir olarak bence muhteşem...
Son Nefes/Last Breath olan hırsıma bende şaşırıyorum açıkçası, ama kendim çizim yapmak çok eskiden beri istiyorum kısmet bugüne geldı demek ki. Geliştirmek? grafikerler.net teşekkür bile az gelir...

ama fikir olarak bence muhteşem... - çok sevindim, çok mutlu oldum, teşekkür ederim:angel:
Bu mesajdan alıntı yap
the_one isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the_one

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-11-2008 #34
Ne zaman bu sayfayı açsam hançeri uzun uzun incelemeden geçemiyorum. Son Nefes/Last Breath
Her çizgide emeğinizin olması ne güzel.
İyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-11-2008 #35
Çalışma çok güzel. Peki ya fizik kuralları?

Hançer ya çok hafif olması lazım. Ya da yer çekimine karşı gelmesi. Eğer bunların hiç biri yoksa ozaman hançerin elmada öyle durması mantıksız değil mi?
Bence bu çalışmada mantık kuralları pek aranmasa da olur... Sonuçta elmanın içinden kan çıkıyor... Hayal gücü var işin içinde... Bence elma çok güçlü aslında, ağır.... Biraz sonra hançerin etkisiyle yana yıkılacak! Ama mücadele ediyor daha... "LAST BREATH" e az kalmış...
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-11-2008 #36
Bence bu çalışmada mantık kuralları pek aranmasa da olur... Sonuçta elmanın içinden kan çıkıyor... Hayal gücü var işin içinde... Bence elma çok güçlü aslında, ağır.... Biraz sonra hançerin etkisiyle yana yıkılacak! Ama mücadele ediyor daha... "LAST BREATH" e az kalmış...
şimdi bende merak etmeye başladım buna ne cevap gelecek Volkan TEKİN'den
Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 22-11-2008 #37
Bence bu çalışmada mantık kuralları pek aranmasa da olur... Sonuçta elmanın içinden kan çıkıyor... Hayal gücü var işin içinde... Bence elma çok güçlü aslında, ağır.... Biraz sonra hançerin etkisiyle yana yıkılacak! Ama mücadele ediyor daha... "LAST BREATH" e az kalmış...
efoja, harikasin çünü düşünceme tamamen açıkladın diye düşünuyorum

hancer sevdiğim bir insandı, bunun için detaylere daha çok düşkün oldum. elma kırmızı - yani kalp... neden elmadan kan çıkıyor? - ölü (ya da son nefes) eğer bıcak hızla bir şeye saplanırsınız o zaman kesinlikle, m e t a l olsa, bile saplanır... tabi ki hancer yapılışından kaynaklanıyor, ne kadar küvetli diye....

tabii ki fizik kurallara göre bıçak ve elma yatay haline gelecek, ama kurallar burada ben bozuyorum ve bu sadece benim hayalim, görmek, görduyum bir şey
Bu mesajdan alıntı yap
efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-11-2008 #38
şimdi bende merak etmeye başladım buna ne cevap gelecek Volkan TEKİN'den
ben de :rapp: hak vermiştir belki...

efoja, harikasin çünü düşünceme tamamen açıkladın diye düşünuyorum

hancer sevdiğim bir insandı, bunun için detaylere daha çok düşkün oldum. elma kırmızı - yani kalp... neden elmadan kan çıkıyor? - ölü (ya da son nefes) eğer bıcak hızla bir şeye saplanırsınız o zaman kesinlikle, m e t a l olsa, bile saplanır... tabi ki hancer yapılışından kaynaklanıyor, ne kadar küvetli diye....

tabii ki fizik kurallara göre bıçak ve elma yatay haline gelecek, ama kurallar burada ben bozuyorum ve bu sadece benim hayalim, görmek, görduyum bir şey
harika olan hayal gücü aslında, çünkü herkeste aynı olmayan yegane şeylerden...
Bu mesajdan alıntı yap
Cahit GÜLDEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Cahit GÜLDEN(54)

Eğitimci Grafiker

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-11-2008 #39
Kasta kısa sürede gösterdiğin gelişim için seni tebrik ederim.
Fakat bizim amacımız gittikçe daha profesyonel çalışmalar ortaya çıkarman.

Çalışmanı incelemeden önce kompozisyonunu tanımlayalım istersen.

Çalışman:
1- En geride yanmış bir duvar kağıdı veya deri izlenimi uyandıran bir duvarla kaplı.
2-Yine background olarak nitelendirebileceğimiz ahşap dokulu bir alt zemini oluşturan masa.
3-Motifli antika bir hançerin saplandığı bir elma.
4-Hançerin saplandığı yerden zemine ve masanın üzerine sızan kan gölünden oluşuyor.

Çalışmanda aksayan yönler:
-Çalışmanı bir mekan olarak nitelersek çalışmada yer alan objeler aynı ışık şiddeti ile etkilenmesi gerekecekti, bu pencereden baktığımız zaman tüm objeler üzerinde aynı ışık etkisini yakalamakta zorlanmışsın.

-Kompozisyonda yer alan ögelerde küçükte olsa tutarsızlıklar gözlemlenmekte. Ağaç dokusu ile, ahşap dokulu zeminin, aynı çalışmaya ait olduğunu söylemek zor. Yani uslup farklılığı (stil) bariz bir biçimde gözlenmekte. Bir başka uyumsuzlukta elma ve üzerinden sızan kan arasında gözlemlenmekte, örneğin kan elma ve ahşap zemin üzerinde istenilen uyum yakalanamamış.

-Objeleri tek tek ele aldığımız zaman En göze batan hata, kan sızıntısı ve kan birikintisi izlenimi en bariz sıkıntı olarak gözlemlenmektedir. Bir diğer sıkıntı ise duvar kağıdındaki yanmış bölümün kenarında yer alan yanık izleridir, bu izler obje ile yeterince uyuşmadığı için göze batmaktadır. Hançerin parlak ****l bir obje olması nedeniyle üzerindeki yansımaların iyi etüt edilmesi gerekmekte, hançer aliminyumdan değilde parlak çelik etkisi verilmeliydi. Ahşap zemin yatay olarak birleştirilmiş dokulu tahtalardan oluşmakta, gerek birleşme yerleri gerekse ahşap üzerindeki dokular çok sert biçimde verilmiş, bu bölümlerde sert geçişler yerine daha yumuşak geçişler uygulanmalıydı.

Sonuç:
Tüm bu aksaklıkları incelediğimizde çalışmada kullanılan referans objelerin sıkıntı yarattığını gözlemlemekteyiz.
Burda tasarımcının işe yeni başlamasıda başka bir olumsuz etkendir. Bu tür çalışmalar yaparken mutlaka iyi bir gözlem yapılmalı ve kullanılan objelerin bütünsellik oluşturması amacıyla değiştirilmesi gerekmekte. Bu tarz tasarımlarda kesinlikle tasarımcı ışık-gölge konusuna hakim olmalı, objeleri mekanda yayarken ışık kırılmalarını, yansımalarını ve gölgeleri ilgili sisteme çok iyi adapte etmelidir.

Unutmayacağımız şey her tasarımcının bu ve buna benzer hatalar yaptığıdır. Hatasız bir çalışma nerdeyse yok gibidir, önemli olan bu hatalarımızı en aza indirgemektir. Hataları en aza indirgenmiş bir çalışma uzun bir süreç ve çalışma disiplini gerektirmektedir. Yılgınlığa düşmeden kendi eksiklerimizin farkında olursak bunu kesinlikle gerçekleştiririz.

Çok daha güzel çalışmalarda beraber olmak dileğiyle.
Hoşçakal KastaSon Nefes/Last Breath

Dilimize sahip çıkalım.
Takıldığımız yerlerde alttaki linki tıklayalım.

TIKLA

'Basit bir kimse en küçük bir eleştiriye çıldırır,
akıllı adam ise kendini eleştirenlerin,
kendisiyle tartışanların düşüncelerini kapmaya çalışır.'

L. Ron Hubbard

Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 22-11-2008 #40
Kasta kısa sürede gösterdiğin gelişim için seni tebrik ederim.
Fakat bizim amacımız gittikçe daha profesyonel çalışmalar ortaya çıkarman.

Çalışmanı incelemeden önce kompozisyonunu tanımlayalım istersen.

Çalışman:
1- En geride yanmış bir duvar kağıdı veya deri izlenimi uyandıran bir duvarla kaplı.
2-Yine background olarak nitelendirebileceğimiz ahşap dokulu bir alt zemini oluşturan masa.
3-Motifli antika bir hançerin saplandığı bir elma.
4-Hançerin saplandığı yerden zemine ve masanın üzerine sızan kan gölünden oluşuyor.

Çalışmanda aksayan yönler:
-Çalışmanı bir mekan olarak nitelersek çalışmada yer alan objeler aynı ışık şiddeti ile etkilenmesi gerekecekti, bu pencereden baktığımız zaman tüm objeler üzerinde aynı ışık etkisini yakalamakta zorlanmışsın.

-Kompozisyonda yer alan ögelerde küçükte olsa tutarsızlıklar gözlemlenmekte. Ağaç dokusu ile, ahşap dokulu zeminin, aynı çalışmaya ait olduğunu söylemek zor. Yani uslup farklılığı (stil) bariz bir biçimde gözlenmekte. Bir başka uyumsuzlukta elma ve üzerinden sızan kan arasında gözlemlenmekte, örneğin kan elma ve ahşap zemin üzerinde istenilen uyum yakalanamamış.

-Objeleri tek tek ele aldığımız zaman En göze batan hata, kan sızıntısı ve kan birikintisi izlenimi en bariz sıkıntı olarak gözlemlenmektedir. Bir diğer sıkıntı ise duvar kağıdındaki yanmış bölümün kenarında yer alan yanık izleridir, bu izler obje ile yeterince uyuşmadığı için göze batmaktadır. Hançerin parlak ****l bir obje olması nedeniyle üzerindeki yansımaların iyi etüt edilmesi gerekmekte, hançer aliminyumdan değilde parlak çelik etkisi verilmeliydi. Ahşap zemin yatay olarak birleştirilmiş dokulu tahtalardan oluşmakta, gerek birleşme yerleri gerekse ahşap üzerindeki dokular çok sert biçimde verilmiş, bu bölümlerde sert geçişler yerine daha yumuşak geçişler uygulanmalıydı.

Sonuç:
Tüm bu aksaklıkları incelediğimizde çalışmada kullanılan referans objelerin sıkıntı yarattığını gözlemlemekteyiz.
Burda tasarımcının işe yeni başlamasıda başka bir olumsuz etkendir. Bu tür çalışmalar yaparken mutlaka iyi bir gözlem yapılmalı ve kullanılan objelerin bütünsellik oluşturması amacıyla değiştirilmesi gerekmekte. Bu tarz tasarımlarda kesinlikle tasarımcı ışık-gölge konusuna hakim olmalı, objeleri mekanda yayarken ışık kırılmalarını, yansımalarını ve gölgeleri ilgili sisteme çok iyi adapte etmelidir.

Unutmayacağımız şey her tasarımcının bu ve buna benzer hatalar yaptığıdır. Hatasız bir çalışma nerdeyse yok gibidir, önemli olan bu hatalarımızı en aza indirgemektir. Hataları en aza indirgenmiş bir çalışma uzun bir süreç ve çalışma disiplini gerektirmektedir. Yılgınlığa düşmeden kendi eksiklerimizin farkında olursak bunu kesinlikle gerçekleştiririz.

Çok daha güzel çalışmalarda beraber olmak dileğiyle.
Hoşçakal KastaSon Nefes/Last Breath
Cahit Bey, kırmadığınız için teşekkür ederim

iyice okuyum dikkateme aldım, daha sonraki çalışmalarıma daha da dikkatli olmalığım.

İşte tüm görmedığım hataları siz belirttiniz:utann:

bu yorumdan sonra çizmeye vaz geçiyorumSon Nefes/Last Breath şaka tabii ki. Benden ılustrator olmayacak bunu biliyorum, keyf için zevk için kalem kendi başına gidip çiziyor...benden sadece programm açması.

Gölge ışık konusunda anatomi çizimden sonra en zoe işgaliba...çok net ve iyi görmek lazım nasıl nereye ışık vuracak... Çalışacağız, Cahit Bey:angel:

Tekrar Teşekkür Ederim
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
breath, nefes or last, son

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Nefes karantina Sinema & Tiyatro 12 20-10-2009 13:17:37
Bir ses.. Bir nefes.. resurrection Hoşgeldiniz 7 20-10-2008 10:33:00
nefes darlığı çeken yaşlı erkek resmi grafikerkartal Fotoğraf - Resim 0 06-03-2008 12:27:27

Kapat
Şifremi Unuttum?