Sünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı?

Clip Art - Sünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı? ...

Cevapla
Sünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı?
asmalı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

asmalı

Matbaacı / Denizli

Standart

Sünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı?

Alt 27-05-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Selam arkadaşlar kolay gelsin,
Elinizde Sünnet davetiyesi için clipart olarak ilginç bir şeyler varmı?
Sünnetçi olur Sünnet çocuğu olur bunun gibi ilgilenirseniz sevinirim
şimdiden teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Matbuu.com Reklamları

grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Sünnet clipartı lazım....

Alt 04-06-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Öncelikle herkese şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.
Ben kardeşim için özel bir sünnet davetiyesi tasarlamak istiyorum.Bu yüzden kullanabileceğim sünnet çocuğu ve buna benzer farklı clipartlar arıyorum.Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.Çok uğraştım ama bulamadım.






sünnette görüşmek üzere Sünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı?

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
Ataman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ataman

Eğitimci / Kocaeli

Standart
Alt 04-06-2008 #3
İşe ilk başladığım zamanlarda bende çok aramıştım ve bulmadığım için palyaçolarla idare etmiştim üstelik benimki afiş olucaktı baya zorlanmıştım bence bulunması en zor clipart...
Bu mesajdan alıntı yap
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-06-2008 #4
durum o kadar vahim mi???
:?

bulamayacağım yani öyle mi :'(

cidden bulamıyorum....

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
sugarboys isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sugarboys

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 09-06-2008 #5
sünnet clipart..... Lasım
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 16-06-2008 #6
demekki clipartları genellikle yabacılar hazırlıo onlarda sünnet die bişi bilmioalr zatenSünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı?
Bu mesajdan alıntı yap
serkanhallac isimli Üye şimdilik offline konumundadır

serkanhallac

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-06-2008 #7
elimde böyle bi figür var umarım işini görür
[IMG]Sünnet Davetiyesi için elinizde Clipart var mı?[/IMG]
Bu mesajdan alıntı yap
Ataman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ataman

Eğitimci / Kocaeli

Standart
Alt 26-06-2008 #8
arkadaşlar yapmayın yaa... kimsede sünnet çocuğu clipartı yokmu? Size lazım olunca siz ne yapıyosunuz.
yada şöle sünnette kullanılablecek nazar boncuğu filandamı yok...
Bu mesajdan alıntı yap
enes_59 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

enes_59

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-06-2008 #9
Bizim dinimiz gereği sünnet oluyoruz ama yabancılardanda sünnet olan cok var dini bizimkinden farklı olsada,onlar sünnet yaptırmanın sağlıklı olduğu kanısı varmışlar.
Bu mesajdan alıntı yap
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2008 #10
konu karışmasın.
bende hazıra yöneldim zaten.

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Reklam

Cevapla

Tags
clipartı, davetiye, lazım, sünnet

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Sünnet Davetiyesi Sözleri.. Bahtınur YILDIZ Diğerleri 12 10-06-2010 12:49:38
özel hastane için sünnet kampanyası thejakal Kitap kapağı, broşür, menü vb. 3 21-05-2008 10:16:45
hatim davetiyesi için vektör arıyorum mca322 Vektörel 2 28-04-2008 10:57:47
sünnet davetiyesi esra.orijinal Kitap kapağı, broşür, menü vb. 1 20-08-2007 19:35:39

Kapat
Şifremi Unuttum?