T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı

Sonuçlanan Grafik Tasarım Yarışmaları - T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı Sponsorlu Bağlantılar T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı...

Cevapla
T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart

T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı

Alt 17-01-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı

T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı
T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı
T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

mahonii1987 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mahonii1987

Matbaacı / Şanlı urfa

Standart
Alt 23-02-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
ne zaman sonuçlar açıklanacak acaba bilginiz varmı
Bu mesajdan alıntı yap
mercimek_34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mercimek_34

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 24-02-2011 #3
Bu yarışmada da var bi şeyler. İnternet sitesinde herhangi bi değişiklik yok.
Bu mesajdan alıntı yap
mahonii1987 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mahonii1987

Matbaacı / Şanlı urfa

Standart
Alt 01-03-2011 #4
onu bunu bilmiyorum ama inşallah hak eden kazanır
Bu mesajdan alıntı yap
mahonii1987 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mahonii1987

Matbaacı / Şanlı urfa

Standart
Alt 22-03-2011 #5
ne zaman açıklanacağı hakkında bilgisi olan varmı uzun bi süre oldu ses seda yok o kadar emek vermişiz ya
Bu mesajdan alıntı yap
mahonii1987 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mahonii1987

Matbaacı / Şanlı urfa

Standart
Alt 25-03-2011 #6
arkadaşlar internet sitelerinde açıklama yapılmadı ama logo elime ulaştı bu logo ile cebli dosya ve bloknot yaptıracaklar bizim firmada ayıp be ayıp yarışmaya katılanlara sadece yazık keşke katılmasaydık diyorum çünkü seçilen logo KENDİ BİLGİSAYARCILARI yapmış onu beğenmişler saçma bi logo olmuş bence koskocaman il özel idaresi logoyu beğeniyorsun 1. seçiyorsun ama internette bunu yayınlamıyorsun neden acaba neden bu kadar insanı bekletiyorsunuz ayıptır zaten biliyordum böyle olacağını ama kız arkadaşım katıl dedi o kadar emek verdim sonucunu bile bile katıldık ama bu kadar da olmaz Ayıptır be utanmadan bide bana geliyor logo cebli dosya ve bloknot için ne kadar şansız biriyim yaa
Bu mesajdan alıntı yap
omerh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omerh(37)

Grafiker / Kocaeli

Standart

tc sanliurfa il ozel idaresi logo yarisma ilan

Alt 25-03-2011 #7
Yaw arkadaş her yarışmada aynı problem. Vallahi bunca insanın hakkını nasıl ödeyecekler. Adaletsizliktir bu başka birşey değil. Ne bir açıklama ne bir duyuru hiç birşey yok. şu yaptıklarına bak logoyu seçmişler birde işleri bile yaptırıyorlar...
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 25-03-2011 #8
arkadaşlar internet sitelerinde açıklama yapılmadı ama logo elime ulaştı bu logo ile cebli dosya ve bloknot yaptıracaklar bizim firmada ayıp be ayıp yarışmaya katılanlara sadece yazık keşke katılmasaydık diyorum çünkü seçilen logo KENDİ BİLGİSAYARCILARI yapmış onu beğenmişler saçma bi logo olmuş bence koskocaman il özel idaresi logoyu beğeniyorsun 1. seçiyorsun ama internette bunu yayınlamıyorsun neden acaba neden bu kadar insanı bekletiyorsunuz ayıptır zaten biliyordum böyle olacağını ama kız arkadaşım katıl dedi o kadar emek verdim sonucunu bile bile katıldık ama bu kadar da olmaz Ayıptır be utanmadan bide bana geliyor logo cebli dosya ve bloknot için ne kadar şansız biriyim yaa
sen kaşınmışsın T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı isyanlardayım
Salla gitsin diyeceğim de kolay değil bilirim o acıyı. Geçmiş olsun
Bu mesajdan alıntı yap
mahonii1987 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mahonii1987

Matbaacı / Şanlı urfa

Standart
Alt 25-03-2011 #9
Yaw arkadaş her yarışmada aynı problem. Vallahi bunca insanın hakkını nasıl ödeyecekler. Adaletsizliktir bu başka birşey değil. Ne bir açıklama ne bir duyuru hiç birşey yok. şu yaptıklarına bak logoyu seçmişler birde işleri bile yaptırıyorlar...
aynen öyle ya iş birde geliyor bizim firmaya birde bana getiriyor logo resim olarak geldi zemin rengi beyaz abicim bunun corel olarak yada ai yada psd ne bileyim başka bi formatta yokmu yok diyor ya alalhım varmı böyle bi adalet
Bu mesajdan alıntı yap
mahonii1987 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mahonii1987

Matbaacı / Şanlı urfa

Standart
Alt 25-03-2011 #10
sen kaşınmışsın T.C Şanlıurfa İl Özel İdaresi Logo yarışma ilanı isyanlardayım
Salla gitsin diyeceğim de kolay değil bilirim o acıyı. Geçmiş olsun
valla dediğin gibi evlat acısı gibi bişey ya
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Gaziantep İl Özel İdaresi Logo Yarışması zaloglu Sonuçlanan Grafik Tasarım Yarışmaları 10 15-10-2012 20:09:20
Trabzon İl Özel İdaresi (Lütfen yorum yazın. Çok ihtiyacım var) serdalsahin61 Logo Tasarımları 13 26-04-2011 11:16:12
Ardahan İl Özel İdaresi Logosu Var mı? s_a_i_h_l Vektörel 0 25-01-2010 23:19:49
Bilecik Özel İdaresi (Logo) kopukhasan Logo Tasarımları 6 18-06-2008 17:01:45
Elazığ İl Özel İdaresi Faaliyet Raporu bymuammer Kitap kapağı, broşür, menü vb. 0 09-04-2008 14:39:54

Kapat
Şifremi Unuttum?