tasarımımı geliştirmek üzere ders almak istiyorum

Sonuçlanan İlanlar - tasarımımı geliştirmek üzere ders almak istiyorum ...

 
tasarımımı geliştirmek üzere ders almak istiyorum
gasiha isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gasiha

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 25-11-2007 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar bilgeadam evet ok iyi bir kurs programları vs çok iyi öğretio eğitmenler desen bi okadar işinin ehli insanlar..ancaaaaaaaak tasarım öğrenmeyle olcak iş değil eğer yetenek varsa o açığa çıkar zaten..Bilgeadama o kadar para vermeye değmez.Özel bir dersle de kısa zamanla doğru iletişimi etkili bi şekilde nasıl anlatman gerektiğini öğrenebilirsin..Sana önerim çaba sarfetmen,yılmaman ve özel derste olabilr.
merveporay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

merveporay(32)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-11-2007 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
arkadaşlar bir akademisyen olarak kursla bu iş olmaz tabiki program öğrenmek için yardımcıdır ama bu iş için eğitim sonrada içsel yetenek gereklidir. Sanat tarihi, tipografi, illustrasyon grafik teknikleri bunları tek tek öğrenmek gerekir.
qwatti isimli Üye şimdilik offline konumundadır

qwatti(46)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-07-2009 #13
ben bir grafik öğretmeniyim.. photoshop, corel draw, indesigne ve illüstrator eğitimi veriyorum.. özel bir dershanede haftaiçi akşam gruplarım ve haftasonu gruplarım var. bir not düşmek istiyorum.. bilge adam ciddi meblalara uzun saatlerde eğitim veriyor.. eğer zamanınız ve paranız varsa okey.. sorun yok.. reklam amacıyla değil sadece samimi söylemek istiyorum ki daha uygun fiyatlara ihtiyacınız olan eğitimi daha kısa sürede ki ben 80 saatlik paket eğitimi veriyorum alabilirsiniz..

3d Line Bilişim Akademisi Eğitimde Öncü Kuruluş
iletişime geçmeyi düşünen arkadaşlar.. ismimi verebilirler grafik eğitmenlerinizden nermin karahan aracılığıyla grafikerler.netten arıyorum diyebilirsiniz.. yetkiliyle bizzat görüşüp bilgi vericem bu konuda.. uygun indirim ve grup düzenlemeleri konusunda destek olmak isterim..
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-07-2009 #14
İyide herkesin Bilge Adam ' a maddi gücü yetmeyebilir arkadaşlar...
Ben bile zamanında denkleştiremediğim için başka bir kursa gitmiştim.
Aslına bakarsanız epeyde memnun kalmıştım.
Bilişim Eğitim Merkezi (sitemizde bile reklamları var)
Yalnız başka bir konuya parmak basmak istiyorum.
Ben kursu bir takım sebeplerle yarım bıraktım; ve daha sonra da üstüne gitmediğim, pratik yapmadığım için herşeyi puuf unuttum gitti!!!!
Ki o zaman sınıfın en iyisi olduğumu değerli hocam iletmişti tasarımımı geliştirmek üzere ders almak istiyorum
Yani demem o ki; kursun size katacağı evet çok şey var; ama iş sizde bitiyor...
Çok okumalı; çok pratik yapmalısınız...
Program yeteneğini; mause kullanımınızı geliştirmek için; yapılan tasarımların aynısını yapmaya çalışarak başlamanızı öneririm...(Hocam söylemişti)
Tıpkı resimdeki röprodiksüyon gibi...
Tasarım gücü içinse pek bir şey demek mümkün değil ne yazıkki; Allah vergisi... :wink:
Yada kursla olacak şey değil; kursta tasarım yapmayı değil; program kullanmayı öğreniyorsunuz...
Tabii yüksek okulda okuyabilirseniz o başka tasarımımı geliştirmek üzere ders almak istiyorum
Öss ' ye hazırlanan öğrencilerin bile; dershane katkısı %10 ' dur arkadaşlar...
Yani iş sizde bitiyor... :wink:
Konuyu açan arkadaşın dediği gibi özel derste alabilirsiniz aslında, ben epey yararlı olacağını düşünüyorum...
Bir arkadaşım kendini bu şekilde çok geliştirmişti.
Sonuçta kalabalık bir sınıfta öğrenmek başka birebir öğrenmek bambaşka... :wink:
Saygılar
bys_mavi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bys_mavi

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-07-2009 #15
Tasarım konusunda veya takıldıgı konularda kendini geliştirmek amacında bi sorunu olan arkadaşlara yardımcı olabilirim
özel mesajla ulasabılırsınız
Büşra Giritoğlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Büşra Giritoğlu(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-07-2009 #16
konu 2007 ait dikkatinizi çekerim:s
hürrem21 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hürrem21(32)

Yrd. Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2009 #17
bilge adam sadece reklam arkadaşlar bizzat baktım ben bi prof olarak katılmıyorum ...bilişim eğitim daha iyi bu konuda yaratıcılık istiyorsan buda kursla alınmaz zaten... kurs istersende bilişime git
bende bilişime gittim. Zuhal hocadan memnun kaldım. :rofl:
Grafink isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Grafink(38)

Clone Trooper

Sanat Yn. / İzmir

Standart
Alt 22-07-2009 #18
tasarım yönünüzü geliştirecekseniz, bilge adam tipi kursların size hiç bir faydası olmayacağını düşünüyorum. Tabi bünyelerinde grafik ya da resim üzerine lisans yapmış eğitimciler varsa onu bilemem.

Ancak benim size önerim, yakınlarda bir atölye bulmanız, resim ve desen dersleri almanız yönünde olacaktır.

Out of the code, into the fire...

 

Tags
ders almak istiyorum, tasarimimi gelistirmek uzere

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
mac almak istiyorum yardım blizzard Macintosh 24 28-06-2010 19:21:27
Makine almak istiyorum Qesta Dijital makineler 12 13-05-2010 16:11:57
mac dersi almak istiyorum... kahan.35 Macintosh 12 05-09-2008 21:56:21
Sitem için banner hazırladım. Ancak geliştirmek istiyorum.. Shadow777 Dijital Sanat 8 18-10-2007 20:43:22
Kendimi geliştirmek istiyorum ne yapmam gerekli.. nez Temel Tasarım İlkeleri 8 17-09-2007 21:37:09

Kapat
Şifremi Unuttum?