taşma payı problemi

Kartvizit Tasarımları - taşma payı problemi Sponsorlu Bağlantılar Selam arkadaşlar şöyle bi sorunum var şimdi bir kartvizit çalışması yapmak için yeni bir dokuman açtığımda çalışma alanının boyutu 8x5 cm mi olmalı yoksa 8,4x5,4 cm mu olmalı ...

Cevapla
taşma payı problemi
krallls42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

krallls42

Grafiker / Konya

Standart

taşma payı problemi

Alt 06-04-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Selam arkadaşlar şöyle bi sorunum var
şimdi bir kartvizit çalışması yapmak için yeni bir dokuman açtığımda çalışma alanının boyutu 8x5 cm mi olmalı yoksa 8,4x5,4 cm mu olmalı
yani taşma payını nasıl vermeliyim çalışma alanının dışındamı olmalı yoksa içerisinde mi?
Şimdiden teşekkürler yorumlarınız için
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

hunterboy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hunterboy

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-04-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Forumu incelersen işine yarayacak bilgi mevcut.
Kolay Gelsin
Kartvizit Şablonu
Bu mesajdan alıntı yap
krallls42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

krallls42

Grafiker / Konya

Standart
Alt 06-04-2010 #3
yani çalışma alanım 8x5 cm taşma payları ise çalışma alanının dışarısında 4mm yanlış mı anlamışım acaba
Bu mesajdan alıntı yap
hunterboy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hunterboy

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-04-2010 #4
8.4X 5.4 dikdörtgen içerisine de 4 mm küçülmüş bir dikdörtgen yapıyorsun.
Yani taşma payı ile birlikte 8.4
Bu mesajdan alıntı yap
krallls42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

krallls42

Grafiker / Konya

Standart
Alt 06-04-2010 #5
tmm şimdi oldu teşekkürler hunterboy
Bu mesajdan alıntı yap
hunterboy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hunterboy

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-04-2010 #6
Rica ederimtaşma payı problemi
Bu mesajdan alıntı yap
Ufuk Cebeci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ufuk Cebeci

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 06-04-2010 #7
çalışmanızın boyutlarının yani 8x4 mm dışında 4mm taşma payı bıraktığınız gibi içeriye doğru da 4 mm pay bırakmanız en sağlıklısı olacaktır yani çalışacağınız alan 7.6x4.6 olmalı aslında ama ornek resimde de gorulduğu gibi dışarı olan taşma paylarına çalışmanızınuzantılarını vermeyi unutmayın. sıfıra sıfır çalışırsanız kesimde sorun olacaktır.
taşma payı problemi
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Taşma PAyı??? igoala Baskı Öncesi 14 06-06-2010 11:45:55
jpeg taşma payı graphblues InDesign Soru ve Sorunlarınız 7 24-09-2009 23:31:50
ölçülerde taşma akif_seksekci Illustrator Soru ve Sorunlarınız 3 28-07-2009 14:08:57
Taşma sorunu laz61 Web Tasarımı 2 30-04-2009 12:46:19
Taşma payları ölçüye göre nasıl ayarlanır?? igoala Baskı Öncesi 9 07-01-2009 13:36:08

Kapat
Şifremi Unuttum?