Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam

Logo Tasarımları - Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam ...

Cevapla
Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam
Barış Akgün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Barış Akgün

Grafiker / İstanbul

Standart

Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam

Alt 13-02-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Teknik Destek Kurumu sensörler tarafından duyumsanan ve elektriksel sinyallere dönüştürülen fiziksel niceliklerin Veri Toplama Donanımı aracılığıyla sayısal biçimde bilgisayara aktarılarak Veri Toplama Yazılımı aracılığıyla gorunum ve veri aktaran bir firma.

ürün sunulmamıştır. Görüşleriniz önemli bu yuzden. teşekkurler sımdıden.

Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Büşra Giritoğlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Büşra Giritoğlu(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
maşallah bayağı kısa bir açıklaması varmışTeknik Destek Kurumu Logo Çalışmamben beğendim açıklamıyı okuduktan sonra logoya baktım ve gerekli algıyı aldım amacına uygun bence eline sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
Barış Akgün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Barış Akgün

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #3
valla onlar anlatırken bıle tam anlamadım bende konu zor konu zaten Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam cok sade oldu gibi geldi bana biraz daha gelistirmeyi denicem gorsel olarak. kopyalayıp yapıstırdım acıklamayı sıtelerınden zaten Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam tesekkurler yorum ıcın
Bu mesajdan alıntı yap
Büşra Giritoğlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Büşra Giritoğlu(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #4
sade olması logonun orjinalliğini korur zaten tabiki birkaç alternatif daha yaparsan iyi olur.
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #5
firma kapalı devre güvenlik sistemleri felan mı sunuyor?
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 13-02-2009 #6
valla onlar anlatırken bıle tam anlamadım bende konu zor konu zaten Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam cok sade oldu gibi geldi bana biraz daha gelistirmeyi denicem gorsel olarak. kopyalayıp yapıstırdım acıklamayı sıtelerınden zaten Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam tesekkurler yorum ıcın
Cidden anlamadan bu çalışmayı mı yaptınız... :S Oysaki, işi anlamadan nasıl başkalarına anlatabilecek bir çalışma yapacağınız beni düşündürdü.

Yukarıdaki çalışmanızda ben açıklamanızı görmemiş olsam sanırım biyoloji ile ilgili bir alan diye düşünürdüm. Çalışmanızdaki görsel bana hücrelerin yapısı ile ilgili gibi bir his verdi...



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Barış Akgün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Barış Akgün

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #7
firma mesela bir güc testi olucak o nun verilerinin alınmasi icin gerekli ürünleri olusturup sunuyor ayrica sunulumdan sonra veri alınımını gorsel ve istatisliklerle sunuyor. anlamadım derken tam anlatamadım verılen ornektekı yazıdan kastettım daha sonrasında anlayarak ılerledım tabıkı. hucre yapısına gelınce ben bı anlam veremedım dedıgınıze :s
Bu mesajdan alıntı yap
Cahit GÜLDEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Cahit GÜLDEN(54)

Eğitimci Grafiker

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #8
Hücre yapısı derken, Volkan aşağıdaki biçimle bağdaştırmışki bende aynı fikirdeyim. Çalışmanız elektronikten çok, biyolojiyle ilgiliymiş gibi algılanıyor.
Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam

Dilimize sahip çıkalım.
Takıldığımız yerlerde alttaki linki tıklayalım.

TIKLA

'Basit bir kimse en küçük bir eleştiriye çıldırır,
akıllı adam ise kendini eleştirenlerin,
kendisiyle tartışanların düşüncelerini kapmaya çalışır.'

L. Ron Hubbard

Bu mesajdan alıntı yap
Barış Akgün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Barış Akgün

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-02-2009 #9
valla hocam sımdı gorunce dedıgınız gıbı olabılır. bılgılendırme ıcın tesekkurler. volkan abi sayesınde bıyolojimizde gelişti Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam tekrar tesekkurler
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 13-02-2009 #10
valla hocam sımdı gorunce dedıgınız gıbı olabılır. bılgılendırme ıcın tesekkurler. volkan abi sayesınde bıyolojimizde gelişti Teknik Destek Kurumu Logo Çalışmam tekrar tesekkurler
Grafiker kolay olunmuyor arkadaşlar. Kendi konuları ile ilgili olduğu kadar genel konularlada ilgili ve genel kültürünü sürekli geliştirmeye çalışan insanlar tam anlamıyla grafikerlik yapmaya başlayabiliyor. Gelişime kapalı ve sadece bildikleri ile yetinen insan malesef bu meslekte çok başarılı olamaz. Mutlaka çok okuyun, araştırın, gündemi takip edin... Eğer öyle yapmazsanız(sak) meslekte de körelir ve farkında olmadan yanlış tasarımlar üretiriz.



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
calismam, destek, kurumu, logo, teknik

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dijital Baskı Makineleri Teknik Servis ve Destek atamec Dijital makineler 822 6 Gün önce 17:53:36
teknik destek lazım ersin68 Dijital makineler 13 24-05-2010 15:17:31
Teknik destek verirseniz sevinirim. Alleiera Photoshop 5 20-07-2009 00:55:54

Kapat
Şifremi Unuttum?