Tiyatro Afişi Hakkında Yardım

Afiş Tasarımı - Tiyatro Afişi Hakkında Yardım ...

Cevapla
Tiyatro Afişi Hakkında Yardım
Standart

Tiyatro Afişi Hakkında Yardım

Alt 17-01-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba arkadaşlar okulmuzda gösterilecek olan "gözlerimi kaparım vazifemi yaparım" adlı oyun için afiş hazırlamaktayız konu hakkında tasarım yani yaratıcı fikirleri olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim . kendi afişimizi hazırlamak istiyoruz bu oyun daha önceden metin akpınar tarafından oynanmıştır .
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

grafikersin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikersin

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 17-01-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
belki biraz klasik ama 3 maymun (görmedim, duymadım, bilmiyorum) dan yola çıkabilirsin...
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-01-2008 #3
ya tiyatroysa illaki perde olacak o afiste benden sölemesi Tiyatro Afişi Hakkında Yardım
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 17-01-2008 #4
cevaplar için tşk.Ler ama aradıgım şeyin tam olarak bu oldgunu sanmıyorum :S daha yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2008 #5
Bir çift kapali gözü, afisin en altına yerlestir ve üst tarafa bir hayal baloncuğu aç, oraya da oyundan bir sahnenin fotoğrafını ekle + yazılar vs. :P

Begenmediysen baska fikir vereyim Tiyatro Afişi Hakkında Yardım
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 18-01-2008 #6
Sayın buzzlemre :
Sitemizde bir çok profesyonel tasarıma ve bir çok profesyonel reklam şirketi, ajans, matbaalarda çalışan arkadaşlarımız mevcut. Ancak bir kişi çıkıpta.
merhaba arkadaşlar okulmuzda gösterilecek olan "gözlerimi kaparım vazifemi yaparım" adlı oyun için afiş hazırlamaktayız konu hakkında tasarım yani yaratıcı fikirleri olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim . kendi afişimizi hazırlamak istiyoruz bu oyun daha önceden metin akpınar tarafından oynanmıştır .
Böyle bir soru sorduğunda pek olumlu sonuç alınmaz. Sebebi ise siz ilk önce kendi ufkunuzu ve tasarım gücünüzü gösterin birşeyler tasarlayıp bize sunun biz sizi yönlendirelim. Emin olun istediğiniz tasarıma daha hızlı bir şekilde ulaşıcaksınız. Sizinkisi biraz şöyle olmuş . Benim ufkum yok ! sizin varmı ? Yanlış algılanmak istemem ama kimse pek yanaşmaz bu gibi bir konuya... Durum böyle iken yinede siz bilirsiniz =). Ulaşmak yada ulaşamamak istenilen sonuça....
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 18-01-2008 #7
Dogru Tiyatro Afişi Hakkında Yardım o zmn konuyu kapatalım yardımcı olan arkadaşlara tşkLer
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2008 #8
konuyu kapatmayalım
siz bir çalışma hazırlayınca buraya ekleyin
onun üstünden daha çok fikir çıkar
Bu mesajdan alıntı yap
onurgozay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

onurgozay

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 18-01-2008 #9
merhaba arkadaşlar okulmuzda gösterilecek olan "gözlerimi kaparım vazifemi yaparım" adlı oyun için afiş hazırlamaktayız konu hakkında tasarım yani yaratıcı fikirleri olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim . kendi afişimizi hazırlamak istiyoruz bu oyun daha önceden metin akpınar tarafından oynanmıştır .
direkt göz tabiiki .. büyük olanından ama kapalı bi eli ile dier göz açık ve munzur bi ifade.. oyunu bilmediim için munzur dedim umarım uymuştur
bu arda görsel büyük olacak ( yada çizim) aklımda canlanan şimdilik. .=) << buna benzer bişi

Sayın buzzlemre :
Sitemizde bir çok profesyonel tasarıma ve bir çok profesyonel reklam şirketi, ajans, matbaalarda çalışan arkadaşlarımız mevcut. Ancak bir kişi çıkıpta.
merhaba arkadaşlar okulmuzda gösterilecek olan "gözlerimi kaparım vazifemi yaparım" adlı oyun için afiş hazırlamaktayız konu hakkında tasarım yani yaratıcı fikirleri olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim . kendi afişimizi hazırlamak istiyoruz bu oyun daha önceden metin akpınar tarafından oynanmıştır .
Böyle bir soru sorduğunda pek olumlu sonuç alınmaz. Sebebi ise siz ilk önce kendi ufkunuzu ve tasarım gücünüzü gösterin birşeyler tasarlayıp bize sunun biz sizi yönlendirelim. Emin olun istediğiniz tasarıma daha hızlı bir şekilde ulaşıcaksınız. Sizinkisi biraz şöyle olmuş . Benim ufkum yok ! sizin varmı ? Yanlış algılanmak istemem ama kimse pek yanaşmaz bu gibi bir konuya... Durum böyle iken yinede siz bilirsiniz =). Ulaşmak yada ulaşamamak istenilen sonuça....

Tiyatro Afişi Hakkında Yardımeace1:Tiyatro Afişi Hakkında Yardımeace1:Tiyatro Afişi Hakkında Yardımeace1:
Bu mesajdan alıntı yap
thematrix isimli Üye şimdilik offline konumundadır

thematrix(36)

Bir dizi iz

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2008 #10
Tiyatro Afişi Hakkında Yardım
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
tiyatro afi

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Tiyatro afişi cenkerbey Afiş Tasarımı 13 04-10-2008 16:18:01
Kül Altındaki Kor (Tiyatro Afişi) Mirga Afiş Tasarımı 8 13-05-2008 12:02:10
Tiyatro Afişi Mirga Afiş Tasarımı 13 25-04-2008 13:49:07
tiyatro afişi Rüveyda SALIK Afiş Tasarımı 37 03-04-2008 09:42:14
tiyatro afişi enfed Afiş Tasarımı 10 27-02-2008 13:53:28

Kapat
Şifremi Unuttum?