Trim özelliğine alternatif çok daha kolay ve zevkli kesme yöntemi (x3 ve üzeri)

Corel Draw Dersleri - Trim özelliğine alternatif çok daha kolay ve zevkli kesme yöntemi (x3 ve üzeri) ...

Cevapla
Trim özelliğine alternatif çok daha kolay ve zevkli kesme yöntemi (x3 ve üzeri)
Onur KARADAĞLI isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Onur KARADAĞLI(34)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 14-09-2009 #21
Sponsorlu Bağlantılar

İyi hoş eline emeğine sağlık onur bey ama hiç biz Mac'çileri düşünmüyorsunuz.
Mac'de en son versiyor cdr11.Anlattıklarnızı yapamıyoruz bile bırak yapmayı deneme fırsatımız bile olmuyor.Yokmu sesimizi duyacak kimse Mac içinde x4 sürümüne çare bulup kullanmamızı sağlasınlar.Yeter ya Mac'le pc arasında sıkışıp kaldıkTrim özelliğine alternatif çok daha kolay ve zevkli kesme yöntemi (x3 ve üzeri)
Aslında haklı bir serzenişte bulunduğunuzu düşünyorum fakat!.. İki farklı kulvardan aynı sonuca gitme şeklidir şu an yaşanan mac ve pc arasında seçim yapma zorunluluğu...

Bir örnek vermek gerekirse eğer; Amacın kazanmak olduğu yarışlar düşünün bu yarışlar içinde herşey kazanmak için fakat pcler motorsiklet yarışı mac ler ise formula 1, yani asla kendi aralarında yarışmayacaklar ve asla bir galibi olmayacak dolasıyla aynı kulvar içinde olmayan iki farklı oluşumu kıyas etmenin anlamı yok!..
Bu mesajdan alıntı yap
ebraremel isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ebraremel

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart
Alt 14-09-2009 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
caps yenilenmiş, teşekkürlerTrim özelliğine alternatif çok daha kolay ve zevkli kesme yöntemi (x3 ve üzeri)
Bu mesajdan alıntı yap
yasemin özbek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yasemin özbek

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 14-09-2009 #23
2 yıldır corel kullanıyorum ama bı türlü o araç çubugunu kullamıyordum . gerçekten çok tşk Trim özelliğine alternatif çok daha kolay ve zevkli kesme yöntemi (x3 ve üzeri)
Bu mesajdan alıntı yap
s_tuba isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s_tuba

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-12-2009 #24
Güzel paylaşım teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
esyarker isimli Üye şimdilik offline konumundadır

esyarker

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 13-01-2010 #25
eyvallah kardesim sağolasın sizin gibi insanlar vesilesiyle coreli öğrendim ALLAH razı olsun
Bu mesajdan alıntı yap
s_tuba isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s_tuba

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2010 #26
güzel paylaşım teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
GReeD isimli Üye şimdilik offline konumundadır

GReeD

Grafiker / Gaziantep

Alt 20-01-2010 #27
2 - 2,5 SENEDİR BİLİYORUM Bİ KEZ BİLE İŞİME YARAMADI. alışamadık galiba.

ne yapıyorsunuz bununla çok merak ediyorum. örnek veren olursa sevinirim.
Mesela ben ne yapıyorum biliyonmu Kesısen yeri boyadımmı bu özellikle hiç bastan çizmeme gerek yok ayrı bir renk yapacaksam bu özellikle hemen işimihallediyorum . Karadağlı beni zahmetten kurtardın eyw abi...
Bu mesajdan alıntı yap
olcaycankan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

olcaycankan

Yrd. Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 23-01-2010 #28
slm bende resim görünmüyor
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
alternatif, cok, daha, kesme, kolay, ozelligine, trim, uzeri, yontemi, üzeri, yöntemi, zevkli, özelliğine

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Inkscape - Alternatif Vektörel Program - VolkanTEKiN Yazılım Rehberi 2 16-10-2012 12:59:16
Corel Draw Dersleri: Corel'de trim (Kesme İşlemi) thematrix Corel Draw Dersleri 12 10-01-2010 18:51:40
Tuhaf bir animasyon yöntemi Hades Graficafe 1 02-02-2008 17:55:33
grup çalışma yöntemi quick Photoshop 2 21-07-2007 17:35:09
Ders 002:Extend ,Trim(Uzatma ve Budama) VolkanTEKiN Autocad 0 07-07-2007 23:16:14

Kapat
Şifremi Unuttum?