TRT ' de büyük rezalet

İlginç Videolar - TRT ' de büyük rezalet ...

Cevapla
TRT ' de büyük rezalet
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 26-02-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Show Tv deki Yetenek Sizsizin yarışmasında Ali Taran denen kişinin kepazeliğinin yanında bu zemzem suyu ile yıkanmış bence.
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Show Tv deki Yetenek Sizsizin yarışmasında Ali Taran denen kişinin kepazeliğinin yanında bu zemzem suyu ile yıkanmış bence.
ayy evet yaaa
Nihat Ağbi geçen pazar canlı yayında olandan mı bahsediyorsun? :giggle:
Ama adam ne yapsın yaa canlı yayında olduklarını bilmiyordu :worried:
Ama yine de dencek laf değil yani TRT ' de büyük rezalet1:
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 26-02-2010 #13
ayy evet yaaa
Nihat Ağbi geçen pazar canlı yayında olandan mı bahsediyorsun? :giggle:
Ama adam ne yapsın yaa canlı yayında olduklarını bilmiyordu :worried:
Ama yine de dencek laf değil yani TRT ' de büyük rezalet1:
Bu dangalaklığı ismini vermeyeceğim CNNTÜRK de sanırım geçen yıldı bir siyasetçi de yapmıştı.

Bunlar mazeret değil.Yok yayında olduğumuzu bilmiyordum falan.Bu ikiyüzlülüktür başka bi şey değil.Ne yani orada o kadar yarışmacı ve izleyici var onlara saygın yok da sadece kamera karşısında rol yaparak mı saygı gösterisi yapıyorsun.

Şecaat arzederken sirkatini söylemek bu olsa gerek.
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2010 #14
Bu dangalaklığı ismini vermeyeceğim CNNTÜRK de sanırım geçen yıldı bir siyasetçi de yapmıştı.

Bunlar mazeret değil.Yok yayında olduğumuzu bilmiyordum falan.Bu ikiyüzlülüktür başka bi şey değil.Ne yani orada o kadar yarışmacı ve izleyici var onlara saygın yok da sadece kamera karşısında rol yaparak mı saygı gösterisi yapıyorsun.

Şecaat arzederken sirkatini söylemek bu olsa gerek.
Valla ne desen haklısın Nihat Ağbi TRT ' de büyük rezalet
Bende senin gibi düşüyorum
Ama iyi oluyor işte; gerçek yüzleri çıkıyor meydana...
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2010 #15
Yaa arkadaşlar bu Esra Ceyhan, evlenip boşanmış, çoluk çocuk sahibi bir hanımzade.
Üstelik yıllardır tv. programı yapıyor, her türden konu ve konuk ağırlıyor.

Ama seyredince o kadar saf ve temiz bir kişilik sergiliyor ki TRT ' de büyük rezalet

Ya bunu Okan yıllar önce işlemişti zaten, iyi bir Esra'yı anlatmıştı :bigsmile:
Sonra küsmüştü de bu Okan'a...

Hadi güzelim sen daha çok ekmek yersin, torpilli işlerinle :lol:
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2010 #16
Yaa arkadaşlar bu Esra Ceyhan, evlenip boşanmış, çoluk çocuk sahibi bir hanımzade.
Üstelik yıllardır tv. programı yapıyor, her türden konu ve konuk ağırlıyor.

Ama seyredince o kadar saf ve temiz bir kişilik sergiliyor ki TRT ' de büyük rezalet

Ya bunu Okan yıllar önce işlemişti zaten, iyi bir Esra'yı anlatmıştı :bigsmile:
Sonra küsmüştü de bu Okan'a...

Hadi güzelim sen daha çok ekmek yersin, torpilli işlerinle :lol:
ya kesinlikle var bir yerden torpili
ben en çok onun tepsisiz tepkilerine hastayım TRT ' de büyük rezalet
Bu mesajdan alıntı yap
siyahpusula isimli Üye şimdilik offline konumundadır

siyahpusula(36)

Grafiker / Adana

Standart
Alt 26-02-2010 #17
şimdi siz bu habere inanmadınız mı?
hepiniz cahilsiniz... öngörüde bulunan beyefendinin psikiyatristler bize saçmalık gözüyle bakıyorlar nedenini anlamıyorum demiş ya; bende sizleri anlayamıyorum...
ilk kural: ne denirse inanmalısınız.
ikinci kural: ne denirse inanmayanlarıda inandırmalısınız.
üçüncü kural: beğenmiyorsan ananıda al git

ya bu nedir ya? nasıl bir kültürsüzlükle, nasıl bir paranoyayla doldurmaya çalışıyorlar bizleri?
tekel işçisi lüks bir cipin altında kalarak can veriyor, bunu konuşmuyor, izlemiyor, düşünüp-araştırmıyoruz ama 20 gündür konuşamayan adam için saçma sapan ön görülerde bulunan saçma sapan insanları evlerimize alıyoruz hala... ya bizim bilmediğimiz birşey var harbiden cahiliz, ya da bu adamlar cidden boş beyinli...
iş yerimizde tekel işçilerine destek için cama Türk bayrağı astık... çalışanlardan biri niye astık diye sordu? Tekel işçilerine destek vermek için dedim....
Cevap: Aaaa ewet yaaaa sigaraya çok zam geldi kesinlikle protesto edilmelilerTRT ' de büyük rezalet
hey allahım ya... Apolitik, asosyal ne varsa işte hepsi birden artık... birbirine yabancılaşmış, bencilleşmiş, kör-duygusuz robotlara çevriliyoruz... hangi siyasi görüşten olduğumuzun bir önemi yok... yeterki öğrenmekten, birbirimizi sevmekten, saygı duymaktan, insan olduğumuz gerçeğini unutmadan yaşayabilelim... yoksa daha çooook öngörüsü yüksek abiler ablalar evlerimize girip girip çıkarlar...
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2010 #18
şimdi siz bu habere inanmadınız mı?
hepiniz cahilsiniz... öngörüde bulunan beyefendinin psikiyatristler bize saçmalık gözüyle bakıyorlar nedenini anlamıyorum demiş ya; bende sizleri anlayamıyorum...
ilk kural: ne denirse inanmalısınız.
ikinci kural: ne denirse inanmayanlarıda inandırmalısınız.
üçüncü kural: beğenmiyorsan ananıda al git

ya bu nedir ya? nasıl bir kültürsüzlükle, nasıl bir paranoyayla doldurmaya çalışıyorlar bizleri?
tekel işçisi lüks bir cipin altında kalarak can veriyor, bunu konuşmuyor, izlemiyor, düşünüp-araştırmıyoruz ama 20 gündür konuşamayan adam için saçma sapan ön görülerde bulunan saçma sapan insanları evlerimize alıyoruz hala... ya bizim bilmediğimiz birşey var harbiden cahiliz, ya da bu adamlar cidden boş beyinli...
iş yerimizde tekel işçilerine destek için cama Türk bayrağı astık... çalışanlardan biri niye astık diye sordu? Tekel işçilerine destek vermek için dedim....
Cevap: Aaaa ewet yaaaa sigaraya çok zam geldi kesinlikle protesto edilmelilerTRT ' de büyük rezalet
hey allahım ya... Apolitik, asosyal ne varsa işte hepsi birden artık... birbirine yabancılaşmış, bencilleşmiş, kör-duygusuz robotlara çevriliyoruz... hangi siyasi görüşten olduğumuzun bir önemi yok... yeterki öğrenmekten, birbirimizi sevmekten, saygı duymaktan, insan olduğumuz gerçeğini unutmadan yaşayabilelim... yoksa daha çooook öngörüsü yüksek abiler ablalar evlerimize girip girip çıkarlar...
Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için...
Bir gün bilinçleniceğimize inanmak istiyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 26-02-2010 #19
Gizli güçler, ya da görünmez varlıklar musallat olunca rüyaya, yüzü görünür, ha görünmüş, görünmemiş pardon, yarımyamalak yani. dlfkgdf TRT ' de büyük rezaletDTRT ' de büyük rezalet

Buradan ismini söyleyemediğim tüm görünmez varlıklara sesleniyorum.. Daha ne duruyorsunuz! Saldırın TRT ' de büyük rezalet ( Fonda alalallalala nidaları, önde bu abi, arkada ismini telafuz edilemeyen varlıklar.. Bundan dizi film bile çıkar yau TRT ' de büyük rezalet )

Not: Paylaşım iyi güldürdü.. Sağolasın esracığım TRT ' de büyük rezalet
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2010 #20
Gizli güçler, ya da görünmez varlıklar musallat olunca rüyaya, yüzü görünür, ha görünmüş, görünmemiş pardon, yarımyamalak yani. dlfkgdf TRT ' de büyük rezaletDTRT ' de büyük rezalet

Buradan ismini söyleyemediğim tüm görünmez varlıklara sesleniyorum.. Daha ne duruyorsunuz! Saldırın TRT ' de büyük rezalet ( Fonda alalallalala nidaları, önde bu abi, arkada ismini telafuz edilemeyen varlıklar.. Bundan dizi film bile çıkar yau TRT ' de büyük rezalet )

Not: Paylaşım iyi güldürdü.. Sağolasın esracığım TRT ' de büyük rezalet
Rica ederim Nurcum TRT ' de büyük rezalet
Zaten biz hep ağlanacak halimize gülüyoruz
Böylece rahatt rahatt sömürülüyoruz...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Büyük dpi. background blacktower460 Fotoğraf - Resim 18 12-11-2009 23:53:02
Büyük Kuraklık bluerock 2050 Yılında Bir Balık 5 09-02-2008 22:12:14
Büyük Balık bardas 2050 Yılında Bir Balık 2 24-01-2008 10:53:12
büyük tabela hakan_turmus Afiş Tasarımı 7 30-10-2007 17:41:16

Kapat
Şifremi Unuttum?