tül gibi zor seçilen bölümler

Photoshop - tül gibi zor seçilen bölümler Sponsorlu Bağlantılar Merhaba arkadaşlar bir photoshop uzmanı olarak bu resimdeki bayanın Tül bölümlerini kendim seçtim ve yerleştirdim fakat şunu söylemek istiyorum ki böyle bir bilgiyi size vermeden önce yorumlarınızı merak ...

Cevapla
tül gibi zor seçilen bölümler
axexen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

axexen

Grafiker / İstanbul

Dosya19

tül gibi zor seçilen bölümler

Alt 15-01-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Merhaba arkadaşlar bir photoshop uzmanı olarak bu resimdeki bayanın
Tül bölümlerini kendim seçtim ve yerleştirdim fakat şunu söylemek istiyorum ki böyle bir bilgiyi size vermeden önce yorumlarınızı merak ediyorum eğer çok isterseniz yakında nasıl yaptığımı video olarak paylaşacağım ve örnek resimlerede ulaşabilirsiniz.

Şimdi site yönetimi ve diğer grafiker ve photoshopçu arkadaşlar

Ben bu bilgiye ulaşabilmek için çok uğraştım ve buldum bunun sayesinde bir studio da çalışıyorum gelinlerin duvağı falan...

İşte böyle bir bilgiyi halka açmadan önce yorumları merak ediyorum

Birkaç gün içinde paylaşırım...

tül gibi zor seçilen bölümler


Yorumlar önemlidir emeğe saygı...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Jokont isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Jokont

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 15-01-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Yani bu bayanın elinde fotoğraf çekilirken tül yoktu öylemi?Yapılamaz diye birşey yoktur,buna benzeyen bir çok çalışma var.Kendi adıma konuşursam hobi olarak ps ile ilgilendiğim için bunun gibi bir çalışmanın ya çok dikkatimi çekmesi yada çok ihtiyacımın olması lazım.Şimdilik hiiç fikrim yoktül gibi zor seçilen bölümlerFikrim gelirse haber veririmtül gibi zor seçilen bölümler
Bu mesajdan alıntı yap
konsantre isimli Üye şimdilik offline konumundadır

konsantre(42)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15-01-2011 #3
Bir fotoşop uzmanından daha iyi bir dekupe beklerdim. Ayrıca koyduğunuz tül eğreti duruyor, üzerinde işlem yapıldığı çok net belli oluyor. Bayanın tüm bölümleri derken neyi kastettiniz?
Bu mesajdan alıntı yap
axexen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

axexen

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-01-2011 #4
Yani bu bayanın elinde fotoğraf çekilirken tül yoktu öylemi?Yapılamaz diye birşey yoktur,buna benzeyen bir çok çalışma var.Kendi adıma konuşursam hobi olarak ps ile ilgilendiğim için bunun gibi bir çalışmanın ya çok dikkatimi çekmesi yada çok ihtiyacımın olması lazım.Şimdilik hiiç fikrim yoktül gibi zor seçilen bölümlerFikrim gelirse haber veririmtül gibi zor seçilen bölümler
hayır şimdi amaç şu bir fotoğraf studiosunda çalışan bi adamı düşünün önüne gelin ile dağmat fotosu geldi böyle arka planı gri olanlardan
şimdi bu fotoyu farklı arka plana taşıyacak olan çalışan magic wand ile gri planı seçip dekupe yaptı ama gelinlikteki duvağı ve arka planını seçemiyor yani tamamı ile stüdyoda çalışmak isteyen veya ihtiyacı olan insanlar için yardım amaçlı ayrıca bayanın tülleri sonradan koyulmadı özensiz bir çalışma oldu ama amaç tülü transparan yapmak...

Bir fotoşop uzmanından daha iyi bir dekupe beklerdim. Ayrıca koyduğunuz tül eğreti duruyor, üzerinde işlem yapıldığı çok net belli oluyor. Bayanın tüm bölümleri derken neyi kastettiniz?
biliyorum fakat amaç özen göstermek değil çektiğim video zaten 5 veya 7 dakika bişey dekupeye ayıracak zaman yoktu konunun mantığı daha önemli olduğu için dediğim gibi amaç yeni başlayanlara veya başlamışta bu tip resimleri işlemekten uzak duran insanlara bilgi vermek amaçlı...

her yerde yazmıyorda o bakımdan sağolun düşünceleriniz değerli...:rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
secretmec isimli Üye şimdilik offline konumundadır

secretmec

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2011 #5
e hocam nasıl yaptığınızı paylaşın da bilmeyenlerde faydalansın tül gibi zor seçilen bölümler
Bu mesajdan alıntı yap
k.yigit.58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

k.yigit.58

Grafiker / Sivas

Standart
Alt 18-01-2011 #6
bunu yapmak için uzmanlığa gerek yok bence tül gibi zor seçilen bölümler az bişey photoshop kullanabilen biri bunu hertürlü yapar tül gibi zor seçilen bölümler ama paylaşım ve iyi niyetiniz içim teşkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
axexen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

axexen

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-01-2011 #7


Evet arkadaşlar bunu daha çok geliştirip bir fotoğraf stüdyosunda işe başlayabilirsiniz hadi bakalım izleyin tam net görmek için videonun üzerine tıklayıp sitesinden tam ekran izleyebilirsiniz.

arkadaşlar isteyene buradaki resimlerin orjinal hallerini yollarım pm atın.
Bu mesajdan alıntı yap
FatihDora isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FatihDora(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-01-2011 #8
Bumudur yani Fotoğraf stüdyolarında bunlarmı işleniyor! tül gibi zor seçilen bölümler1: sevdim bu işi emeğine sağlık tül gibi zor seçilen bölümler1:
Bu mesajdan alıntı yap
axexen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

axexen

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-01-2011 #9
aynen hocam bunu biliyorsan fotoğraf stüdyosu sahibi sana daha farklı bi gözle bakar işe alırken
yani bunu biliyorsan gerisi teferruattır...
eski resim onarma resim boyama makyaj dekupe bunlar basit işler işin özü kısacası alpha channel
Bu mesajdan alıntı yap
mustm isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mustm

Sanat Yn. / Adana

Standart
Alt 30-01-2011 #10
daha denemedim ama anlamadığım ps den direk png kaydetmiyormu ?? neden ayrı bir programda çeviriyoz ...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dünya Birincisi Seçilen Fotoğraf... Furkan EKMEN Fotoğrafçılık 0 11-11-2010 15:18:34
Merhaba... Grafikerlikte farklı farklı bölümler var mı? CgnOck Kantin 7 11-10-2009 14:38:46
hedef teknoloji seçilen logo msdesign Logo Tasarımları 5 10-07-2009 15:05:46
Mimarlar Odası kayseri Şubesi 1. Seçilen afiş gani_gani Afiş Tasarımı 8 14-03-2009 19:47:03
Flashta indesign gibi Tabs menüsünde Leader gibi bir yol varmi? Crazy_dk Flash 4 28-07-2008 00:43:18

Kapat
Şifremi Unuttum?