"Türkçe'miz Nereye Gidiyor?" afiş çalışması.

Afiş Tasarımı - "Türkçe'miz Nereye Gidiyor?" afiş çalışması. Sponsorlu Bağlantılar ilk afişte eksik harf olan yazı ile doğru yazı yer değiştirse sanki daha iyi olur. Hani üsttekinden birşey anlamıyoruz altta doğrusunu yazdım hep bunu yapmak ve yaşamak zorunda ...

Cevapla
"Türkçe'miz Nereye Gidiyor?" afiş çalışması.
suleymankkoklu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

suleymankkoklu(38)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-03-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

ilk afişte eksik harf olan yazı ile doğru yazı yer değiştirse sanki daha iyi olur. Hani üsttekinden birşey anlamıyoruz altta doğrusunu yazdım hep bunu yapmak ve yaşamak zorunda olmayalım der gibi. eline sağlık...
aynen katılıyor ve tebrik ediyorum
Bu mesajdan alıntı yap
sedhat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sedhat

Grafiker / Mersin

Standart
Alt 29-03-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
birde aklıma takılan web adresinde bilerek mi türkçe karakterler kullandınız?çalışma genel olarak güzel elinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
Ahmet KAPLAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ahmet KAPLAN

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 29-03-2008 #13
Evet Kardeşim bilerek Türkçe karakter kullandık. Bildiğinz üzere internette artık Türkçe karakterlerde kullanılabiliyor. Domainide aldık yakında site çalışmasınıda başlatıcaz. Zaten.
Bu mesajdan alıntı yap
sedhat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sedhat

Grafiker / Mersin

Standart
Alt 29-03-2008 #14
Evet Kardeşim bilerek Türkçe karakter kullandık. Bildiğinz üzere internette artık Türkçe karakterlerde kullanılabiliyor. Domainide aldık yakında site çalışmasınıda başlatıcaz. Zaten.
bilgin için teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
güneş gün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

güneş gün

Eğitimci / Tokat

Standart
Alt 30-03-2008 #15
bence ilk çalışma biraz daha anlamlı duruyor..ve bencede arkadaşların belirttiği gibi trkçmz nrye gdyr yazısını önce türkçemiz nereye gidiyor yazısını sonra yer verseniz daha manidar olacak ama güzel olmuş..ayrıca yanlış anlamadıysam güneşe giden ayak izleride batıyı temsil ediyor..yani türkçemizin batıya yönelmesini bu denli güzel ve kelimeri susturup resimleri konuşturmak daha bi mantıklı duruyor.. ellerinize ve düşünme gücünüze sağlık"Türkçe'miz Nereye Gidiyor?" afiş çalışması.
Bu mesajdan alıntı yap
ancientwisdom isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ancientwisdom

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 02-05-2008 #16
Eline sağlık, hoş çalımalar olmuş;
ama birkaç hata var, ki bunlar gerçekten böyle bir afişte çok önemli!

1- Türkçe'de "şey" sözcüğü her zaman ayrı yazılır.
2- Web sitesi adreslerinde türkçe karakter kullanılmaz, afişte de adresi düzeltelim.
3- "Buyurun" diye yazılır, sözcük İstanbul Türkçesi diye bildiğimiz konuşma dilinde ortadaki U harfini yalnızca konuşmada kaybeder. Yazarken BUYURUN diye yazmamız gerekir.

Lütfen dili en iyi kullanması gereken, toplumda en etkileyici unsur olan görsel ürünleri üreten bizler, bu konuya özen gösterelim!!!
Bu mesajdan alıntı yap
bulut7 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bulut7(36)

Grafiker / Elazığ

Standart
Alt 02-05-2008 #17
ilk afişte eksik harf olan yazı ile doğru yazı yer değiştirse sanki daha iyi olur. Hani üsttekinden birşey anlamıyoruz altta doğrusunu yazdım hep bunu yapmak ve yaşamak zorunda olmayalım der gibi. eline sağlık...
bende katılıyorum ...çünkü bişey anlamadınızmı demişsin ve devamında doğru yazıyı getirerek tamamlayabilirsin
Bu mesajdan alıntı yap
tasarimci-03 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tasarimci-03

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #18
afis anlamli ama....resimsel anlatim konu icerigiyle bagdasmiyor....
dusunceler guzel ama butunsel dusunce eksik....ne sorusunun cevabini bulmak gerek fotograflarda....
Bu mesajdan alıntı yap
cb-rnk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cb-rnk(28)

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #19
Bencede ilk afiş güsel olmuş. ayrıcada çok anlamlı bir konu. aydın üni. öğrencisi yaptığı için dahada gurur duydum"Türkçe'miz Nereye Gidiyor?" afiş çalışması.
Bu mesajdan alıntı yap
melores isimli Üye şimdilik offline konumundadır

melores(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #20
bence ilk afişte kullandığın ifade aynen kalsın. diğer türlüsünü herkes vurgular ama sen artık normal türkçeyi okuyamıyormuşuz ifadesi oluşturmuşsun bu daha hoşuma gitti.

türkçenin eksik biçimde kullanıldığını anlattığın için resimdeki adımlarda eksik olsa daha dikkat çekerdi sanki. çalışmaların gerçekten güzel tebrik ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
trke

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Afiş Denemesi "Trance Party " zift Afiş Tasarımı 16 13-04-2009 12:48:33
Türkçemiz nereye gidiyor pelin Edebiyat 28 09-10-2008 23:44:52
Bu Balık Nereye Gidiyor? jetlixp 2050 Yılında Bir Balık 1 14-01-2008 10:57:33
Gelene "Come In" Gidene "Go Away" Hades Graficafe 2 24-08-2007 13:12:23

Kapat
Şifremi Unuttum?