Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması

Sonuçlanan Grafik Tasarım Yarışmaları - Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması Sponsorlu Bağlantılar valla siz ne yapabilirsiniz bilemem ama inşallah bu simge lirada kullanılmaya alışılmadan önce birileri tarafından engellenir çünkü seçilen simge çok kötü olmuş. bundan olsa olsa kuruşun simgesi olur...lira ...

Cevapla
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması
taarruz17 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

taarruz17

Öğrenci (Diğer) / Bursa

Standart
Alt 08-03-2012 #911
Sponsorlu Bağlantılar

valla siz ne yapabilirsiniz bilemem ama inşallah bu simge lirada kullanılmaya alışılmadan önce birileri tarafından engellenir çünkü seçilen simge çok kötü olmuş. bundan olsa olsa kuruşun simgesi olur...lira ya yakışmamış vesselam..
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 08-03-2012 #912
                             Sponsorlu Bağlantılar
valla siz ne yapabilirsiniz bilemem ama inşallah bu simge lirada kullanılmaya alışılmadan önce birileri tarafından engellenir çünkü seçilen simge çok kötü olmuş. bundan olsa olsa kuruşun simgesi olur...lira ya yakışmamış vesselam..
kuruşa bile yakışmazdı bu sembol...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-03-2012 #913
Kim hortlattı len bu konuyu, tozlu rafları kim karıştırdı? Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge YarışmasıDTürkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
calipsyo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

calipsyo

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 12-03-2012 #914
Arkadaşlar TL. yarışmasına katılanlardan yarışmaya gönderdikleri çizimleri geri alan var mı ? Şartnamede 2 ay içerisinde Merkez Bankasından alınabileceğini yazıyor du? Bilgi verebilirsiniz sevinirim.
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 13-03-2012 #915
Arkadaşlar TL. yarışmasına katılanlardan yarışmaya gönderdikleri çizimleri geri alan var mı ? Şartnamede 2 ay içerisinde Merkez Bankasından alınabileceğini yazıyor du? Bilgi verebilirsiniz sevinirim.
evet doğru yarışma bitiminden 2 ay içinde alınabiliyor ifadesi vardı yoksa mesuliyet kabul etmiyorlarmıs Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması ...ama alman için ankara ya gelip merkez bankasına bi uğraman gerek Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması

ben müsait olduğum bi ara mutlaka gidip alacağım tasarım ve dosyalarımı (öyle güzel cd kapları bulmuştum ki içim acıya acıya göndermiştim onları geri almalıyım Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması ) Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması şaka bi yana hazır Ankara ya gelmişken Patent Enstitüsünede bi uğrayın derim, taaa nerelerden buralara gelip almaya değer bi çalışmanız var madem, patentide hakediyor olmalı benceTürkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması sonuçta gelecekte nolur belli olmaz Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması mektubu yazıyorum bakalım yavaş yavaş Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması. . . Bende tasarımlarımı alır almaz doğruca TPE ye gidip patent almayı düşünüyorum şahsen, bu maliyete değer Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması

NEYSE...sonuçlar 1 martta açıklandığına göre 1 mayısa kadar herkesin gidip geri almak için vakti var Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması .. Zaten herkes gidip almalı bence (patent almasa bile Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması), almalı ve protesto etmeli bu yaşanan rezillikleri . . .

NOT: Calipsyo kardeş Sen zaten Ankaralıymışsın Senin için daha kolay Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması ben genel olarak konuştum Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması buarada TPE de çalışmıyorum veya orayla bi bağım yok Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması yanlış anlaşılmasın lütfen Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası TL Simge Yarışması
Bu mesajdan alıntı yap
graif isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graif

Grafiker / Bursa

Standart

Tl simge

Alt 13-03-2012 #916
TL olmaz, 5 Para simgesi.... olur 1. den
Bu mesajdan alıntı yap
YuBayer isimli Üye şimdilik offline konumundadır

YuBayer

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 14-03-2012 #917
“TL SİMGE YARIŞMASI” ŞARTNAMESİ

3.3. Her zarfın üzerinde 5 harf ve/veya rakamdan oluşan rumuz ve zarfın içinde ne bulunduğu yazılacaktır. Rumuzda kullanılan karakterlerin tekrarlanmaması ve sıralı olmaması gerekmektedir. Farklı tasarımcılardan gelen tasarımlarda aynı rumuz olması halinde TCMB rumuza ek yapma hakkına sahiptir.

1nci rumuz: ŞİRİN
Bu mesajdan alıntı yap
calipsyo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

calipsyo

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 08-06-2012 #918
Ben eserimi geri istedim aldım. arkadaşlar bilginiz olsun
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
merkez bankası tl, türkiye merkez bankası, türkiye yeni tl, yeni tl sembol, yeni tl simgesi

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Usb Bellek Simge Değiştirme ? ... ZxxxE Windows 4 28-06-2011 13:34:37
corel x4 simge kemalgencer Corel Draw 3 28-06-2010 10:27:21
Simge grifon Macintosh 2 03-01-2009 23:43:16
Simge BATMANCU Web Tasarımı 3 30-11-2008 20:02:31

Kapat
Şifremi Unuttum?