Unix Executable File dosyasını açamıyorum...

Macintosh - Unix Executable File dosyasını açamıyorum... ...

Cevapla
Unix Executable File dosyasını açamıyorum...
dimur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dimur(35)

Grafiker / Ankara

Standart

Unix Executable File dosyasını açamıyorum...

Alt 25-09-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar ben mac os X 10.4 kullanıyorum. 90'lı yıllarda hazırlanmış bazı kitap çalışmaları var. Bunları açamıyorum. dosyaların uzantısı "unix executable file". Araştırdım ama pek bi sonuç bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.. Yaklaşık 30 adet kitap çalışması var bu şekilde...:sleepy:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ADAMINbiri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ADAMINbiri

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-09-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
"unix ekecutable file" genelde macintoshlarda cllassic sistemde yapılmış dosyaların OSX sisteme aktarılması sonrasında karşılaşılan bir sorun... Yapman gereken şey, o bahsettiğin kitapların hangi programda hazırlandığını bulmak... Freehand mi Quark mı... Eğer Freehand ise Freehand'in hangi versiyonu, Eğer Quarksa Quarkın hangi versiyonu... Hatırlayabilirsen ne ala... 1 dakika sürmeden sorunu çözersin... yani diyelim ki Freehand 8 de yapılmış olsun... o zaman yapman gereken şey, belge isminin sonuna ".fh8" yazman... yada Quark ise belge isminin sonuna .qxd yazman...

Diyelimki hatırlayamadın hangi programda ve hangi versiyonda yapıldığını, yada firmanızda bilen kimse yok... O zaman deneme yanılma yöntemiyle çözüme gidebilirsin... şöyle ki, umarım Quarkta yapılmıştır çünkü Quarkta versiyon önemli değildir sadece sonuna .qxd yazman yeterlidir... hangi versiyon olursa olsun açacaktır... ama freehand de yapılmış ise belgenin yedeğini al, her deneme için ayrı bir yedek oluştur ve sırasıyla bu yedeklere .fh7, .fh8, .fh9, .fh10, .fh11 yaz... bunlardan birisi tutarsa açar... Başkada bişe gelmiyor aklıma... umarım kurtarırsın belgeleri...

saygılar...
Bu mesajdan alıntı yap
tolgahan038 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tolgahan038

Sanat Yn. / İstanbul

Standart

basit bir işlem

Alt 28-11-2014 #3
.jpeg yazalım sonuna, düzelir Unix Executable File dosyasını açamıyorum... Baya eski bir soru ama, yine soran olursa yardımcı olur.
Sevgilerle...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
açamıyorum, dosyasını, executable, file, unix

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Fiyonk (PNG 32 file) kasta095 Clip Art 4 26-01-2009 18:10:31
web sitemizi acamıyorum burhanhora Macintosh 7 18-09-2008 22:35:28
macte yapılan frhand dosyasını pc de açamıyorum grafiker19 Freehand 9 17-06-2008 09:27:44
File Format Converter N/A8 Yazılım Rehberi 0 05-11-2007 08:18:06

Kapat
Şifremi Unuttum?