wacom a4

Grafik Tabletler ile ilgili soru ve sorunlarınız. - wacom a4 ...

Cevapla
wacom a4
modigliani27 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

modigliani27

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart

wacom a4

Alt 25-09-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

WACOM INTOUS3 A4 USB Tablet PTZ-930G kullanan var mı arkadaşlar.. bu tablet hakkında bilgi alabilirmiyim? sağlıklımı sizce
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

madarin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

madarin

Karikatürist / İstanbul

Standart
Alt 25-09-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
oldukça iyidir ama intus 4 çıktı bi bak fiyat farkı çok değilse onu al
Bu mesajdan alıntı yap
modigliani27 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

modigliani27

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart
Alt 29-09-2009 #3
peki çok sağolun.
bir de wacomun bildiğiniz daha ucuz maliyetli ama işe yarar bi tableti var mı?
ya da wacom dan başka tavsiye ettiğiniz bir marka? tablet konusunda en yararlı wacom diye duydum gerçi ama..
Bu mesajdan alıntı yap
burak kara isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burak kara

Karikatürist / İzmir

Standart
Alt 29-09-2009 #4
Uzun vadeli kullanacaksan başka marka arama bence, diğer ürünler çok çabuk sorun çıkarıyor."Wacom intuous A5"' te işini görür. Daha ucuz istersen bulunuyorsa "wacom bamboo" da fiyatına göre çok iyidir. Tek problem bu aletlerin hepsinin çizim kısmı aşırı kullanımda yıpranıyor ve bulabilmek sorun oluyor. Ama kalitesi diğerlerinden çok daha iyi ve kağıda yakın.( Yav firması malı bu kadar övmemiştir be, son olarak... wakum, vakum, vakum...)
Bu mesajdan alıntı yap
baranmurat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baranmurat

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 29-09-2009 #5
Bu tabletlerle genelde neler yapıyorsunuz.?
Bu mesajdan alıntı yap
burak kara isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burak kara

Karikatürist / İzmir

Standart
Alt 29-09-2009 #6
wacom a4

wacom a4

Bele bele şeyler işde.
Bu mesajdan alıntı yap
yorgunella isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yorgunella

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2009 #7
wacom a4

wacom a4

Bele bele şeyler işde.
Siz şimdi bunları yükleyince arkadaşlar sanmasınlar ki bunları "tablet" yapıyor.. çünkü gerçekten bazı arkadaşlar çizen kişi ile tablet arasındaki farkı anlamıyorlar. mesela bu şuna benzer.. "yolda karakalem resim çizen bir ressam gördünüz mesela, aa abi ya bende senin gibi çizmek istiyorum hangi kalemi kullanıyorsun ha hangi kalem bunları yapıyor?" demekle aynı.. çünkü o resmi kalem değil ressam yapıyor.
tablet meselesine gelince de yapabileceğini düşünen insan mousela bile yapıyor. ki tablet sadece çizim işine yarar. tasarımda falan pek bir faydası olmaz. çizmek istiyorsanız gerçekten yapabileceğinize inanıyorsanız tabiki tablet alın. ama onun dışında başka birşey yapmak için tabletin pek faydası olmaz. çizimleri görüpte vay be bende alimde benim tabletimde böyle şeyler çizsin.. değil yani mevzu wacom a4
söylediklerime alınmayın lütfen. gerçekten böyle düşünen insanlar var çünkü. ben sadece bilgi veriyorum..
Bu mesajdan alıntı yap
burak kara isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burak kara

Karikatürist / İzmir

Standart
Alt 29-09-2009 #8
Tabi ki araç ile amaç hiç bir zaman aynı şey değildir. Ancak bir mouse da bazen bir yere kadar yeterli olabiliyor. Ha, ben sıradan bir daktilo ile bile çok harika işler çıkartabilen yetenekler olduğunu biliyorum. El ve aklı iyi kullanan bir "yetenekli bilek"in mouse ile çok iyi işler çıkarttığını da. Ancak bu işleri yaşamına sokan birisinin mouse ile yetinmek zorunda olmadığını da düşünüyorum. Ayrıca bu sitede hiç bir yerde şimdiye kadar yayınlamadım(üşengeçlik, başka neden yok) Arkadaş sormuş, bende bir ikisini koydum buraya o kadar.
"tablet eline deyer deymez iyi işler çıkartırsın" gibi bir mesaj olduysa özür dilerim. Ben hala yeni yeni etkiler keşfedip bunların çocukça tadını çıkartan bir masumum wacom a4 Ayrıca çizimlerimi beğendiğine çok memnun oldum.
Bu mesajdan alıntı yap
cancan89 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cancan89

Öğrenci (Diğer) / Yurtdışı

Standart
Alt 07-10-2009 #9
wacom tabi ki kulvarında vazgeçilmezdir uc logic te denem için idealdir.Burak kara çizimlerin harikaymış yeteneğine sağlıkwacom a4
Bu mesajdan alıntı yap
burak kara isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burak kara

Karikatürist / İzmir

Standart
Alt 08-10-2009 #10
Çok sağolasın. "Cancan89" "Uc logic" de iyidir tabi.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Wacom fil çalışması tussuzdelibekir İllüstrasyon Çalışmaları 8 01-05-2010 10:07:59
Wacom Intuos 3 Tablet son samuray Photoshop ve Tablet kullanımı 3 23-04-2010 01:51:36
ikişnci el a5 wacom graphire3 madarin İkinci El Pazarı 4 29-09-2009 22:07:05
wacom tabletin plastiği... umtumt Grafik Tablet Kullanım Alanları 3 10-03-2009 23:33:30
Satılık Wacom ptz_1230 D design_ İkinci El Pazarı 1 22-08-2008 00:34:16

Kapat
Şifremi Unuttum?