Web Tasarımı

Web Tasarımı - Web Tasarımı Sponsorlu Bağlantılar Mrhabalar Arkadaşlar ; İlk hazırladığım site nasıl olmuş acaba daha eksiklikler var resimleri falan çekilecek bazı bölümlerin yorumlarınızı bekliyorum. Hepinize kolay gelsin....

Cevapla
Web Tasarımı
webdizaynsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

webdizaynsan

Grafiker / Zonguldak

Standart

Web Tasarımı

Alt 02-04-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Mrhabalar Arkadaşlar ;

İlk hazırladığım site nasıl olmuş acaba daha eksiklikler var resimleri falan çekilecek bazı bölümlerin yorumlarınızı bekliyorum. Hepinize kolay gelsin.

Web Tasarımı
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

hasanizma isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hasanizma

Grafiker / Malatya

Standart
Alt 02-04-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
üst menüyü birazdaha belirgin yaparsanız iyi olur...
Bu mesajdan alıntı yap
webdizaynsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

webdizaynsan

Grafiker / Zonguldak

Standart
Alt 02-04-2011 #3
üst menüyü birazdaha belirgin yaparsanız iyi olur...
evet çok haklısınız o bölüme corelde button hazırlamayı düşünüyorum sitede daha işlerim var zaten ürünler falan eklenecek yorumunuz için teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
firex isimli Üye şimdilik offline konumundadır

firex

Arı Üye

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 02-04-2011 #4
Biraz daha çabalarsan istediğin sonucu alabilirsin. Sanırım sade birşeyler hazırlamayı düşünüyorsun. Dendiği gibi menün daha demo.

Firmanın yaptığı iş için hazırlamış olduğun görseller çok basit. Daha çekici olmalı; link görsellerine "style" uygulanabilir, mini resimlere yansımalar yapılabilir... Yani photoshopta biraz bunun üzerinde çalışman iyi olur. Geri plan seçeneğini de iyi düşünmeni tavsiye ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
çaylakımben isimli Üye şimdilik offline konumundadır

çaylakımben

Webmaster / Ankara

Standart
Alt 02-04-2011 #5
Sade ve hoş alttaki fotoğrafları marque yapmışsınız galiba..

Bi öneri;

Bahsettiğim fotoğrafları bir rütuştan geçirin kenarlıklarını ovalleştirin veya çerçeve vs. eklerseniz daha hoş durur..
Bu mesajdan alıntı yap
webdizaynsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

webdizaynsan

Grafiker / Zonguldak

Standart
Alt 03-04-2011 #6
Sade ve hoş alttaki fotoğrafları marque yapmışsınız galiba..

Bi öneri;

Bahsettiğim fotoğrafları bir rütuştan geçirin kenarlıklarını ovalleştirin veya çerçeve vs. eklerseniz daha hoş durur..
Teşekkürler kardeşim dediğinizi deneyeceğim
Bu mesajdan alıntı yap
webdizaynsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

webdizaynsan

Grafiker / Zonguldak

Standart
Alt 03-04-2011 #7
Biraz daha çabalarsan istediğin sonucu alabilirsin. Sanırım sade birşeyler hazırlamayı düşünüyorsun. Dendiği gibi menün daha demo.

Firmanın yaptığı iş için hazırlamış olduğun görseller çok basit. Daha çekici olmalı; link görsellerine "style" uygulanabilir, mini resimlere yansımalar yapılabilir... Yani photoshopta biraz bunun üzerinde çalışman iyi olur. Geri plan seçeneğini de iyi düşünmeni tavsiye ederim.
evet sade bir site hazırlıyorum firma sahibi de bunu istedi zaten dediklerinizi değerlendireceğim teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
kardelen2010 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kardelen2010

Grafiker / Çanakkale

Standart
Alt 03-04-2011 #8
siyah kisimlar sanki cok bogmus arkadasim
Bu mesajdan alıntı yap
webdizaynsan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

webdizaynsan

Grafiker / Zonguldak

Standart
Alt 03-04-2011 #9
siyah kisimlar sanki cok bogmus arkadasim
ordaki menüyü değişeceğim kardeşim corelde bir çalışma yapmayı düşünüyorum menü belirgin olunca boğulmanında ortadan kalkacağını düşünüyorum ilginiz için teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
caglarim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

caglarim

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-04-2011 #10
tabi henüz kardeşimiz tam bitirmeden bize gösterdiği için bizde yorum yapacağız iyi veya kötü diyerek...Bilmiyorum çalışmanı photoshopta mı yaptın..Eğer ki photoshop bilgin var ise daha da enfes olabilir çalışman.....Tabi photoshopta yapacağın işleri burda analatmaya geek yok..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
webtasarim

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Gazete Tasarımı-Dergi Tasarımı 14 yıllık tecrübemle iş arıyorum - Türkiye Geneli selcukinci Sonuçlanan İlanlar 13 09-11-2013 21:16:55
Freelance İlan-Broşür-Katalog Tasarımı ve Html Web Sayfası Tasarımı angelousa Sonuçlanan İlanlar 4 09-11-2013 20:22:43
Freelance Sahne... bahtiyaralaman Freelancer İş Arayanlar 16 26-09-2013 18:04:34
Web Tasarımı, 3D MaxFuar İnşaat İşleri, Grafik tasarımı - Türkiye Geneli murat_eya Sonuçlanan İlanlar 7 06-06-2011 11:36:00
3D Tasarım-Web Tasarımı-Dış Cephe Tasarımı-İç Mekan-Fuar Stand 3gen İş Arayan İlanları 2 22-11-2010 23:49:12

Kapat
Şifremi Unuttum?