Windows sistemli pc ye nasıl mac yüklerim

Macintosh - Windows sistemli pc ye nasıl mac yüklerim ...

Cevapla
Windows sistemli pc ye nasıl mac yüklerim
Bekfor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Bekfor

Bilg. Teknikeri / Muğla

Standart

Windows sistemli pc ye nasıl mac yüklerim

Alt 12-12-2012 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar acer aspire5740g i5 1 gb ati radeon 5650 ekran kartı 8 gb ram 500 gb bilgisayarıma mac yüklemek istiyorum yani açarken hem windows olsun hem mac .. torent olarak indirdim iatkos diye iso dosyasını dvd yazdırdım açılışta cd görüyor fakar ondan sonrasını bilniyorum bilen yada yapan varmı
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

CMFERADOR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

CMFERADOR

Fotoğrafçı / Antalya

Standart
Alt 13-12-2012 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Arkadaşlar acer aspire5740g i5 1 gb ati radeon 5650 ekran kartı 8 gb ram 500 gb bilgisayarıma mac yüklemek istiyorum yani açarken hem windows olsun hem mac .. torent olarak indirdim iatkos diye iso dosyasını dvd yazdırdım açılışta cd görüyor fakar ondan sonrasını bilniyorum bilen yada yapan varmı
İnternette "Hackintosh" olarak arama yaptır, nasıl yapılacağıyla ilgili tonla video var, çok zor bir işlem değil zaten.
Bu mesajdan alıntı yap
Bekfor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Bekfor

Bilg. Teknikeri / Muğla

Standart
Alt 13-12-2012 #3
yaptınızmı daha önce driverlar uyumlu olurmu ki
Bu mesajdan alıntı yap
CMFERADOR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

CMFERADOR

Fotoğrafçı / Antalya

Standart
Alt 13-12-2012 #4
yaptınızmı daha önce driverlar uyumlu olurmu ki
Benim bilgisayarda AMD işlemci olduğu için biraz daha zor oluyor, uğraştım ama baktım diske format atmak gerekebilir, boşverdim. Ev arkadaşımın diz üstü bilgisayarına yükledim, yarım saat falan sürdü kurulum, sorunsuz çalıştı. Tabi arkadaş kullanamadığı için kaldırdım sonradan. Kısacası; evet yapılabilen bir işlem ama driver bilgisayardan bilgisayara değiştiği için kesin bir şey söyleyemem o konuda. Ama bir tavsiye, işleme başlamadan önce bilgilerinizi/dosyalarınızı harici bir diske aktarırsanız iyi olur, çoğu zaman sorun çıkmıyor ama yine de tedbirli olmak iyidir.
Bu mesajdan alıntı yap
Bekfor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Bekfor

Bilg. Teknikeri / Muğla

Standart
Alt 13-12-2012 #5
çok saol teşekkürler bi denicem bakalım...
Bu mesajdan alıntı yap
CMFERADOR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

CMFERADOR

Fotoğrafçı / Antalya

Standart
Alt 13-12-2012 #6
çok saol teşekkürler bi denicem bakalım...
Hackintosh Support Forums

Hackint0sh (OSX86)

Şu adreslerde fazlasıyla bilgi bulabilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
tasarımı internete nasıl yüklerim berker26 Web Tasarımı 5 13-02-2013 01:23:44
Brush u Nasıl Photoshop a yüklerim ? Gökhan TEKİN Brush 54 09-11-2012 16:10:45
Windows Vistaya Nasıl Tema Yüklerim? Burnett Windows 0 05-03-2011 10:54:30
photoshop a nasıl font yüklerim? sebommm Photoshop Dersleri 6 21-10-2008 16:51:13

Kapat
Şifremi Unuttum?