worden indesinge aktarma

InDesign - worden indesinge aktarma ...

Cevapla
worden indesinge aktarma
aykut_metin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykut_metin

Grafiker / Ankara

Standart

worden indesinge aktarma

Alt 01-07-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar soru kitapcığı var ve bunu indesinge aktarmak istiyorum ama hic bozulmadan şekiller fln var resimler fln bunları wordekinin aynısını indesinge nasıl bozulmadan aktara biliriz şimdiden teşekkürler... iyi calışmalar:worried:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-07-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Belki bu konu yardımcı olabilir.

Word'den Indesign'a Yazı Aktarma

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
aykut_metin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykut_metin

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 01-07-2011 #3
biliyorum onu ama şekkiler bozuluyor yani başka yöntemi var mı diye sormuştum ben araştırma yaptım sitede bulamadığım için actım
Bu mesajdan alıntı yap
ferox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ferox

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 01-07-2011 #4
arkadaşlar soru kitapcığı var ve bunu indesinge aktarmak istiyorum ama hic bozulmadan şekiller fln var resimler fln bunları wordekinin aynısını indesinge nasıl bozulmadan aktara biliriz şimdiden teşekkürler... iyi calışmalar:worried:
word den pdf olarak kaydedip açmayı denedinizmi?
Bu mesajdan alıntı yap
aykut_metin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykut_metin

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-07-2011 #5
word den pdf olarak kaydedip açmayı denedinizmi?
pdf acıyo ama ben yani onun üstünde değiştirme yapmam gerektiğinde yapamıycam ve ayrıca pdf olarak worde alırım öylece kalır indesinge taşımaya gerek kalmaz ama indesinge taşııyıp orda oynamalar yapmam lazım
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 04-07-2011 #6
biliyorum onu ama şekkiler bozuluyor yani başka yöntemi var mı diye sormuştum ben araştırma yaptım sitede bulamadığım için actım
Yazıları ayrı vektörel çizimleri ayrı olarak yapın derim.
Yani vektörel çizimleri .ai ye aktarıp oradan import ederseniz çok daha doğru çalışmış olursunuz.
Görünün o ki, yeniden düzenlemeniz gerekmektedir. Çünkü sonrasında da müdahale etmek istiyorsunuz.
Bu mesajdan alıntı yap
ferox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ferox

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2011 #7
pdf acıyo ama ben yani onun üstünde değiştirme yapmam gerektiğinde yapamıycam ve ayrıca pdf olarak worde alırım öylece kalır indesinge taşımaya gerek kalmaz ama indesinge taşııyıp orda oynamalar yapmam lazım


"pdf acıyo ama ben yani onun üstünde değiştirme yapmam gerektiğinde yapamıycam"

bu kısmı anlamadım,neden pdf üzerinde düzeltme yapamıyosunuz.

Indesign kullanmadığım için bilmiyorum,

kaydettiğiniz pdf dosyayı illustrator da açarsanız dilediğiniz gibi düzeltme de yapabilirsiniz.

illustratorda çoklu sayfa desteğide var,
tek uğraştırıcı yanı çok sayfalı pdf ise onu tek tek tüm sayfalarını açmaktı,onun için de bir çözüm var,tek seferde tüm sayfaları tek bir dosyada açabilirsiniz artık,
Bu mesajdan alıntı yap
aykut_metin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykut_metin

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-07-2011 #8
tmm acıyor pdf ama ben bunu indesinge ai olarak kaydetcem sonra ordan import etcem doğrumudur indesingde bi değişiklik yapamıycam ilistratörde yapmam gerekcek demi
Bu mesajdan alıntı yap
aykut_metin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykut_metin

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-07-2011 #9
"pdf acıyo ama ben yani onun üstünde değiştirme yapmam gerektiğinde yapamıycam"

bu kısmı anlamadım,neden pdf üzerinde düzeltme yapamıyosunuz.

Indesign kullanmadığım için bilmiyorum,

kaydettiğiniz pdf dosyayı illustrator da açarsanız dilediğiniz gibi düzeltme de yapabilirsiniz.

illustratorda çoklu sayfa desteğide var,
tek uğraştırıcı yanı çok sayfalı pdf ise onu tek tek tüm sayfalarını açmaktı,onun için de bir çözüm var,tek seferde tüm sayfaları tek bir dosyada açabilirsiniz artık,
şimdi ilistratörde acıp düzeltme yapabilirsin ama sade haliyle alıyo yazıyı ve düzeltmeyi düzgün yapımıyosun yani yazıları tek tek seciyosun o şekilde düzeltme yaparsın anca oda iş görmez yani
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
worde çeviren proğram? isimzis Grafik Tasarımcıların Soru ve Sorunları 7 10-03-2011 11:30:42
worde sayfa numaralandırma elif_matbaasi Microsoft Office Word 3 08-09-2010 09:03:07
ID bir tablo Worde nasıl dönüşür??? sinankul InDesign 1 21-07-2010 20:44:23
Köşem Kuruyemiş Aktar Tekel arzuaydın Logo Tasarımları 2 19-07-2010 23:23:38
QuarkXPress 6.5 tan worde aktarma sorunu demidevran QuarkXPress 7 17-12-2008 09:04:39

Kapat
Şifremi Unuttum?