Yaptıgım Konser Afişleri

Afiş Tasarımı - Yaptıgım Konser Afişleri ...

Cevapla
Yaptıgım Konser Afişleri
dizaynplus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dizaynplus

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 13-07-2008 #21
Sponsorlu Bağlantılar

bende okulun birine site yaptım url yi kimseye vermiyom referanslarım arasında da göstermiyom ki profesyonel çalışıyouz diye adımızı söylüyoruz eğer müdürün göz sevkine güvenmeyip te yapsaydım güzel olcaktı ki bi sitede gökkuşağı gibi renkler kullanırsam neresi kurumsal olur ki ? Yaptıgım Konser Afişleri simetri isteyen müdür bide 205*105 pixel resimler arasına 150*150 pixel resim yükletti eee bizim mesleğimiz bu müşteri ne isterse oo..
Bu mesajdan alıntı yap
Loody35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Loody35

Öğrenci (Grafik) / İzmir

Standart
Alt 13-07-2008 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
ee Yani abi bende öyle diyorum :S piyasadaki bana gelen rap tarzı istedi :S o tarz şeyler gösterdim okey çekti yaptım durum budur.. tmam hatalarım wardır ama tarz bu xD çok begenmeyen arkadaşın tarzı degildir Yaptıgım Konser Afişleri
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(39)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 18-08-2008 #23
tarz olarak benimde alakam olmayan bir müzik tarzı ama şunu sölemeliyim 3 numara amaca hitap etmiş..tebril ederim..bazıları tipogrfiden ne anlar bilmem ama bence iyi kullanmışsın..hazır fontlarmı yoksa senmi uğraştın bilmek isterim..
Bu mesajdan alıntı yap
dreamy_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dreamy_

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-08-2008 #24
meraba öncelikle tebrikler o çılgın gençliğe hitap eden emek verilen bir çalışma olmuş...yalnız grafikerler için böyleçalışmalar karmaşık gelebilir...(ankara kızılay meydanında dolaşırsanız caddenin duvarlarında bunlardan bir ton bulabilirsiniz) öncelikle şunu söylemem gerekirki grafikerler haklı diyebilirim...çünkü bir karmaşıklık var... afişlere bakan kişi nerey ebakacağını şaşırmasın...afiş background ve öndeki fontlardan ibaret olmasın...ve afişi kalabalıklaştırmak gibi bi amacımız olmasın...sade olsun herkes bi kere de görsün...mekanı bilmeyenler için bekçi falan beklemesin mesela(kesin organizatörün işidir) ne biliyim daha mantıklı çözüm bulunsun...organizatörler zeki insanlar olsunlar...o bekçiyi nasıl tanıyacaz biz yakasına kırmızı gül mü takıp bekleyecek ya yanlış bi adama gidip sorarsak rezil olma ihtimalimiz nedir...

kısacası daha sadeye kaçılması, yazıların minumuma indirilmesi....sadece rap dünyasında tanınır kişilerin isimlerinin afişe yazılması (orda çalışan garsonların da afişe isimlerinin yazılmasına gerek yok)
daha iyi çalışmalar dilerim...
Bu mesajdan alıntı yap
BuDa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

BuDa(57)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 19-08-2008 #25
merhaba İzmir'de 50 * 70 ebadında bi harita baskısını yaptıracagım bir matbaa arıyorum harita akerdion kırım olacak bu konuda yardımcı olursanız sevinirim . Bülent Danışman 0 537 468 45 60
Bu mesajdan alıntı yap
burcuozenxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burcuozenxx

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 19-08-2008 #26
Çok göz alıyo yazılar hiç anlaşılmıyo daha farklı şeyler denemeni tavsiye ederim iyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
Loody35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Loody35

Öğrenci (Grafik) / İzmir

Standart
Alt 28-08-2008 #27
meraba öncelikle tebrikler o çılgın gençliğe hitap eden emek verilen bir çalışma olmuş...yalnız grafikerler için böyleçalışmalar karmaşık gelebilir...(ankara kızılay meydanında dolaşırsanız caddenin duvarlarında bunlardan bir ton bulabilirsiniz) öncelikle şunu söylemem gerekirki grafikerler haklı diyebilirim...çünkü bir karmaşıklık var... afişlere bakan kişi nerey ebakacağını şaşırmasın...afiş background ve öndeki fontlardan ibaret olmasın...ve afişi kalabalıklaştırmak gibi bi amacımız olmasın...sade olsun herkes bi kere de görsün...mekanı bilmeyenler için bekçi falan beklemesin mesela(kesin organizatörün işidir) ne biliyim daha mantıklı çözüm bulunsun...organizatörler zeki insanlar olsunlar...o bekçiyi nasıl tanıyacaz biz yakasına kırmızı gül mü takıp bekleyecek ya yanlış bi adama gidip sorarsak rezil olma ihtimalimiz nedir...

kısacası daha sadeye kaçılması, yazıların minumuma indirilmesi....sadece rap dünyasında tanınır kişilerin isimlerinin afişe yazılması (orda çalışan garsonların da afişe isimlerinin yazılmasına gerek yok)
daha iyi çalışmalar dilerim...

KEsinlikle haklısınız dikkate alıcagım Yaptıgım Konser Afişleri teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
AlpaslanCelik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

AlpaslanCelik

Grafiker / Bayburt

Standart
Alt 28-08-2008 #28
[COLOR="DeepSkyBlue"]rap karmaşına karmaşık afiş. 1. tasarımda düşük boyutlu resimlerden kesme yapmak yerine daha vectorel çizimlerden faydalanıp istediğin boyuta çıkardığında görüntü bozukluğunu yaşamamış olabilirdin. daha modern renkler konusunda ilgili olman gerek 3. afişte olduğu gibi ana değil ara renkler canlı gözde patlama yapan dikkat uyandıran renkler.Bayan tabiriyle şeker erkek tabiriyle şekil renklerYaptıgım Konser Afişleri[/COLOR]
Bu mesajdan alıntı yap
Loody35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Loody35

Öğrenci (Grafik) / İzmir

Standart
Alt 02-09-2008 #29
eyw abi saol Yaptıgım Konser Afişleri haklısın bence de Yaptıgım Konser AfişleriD
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 03-09-2008 #30
Çok karışık görünüyorlar. Bu nedenle yazılar net okunmuyor. ve 3 çalışmanın arasında fark yok
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
afişleri, konser, yaptıgım

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kargo Konser Afişi torres13 Afiş Tasarımı 5 30-03-2008 12:43:57
Konser Fotoğrafı konFusion Fotoğrafçılık 0 23-03-2008 19:21:27
konser afis nurdemir Afiş Tasarımı 5 13-03-2008 17:42:18
konser afişi Handyrix Afiş Tasarımı 2 22-02-2008 00:35:45

Kapat
Şifremi Unuttum?