Yardım..

Diğer - Yardım.. ...

Cevapla
Yardım..
zeynep_23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zeynep_23

Öğrenci (Diğer) / Erzurum

Standart

Yardım..

Alt 17-03-2012 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar nereye yazacağımı bilemedi. 3d ortamlarla hiç uğraşmamıştım bu güne kadar. şimdi OpenSimle uğraşmak durumundayım. 3d nesler buluyorum ancak bana xml nesneler lazım. bulduğum nesneleri xml formatına dönüştürebiliyor muyum? var mı öyle birşey?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Nazy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nazy(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-03-2012 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
nereye yazacağını bilememekle birlikte ne yazacağınıda bilemiyor gibisin
xml ile 3D nesne formatı birbiri ile alakasız formatlardır

Çoğu 3D içerikli dosya içerisinde karmaşık sıkıştırılmış hex değerleri barındırır.

XML dosyaları ise içerisinde sadece dijital tablolar barındırır
bu tablolarda bulunan değerler ile web sayfaları, uygulamalar, hesap tablolar vb. dinamik değişkenlik gerektiren herşey düzenlene bilmektedir.

yani özetle 3D içerikli bir dosya XML formatına dönüştürülememektedir.
Bu mesajdan alıntı yap
zeynep_23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zeynep_23

Öğrenci (Diğer) / Erzurum

Standart
Alt 18-03-2012 #3
ikisinin birbiriyle alakasını ve dönüştürme yapılıp yapılmayacağını bilmiyordum evet.
ancak uzantısı .xml olan üç boyutlu nesnelerin varlığından haberdar değilsin bence sende. herneyse teşekkürler ama vereceğin cevabı daha nazik ifade edebilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 18-03-2012 #4
arkadaş bilse sormazdı herhalde ... bu milletteki kırıcı konuşma merağı ve egosu nedir anlamadım gitti...:anlamsiz:

halbuki ecdad böyle miydi...herkes birbirine son derece nazik ve kibar davranırdı,müsamahayı severdi...

18 Mart ın anısına en azından daha saygılı olmaya özen göstermeliyiz bence...O Mübarek insanlar bi cam parçasını bile işi bitince çöpe nazikçe bırakırlarmış,onu bile kırmazlarmış atarken...

oysa kalp , işi bitmiş bi cam parçasından milyon hatta milyar kat daha değerli...

yanlış oldu milyar değil sonsuz kat...

saygılar...
Bu mesajdan alıntı yap
Nazy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nazy(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-03-2012 #5
18 Mart ın anısına en azından daha saygılı olmaya özen göstermeliyiz bence...
saygıyı senden öğrenecek değilim ayrıca ben kırıcı yada sert bir cevap da vermedim
Ben yardımcı olmaya çalıştım sadece...
zeynep isimli arkadaşın tam olarak neye cevap istediğini anlayamadığımdan yazdım ve anlayışsızlıkla karşıkarşıyayım şuan.

Neyse gaza gelmişliği bırakıp konuya dönelim
eğer iddaa edildiği gibi XML uzantılı 3D içerikli dosya varsa bunu converterlar ile halledebilirsin
mesela google da 3D XML converter yazarak ufak bir araştırma yaparsan bir dosya dönüştürücü edinebilirsin. Geçenlerde benimde başıma benzer birşey geldi bir converter ile hallettim.
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 18-03-2012 #6
Estağfurullah. Saygı ve incelik gibi erdemler ne öğrenilir ne de öğretilebilir zaten...

ben genel olarak konuştum , sözlerim sizi incittiyse özür dilerim çünkü konudaki yapıcı yorumlarınız, samimiyetinizi ve iyi niyetinizi belli ediyor ... sanırım dediğiniz gibi bi yanlış anlaşılma oldu, tekrar özür dilerim bu yüzden..

converter fikri benimde ilk aklıma gelen şeydi zaten ama asıl soru da bu aslında, " böyle bir şey(3D-XML converter) var mı ve varsa nasıl bulabilirim? "

anlaşılan bunun için basit bi google taraması ama bu basitliğin tam tersi kapsamlı bi program ve download araştırması gerekli...aslında programı yani bi program adı bilen biri olsa çok kolay olurdu ama anlaşılan yok Yardım..

googleda ki araştırmalarında kolaylıklar diliyorum zeynep hanıma Yardım..D

saygılar

ben 3D-XML converter yerine (3D nesnenin dosya uzantısı)-XML converter şeklinde arama yapmanı tavsiye ediyorum,bu şekilde doğru programa daha rahat ulaşırsın...
Bu mesajdan alıntı yap
zeynep_23 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zeynep_23

Öğrenci (Diğer) / Erzurum

Standart
Alt 20-03-2012 #7
teşekkür ediyorum arkadaşlar.. yanlış anlamış olabilirim mesajınızı kusura bakmayın.
evet sorduğum şey o aslında "böyle bir şey(3D-XML converter) var mı ve varsa nasıl bulabilirim? "
öyle birşey varsa şayet bilen biri çıkar dedim.
araştırma yaptım. türkçe fazla bir bilgi bulamadım ancak ingilizce birkaç şey buldum. doğru anladıysam eğer 3dmax programıyla dosyaları çevirip mesh olarak alıp kullanabilirmişim. en kısa zamanda deniycem bir sonuç alırsam buraya da yazarım. teşekkür ederim tekrar.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
arkadaşlar yardım roland camm1 yardım lütfen duman_gozlu Folyo kesim 8 13-02-2012 13:01:01

Kapat
Şifremi Unuttum?