Yarışma hakkında sormak istedikleriniz.

Bitkisel.net Logo Tasarım Yarışması - Yarışma hakkında sormak istedikleriniz. ...

Konu Kapatılmıştır
Yarışma hakkında sormak istedikleriniz.
ctrlS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ctrlS

Matbaacı / Manisa

Standart
Alt 27-06-2010 #61
Sponsorlu Bağlantılar

şu siyah-beyaz şartına aklım takıldı..! yani logoyu siyah-beyaza çevirdiğimizde pek bir şey anlaşılmıyor..!! yani logo özelliğini kaybediyor..!!!??
pheruq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

pheruq

Öğrenci (Diğer) / Balıkesir

Standart
Alt 27-06-2010 #62
                             Sponsorlu Bağlantılar
birde o 120 mm içine sğıması lazım demişsiniz etrafında 120 mm çember olacakmı teslime ederken peki
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 28-06-2010 #63
Kendi hatamdan kaynaklanan bir sorunum var, çalışmamı gerekli adrese başarılı bir şekilde yolladım fakat sonradan fark ettimki yaptığım logonun siyah olanını tam yerine yerleştirmemişim acaba düzeltip tekrarmı atıyım yoksa tarafınızdan düzeltiliyomu.

Saygılarımla.
Her yükleme bir hak sayılır...


Konu kurumsallasmaysa sadece logo degilde tum kurumsal materyalin olusturulmasi daha mantikli olur diye dusunuyorum.
Sonucta ciddi bir ticari ogeden bahsediyoruz.
Bu konu hakkinda bilgi alabilirsem sevinirim.
Calismami bu yonde ilerletmem gerekir mi?
Butunuyle kurumsal bir calisma yapmak gerekir mi?

selam,
Biz sadece yapmış olduğunuz logoyu değerlendirebiliriz. Seçim sizin nasıl çalışmak istiyorsanız o şekilde çalışabilirsiniz...

şu siyah-beyaz şartına aklım takıldı..! yani logoyu siyah-beyaza çevirdiğimizde pek bir şey anlaşılmıyor..!! yani logo özelliğini kaybediyor..!!!??
Logonun en büyük özelliği budur zaten. Kurumsal bir logonun kurallarının nasıl olacağını cahit hocam bu konu altında daha önce cevapladı...

A4 kağıdına solda küçültülmüş logo siyah-beyaz olacak sadece değil mi gri olamaz mı?
Hayır gri olamaz. Siyah olmak zorunda .

birde o 120 mm içine sğıması lazım demişsiniz etrafında 120 mm çember olacakmı teslime ederken peki
Çember olmayacak.
suudi_sari isimli Üye şimdilik offline konumundadır

suudi_sari

Hiç Biri / Trabzon

Standart
Alt 28-06-2010 #64
merhabalar bu sıte neden bukadar karısık ya...altı üstü bir logo yüklüyecem yok oraya gir yok burayı tıkla onu yaz bunu ındır ...yetkılı kımse yokmu bunu bıraz daha basıt görsele çevırsenız .....bu arada kımın kazandıgını nasıl anlıayacaz ....ya şike kokan hareketlerse bunlar....noter huzurundamı yapılacak bu yarısma yoksa....sız kendı kafanıza goremı eleyeceksınız...sımdı merak ettım bu yarısmaya katılanlar ve onları eleyecek olan jüri dıyelım onlar yarısmacılardan dahamı zekı ınsanlar......
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 28-06-2010 #65
merhabalar bu sıte neden bukadar karısık ya...altı üstü bir logo yüklüyecem yok oraya gir yok burayı tıkla onu yaz bunu ındır ...yetkılı kımse yokmu bunu bıraz daha basıt görsele çevırsenız .....bu arada kımın kazandıgını nasıl anlıayacaz ....ya şike kokan hareketlerse bunlar....noter huzurundamı yapılacak bu yarısma yoksa....sız kendı kafanıza goremı eleyeceksınız...sımdı merak ettım bu yarısmaya katılanlar ve onları eleyecek olan jüri dıyelım onlar yarısmacılardan dahamı zekı ınsanlar......


Ortada bir yarışma belirlenmiş. Herşey şartname de duyurulmuş. Yarışmacıların anlaması için itina ile düzgün bir dilde türkçe kurallar konulmuş. Logo yükleyeceğiniz bağlantı : Grafikerler.net Yarışma Katılım formu bu bağlantıda sizden istenilen 5-6 tane bilgi var bunları doldurup logonuzu şartname ye uygun gönderirseniz herhangi bir problemde yetkili kişiler sizin cep telefonunuza kadar arayarak sizleri bilgilendiriyor. Noter huzurunda yapılmıyor. Çekiliş değil bu bu bir yarışma. Ayrıca "şike kokan" ibaresini ben kendimize yakıştırmıyorum. Lütfen sizde kullandığınız cümleler içerisinde belirli saygı çercevesinde yazınız çünkü burası grafikerler.net ! Kalitemiz, daha önceki yarışmalarımızda gösterilmiş ve kanıtlanmıştır. Bizim 200 bin i geçkin üyemiz var. Daha bir kere çirkin bir olayda adımız geçmemiştir. Bize güvenen hiç kimsenin dağlarına kar yağmadı daha çok büyüdüler, daha çok mutlu oldular, daha kurumsallaştılar... Merakınız varsa ve kendinize güveniyorsanız kendinizi göstermenin işte fırsatı günde 30 bin kişinin ziyaret ettiği bu sitede kendinizi gösterin. 2500 TL. Ödüllü Grafikerler.net Logo Yarışması.
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 28-06-2010 #66
Arkadaşlar günlerdir izliyorum burayı gerçekten gereğinden fazla uzadı bu konu polemiğe gerek yok içinde şüphesi olan (benim yok) katılmasın olsun bitsin, bazı arkadaşlarımız gerçekten laf olsun diye yazıyorlar. Ne demek şike kokan hareketler daha bugün üye olmuşsunuz bilmeden etmeden siteyi tanımadan önyargılı davranıyorsunuz. Bu kadar köklü ve bu kadar üyesi, ziyaretçisi olan bir site neden adını lekeleyecek hareketlerde bulunsun ki anlamadım, bunu hiç mi düşünemiyorsunuz.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

bozok_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bozok_

Öğrenci (Grafik) / Antalya

Standart
Alt 28-06-2010 #67
logo da bitkisel.net ismi mi kullanılmalı. yoksa sadece bitksel mi???
mutti isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mutti(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-06-2010 #68
Gerçekten bende günlerdir takip ediyorum ve gerçekten soru soruluyor cevap alınıyor diger başka arkadaş aynı şeyi veyaz benzer bişey soruyor herşey geregince açıklanmıştır yani ben bir kere okudum ve logolarımı hazırladım bir kaç güne göndericem yani anlatılanlarda anlamıcak ne var şaşırıyorum ebatlar belirlenmiş, istenilenler belli, nereye yükleneceği belli yani cevapsız hiç bir şey yok açıkcası herşey fazlasıyla açıklanmış

şüphesi olanda katılmaz olur biter gereksiz şüphelerlede katılacakları etkilemezlerse iyi olur
Grafidizayn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Grafidizayn

Grafiker / Muğla

Standart
Alt 28-06-2010 #69
Herkese merhaba.
Arkadaşlar burada bir yarışma düzenlenmiş ve sözleşme, kurallar, katılım şartları herşey açık.
Ulusal olarak düzenlenen çoğu yarışmada hatta hemen hemen hepsinde orijinal dosyalar ve jpegler CD içerisinde istenir. Ve bu yarışmalara her yıl binlerce tasarımcı katılır. Orijinal dosyaların istenmesi gayet doğaldır. Kullanılan görsellerin netliği ve tasarım tekniği böylece daha iyi anlaşılır.
Diyorsunuz ki, ya tasarımım kazanmadığı halde kullanılırsa. Ortada bir sözleşme var ve haklarınız zaten açıkça belirtilmiş. Tüm ulusal yarışmalarda da bu şartlar vardır.
Diğer bir nokta ise, kimse kimseyi bu yarışmaya katılmak için zorlamıyor. Şartlar ve sözleşmeyi kabul etmeyen tasarımcı rahatlıkla bu yarışmaya katılmama hakkını kullanır ve bu da gayet doğaldır.
Herkese başarılar.
MeDxxCeZir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MeDxxCeZir

Öğrenci (Grafik) / Bolu

Standart
Alt 29-06-2010 #70
adminim örnek resimdenhiç bisey anlamadım logoyu nasıl biçimde yapıcaz sayfa üzerinde biraz acıklarmısınız.
Konu Kapatılmıştır

Tags
2500 tl ödül, grafik tasarım yarışması, grafiker forum, grafikerler forum, grafikerler yarisma, logo yap, logo yarışması

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Yarışma hakkında sorularınız Hezarfen Organik Tarım Grafik Tasarım Yarışması 72 19-02-2010 17:29:03
yarışma afişi dreamsantana Afiş Tasarımı 10 09-08-2008 23:39:05

Kapat
Şifremi Unuttum?