yaşamak için!

2050 Yılında Bir Balık - yaşamak için! ...

 
yaşamak için!
akinGTi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akinGTi

Öğrenci (Diğer) / Bursa

Standart
Alt 24-01-2008 #41
Sponsorlu Bağlantılar

gerçekten mükemmel olmuş afiş gibi , bu konuda hassas oldugun ortada yaşamak için! başarılar

bi sorum olcak
kullandıgın yazı fontunun adı nedir ?
Emre NALLAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Emre NALLAR

Yrd. Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2008 #42
                             Sponsorlu Bağlantılar
Sanırım ilk çalışmandaydı (sayfalardır yorumları okuduğum için hatırlamıyorum şu an) yaşamak için! Bir grafiker olarak dikkat edilmesi gereken en önemli hususlardan biri imladır. Eh tabi bazı özel durumlar hariç. Mesela "Patlican" reklamı gibi. Okunduğu gibi yazılma var burada. Yalnız "HİÇTE" değil de "HİÇ DE" şeklinde yazılması gerekmiyor mu ? Dikkatinizi o noktaya çekmek istiyorum yaşamak için! Onun dışında 2. tasarımda balığın ayrı bi resim olarak durması biraz kötü. Ancak açıklamanızı okuyunca dadaist bir yaklaşım sezdim. Kuralları bir kenara bırakmışsınız yaşamak için! Şemsiyeli tasarıma gelince, biraz fazla kalabalık gibi, kompozisyonda beni rahatsız eden birşeyler var yerleşim olarak. Paylaşımlarınız için teşekkürler.

İyi çalışmalar.
arasyas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arasyas(39)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 24-01-2008 #43
white_angel, akinGTi, Emre NALLAR; hepinize teşekkür ederim yorumlar için.

akinGTi, Hangi çalışmadaki yazı fontunu soruyorsun ?
ishadow isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ishadow

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 28-01-2008 #44
seni zaten biliyoruz, insanlar yorumsuz kalıyor sanırım. değerlendirmeye alınması gereken işler yapmışsın bu görmezden gelinmemeli.. (Benim mac arıza verdi bu mesajı senin makinadan atıyorum valla başka bişi yapmadım yaşamak için! )
aybuldu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aybuldu(53)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 30-01-2008 #45
Bende sloganlara takmış durumdayım. Kısa ve öz tek bi cümle yeter bence...
arasyas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arasyas(39)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 30-01-2008 #46
Aybuldu; 3 afiştede sloganlar yeterince kısa, fakat illaki açıklamasıda olmalı. Çalışmayı sadece görüntü olsun diye yapmıyoruz, bir konuyu özetlemeye çalışıyoruz ve bunu görsellerle açıklarken yazılarlada destekliyoruz. Çoğul konuşmamın nedeni sadece benim çalışmamda değil çoğu çalışmada bu şekilde olduğu için. Slogan cümlenin kısa olması hususu tam seninde dediğin gibi kısa ve öz olmalı ama bence konuyu açıklayacak birkaç cümlede illaki yazılmalı diye düşünüyorum. Yorumun için teşekkür ederim.
tommly isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tommly

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 30-01-2008 #47
bende bıseyler soylıyım...bencede guzel hatta cok guzel arkadasım valla bız arkadaslarla da şirkette baktık calışmana juri olsaydık senı secmıştik calısman oldukca guzel sade ve de anlamlı ellerıne emegıne saglık basarıların devamını dılıyorum...kendıne cıcı bak
arasyas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arasyas(39)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 30-01-2008 #48
tommly; arkadaşım güzel yorumun için teşekkür ederim.
Standart
Alt 01-02-2008 #49
ellerine ve gözlerine şağlık çok güzel olmuş calışman tebirk ederim. seninle birlikte calışmak işterdim çok ayrı bir tarz yaratmıssınız
arasyas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arasyas(39)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 02-02-2008 #50
ilkturk06 teşekkür ederim.
 

Tags
yaamak, iin

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
arkadaşlar benim için ok önemli ödevim için Feride ATAMER Baskı 2 23-03-2008 00:35:18
2007 yılında yaşamak quick Graficafe 3 10-10-2007 16:51:29

Kapat
Şifremi Unuttum?