Yemekteki Mantık!...

Afiş Tasarımı - Yemekteki Mantık!... ...

Cevapla
Yemekteki Mantık!...
omerh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omerh(37)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 29-12-2011 #21
Sponsorlu Bağlantılar

Merak ettim bu güzel sloganı bulana kadar kaç tabak mantı götürdünüz? Yemekteki Mantık!...DYemekteki Mantık!...
Üstad şaka bi yana da afişi yapmadan önce iki kez gidip mantıyı götürdüm... çalışmadan sonra yediklerimin sayısını unuttum Yemekteki Mantık!... Yemekteki Mantık!...
Bu mesajdan alıntı yap
sherifhe isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sherifhe(32)

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 29-12-2011 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
slogan güzel sade ve hoş görünen bir çalışma olmus.
ama çok iştah acıcı yaa gorsel secımın harıka....
tebrıkler...
Bu mesajdan alıntı yap
omerh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omerh(37)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 29-12-2011 #23
slogan güzel sade ve hoş görünen bir çalışma olmus.
ama çok iştah acıcı yaa gorsel secımın harıka....
tebrıkler...
iştah açıcı olması güzel Yemekteki Mantık!... ... yorum için teşekkür ederim.
Kolay gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
mehmetfatihsari isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mehmetfatihsari

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 30-12-2011 #24
üstat çok hoşuma gitti bu aralar sloganlara takılıyorum
bir et fir ması ne iyi ETmişiz diye bir şey okudum
inan seninkide o kadar güzel slogan olmuş emeğine sağlık
bir işte emek varsa belli ediyor zeten
Bu mesajdan alıntı yap
omerh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omerh(37)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 01-01-2012 #25
üstat çok hoşuma gitti bu aralar sloganlara takılıyorum
bir et fir ması ne iyi ETmişiz diye bir şey okudum
inan seninkide o kadar güzel slogan olmuş emeğine sağlık
bir işte emek varsa belli ediyor zeten
üstad teşekkürler...inan bende tasarım çalışmasından çok slogandan zevk aldım. güzel çalışma oldu ve inan slogan 20 dk gibi bi sürede çıktı asıl inanılmaz olan kısa sürede çıkmasıydı Yemekteki Mantık!...


"ne iyi ETmişiz" valla bu da süper bi sloganmış. tam hedefine ulaşmış...

tekrar teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-01-2012 #26
Ben slogan hariç diğer arkadaşlarımla aynı fikirdeyim emeğinize saplık. Yalnız sloganda tezat bir durum söz konusu. Şimdi yemek yapmak mantık işi değil, hüner-maarifet işidir. Yemek yaparken insanlar mantığını kullanmazlar. Her nekadar amaç orda mantıyı vurgulamaksa ki amacınızıda gerçekleştirmişsiniz, ben bütünü ile düşünülünce orda ki tezatlığa takılmış durumdayım.
Bu mesajdan alıntı yap
omerh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omerh(37)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 03-01-2012 #27
Ben slogan hariç diğer arkadaşlarımla aynı fikirdeyim emeğinize saplık. Yalnız sloganda tezat bir durum söz konusu. Şimdi yemek yapmak mantık işi değil, hüner-maarifet işidir. Yemek yaparken insanlar mantığını kullanmazlar. Her nekadar amaç orda mantıyı vurgulamaksa ki amacınızıda gerçekleştirmişsiniz, ben bütünü ile düşünülünce orda ki tezatlığa takılmış durumdayım.
Siz yanlış algılamışsınız sanırım sloganı. Çünkü buradaki durum yemek yapmakta değil, yemek yemekte... yani yiyen için mantıklı davranıp damak tadını alacağı yerde yemek yemek ister insan. sanırım siz birazda ters taraftan baktınız... yada slogan ters mana da içeriyor. farketmemiştim ve öyle düşünmedim...

Yorum için çok TEŞEKKÜRLER
Bu mesajdan alıntı yap
irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 05-01-2012 #28
Siz yanlış algılamışsınız sanırım sloganı. Çünkü buradaki durum yemek yapmakta değil, yemek yemekte... yani yiyen için mantıklı davranıp damak tadını alacağı yerde yemek yemek ister insan. sanırım siz birazda ters taraftan baktınız... yada slogan ters mana da içeriyor. farketmemiştim ve öyle düşünmedim...

Yorum için çok TEŞEKKÜRLER
Tasarım, slogan vb. metaryeller anlatılmak isteneni doğru anlattığında hedef kitleye ulaşır.
Ben teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
meleqk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

meleqk

Yrd. Grafiker / Bursa

Standart
Alt 05-01-2012 #29
iştah açıyor Yemekteki Mantık!... emeğinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
omerh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omerh(37)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 05-01-2012 #30
Tasarım, slogan vb. metaryeller anlatılmak isteneni doğru anlattığında hedef kitleye ulaşır.
Ben teşekkür ederim.
Muhakkak ki hedef kitleye bu şekilde ulaşır. Ama unutmayın ki doğrular da izafi bi kavramdır. düşüncenize saygı duyuyorum...

Kolay gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
mantık hatası (Yardım) TheRise Flash 6 07-05-2011 13:31:38
Demet Akalın - Mantık Evliliği g.ecglr Müzik Videoları 2 13-08-2009 12:39:35
Quest for the rest / Güzel bir mantık oyunu Hades Diğerleri 15 06-03-2008 13:14:55

Kapat
Şifremi Unuttum?