Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar

Nostalji Fotoğrafları - Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar ...

Cevapla
Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Yasemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yasemin(34)

Belgisiz Sıfat

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 21-03-2012 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Sen bir de çantanı 15 kişinin taşıdığını düşün Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
:angel: Onu da düşünüyorum
Bu arada hepimiz ölücez değil mi ?:tongueout:
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 21-03-2012 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
:angel: Onu da düşünüyorum
Bu arada hepimiz ölücez değil mi ?:tongueout:
Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Ne tür pamuk kullanılacak merak içindeyim. Umarım sentetik olmaz. Sırat köprüsünde sırayı beklerken kıpır kıpır olmak istemem Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Bu mesajdan alıntı yap
Yasemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yasemin(34)

Belgisiz Sıfat

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 21-03-2012 #13
Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Ne tür pamuk kullanılacak merak içindeyim. Umarım sentetik olmaz. Sırat köprüsünde sırayı beklerken kıpır kıpr olmak istemem Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Karşılaşmamak dileklerimle Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Ölüm anımda zamanım olur da bir şeyler düşünebilirsem aklıma sen geleceksin:angel:
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 21-03-2012 #14
Karşılaşmamak dileklerimle Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Ölüm anımda zamanım olur da bir şeyler düşünebilirsem aklıma sen geleceksin:angel:
Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Karşılaşmasakta farkedersin zaten.. Ön sıralarda kıpır kıpır, kalçalar bir sağa bir sola pamuktan gıcık kapmış birinini Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Ne güzel şey yahu ölmek..
Bu mesajdan alıntı yap
Yasemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yasemin(34)

Belgisiz Sıfat

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 21-03-2012 #15
o anı ölümsüzleştirmek istiyorum nasıl olur ki acaba Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 21-03-2012 #16
o anı ölümsüzleştirmek istiyorum nasıl olur ki acaba Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
ilk karedeki 15 kişide sanırım sırada olur Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Hali hatrı sayılır fotocular olduğundan yardım dileklerini kabul edebilirler sanırım..Ama fotojenik değilim şimdiden söylüyeyim Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Bu mesajdan alıntı yap
Yasemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yasemin(34)

Belgisiz Sıfat

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 21-03-2012 #17
Grafikerler'net ten hatırı sayılır 15 kişi bulabiliriz Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 21-03-2012 #18
Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Karşılaşmasakta farkedersin zaten.. Ön sıralarda kıpır kıpır, kalçalar bir sağa bir sola pamuktan gıcık kapmış birinini Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Ne güzel şey yahu ölmek..
Kusura bakmayın arkadaşlar üçüncü şahıs gibi daldım, creedwar pamuk acısına ben kendi adıma bi çare buldum sana da tavsiye ederim "buzlu badem". Yeryüzündeki İlk FotoğraflarDYeryüzündeki İlk Fotoğraflar

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 21-03-2012 #19
Kusura bakmayın arkadaşlar üçüncü şahıs gibi daldım, creedwar pamuk acısına ben kendi adıma bi çare buldum sana da tavsiye ederim "buzlu badem". Yeryüzündeki İlk FotoğraflarDYeryüzündeki İlk Fotoğraflar
333. şahısta olsan bizdensin Martin Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar Buzlu badem için o kadar marjinal olamadımYeryüzündeki İlk Fotoğraflar Ve hakikatten şu an sıkıntıdan ATV açık Yeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Bu mesajdan alıntı yap
Yasemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yasemin(34)

Belgisiz Sıfat

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 21-03-2012 #20
Kusura bakmayın arkadaşlar üçüncü şahıs gibi daldım, creedwar pamuk acısına ben kendi adıma bi çare buldum sana da tavsiye ederim "buzlu badem". Yeryüzündeki İlk FotoğraflarDYeryüzündeki İlk Fotoğraflar
Hatırı sayılır 15 kiş arasına girdin :angel:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
mikroskobik fotoğraflar LaYeR Sanatsal Fotoğrafçılık 0 16-10-2010 09:41:56
Yeryüzündeki akıl almaz çukurlar... yorgunella Graficafe 8 16-02-2009 13:38:11
HDR fotoğraflar arasyas Fotoğrafçılık 6 24-09-2008 16:18:31
Karma Fotoğraflar serkoy Fotoğrafçılık 4 21-08-2008 13:52:47
İLGİNÇ FOTOĞRAFLAR :d jokermen Graficafe 3 27-05-2008 23:29:30

Kapat
Şifremi Unuttum?