Vinil Türk Reklam Bannerı

50 sn çizilen düğme

Deneme Çalışmalar - 50 sn çizilen düğme ...

Cevapla
50 sn çizilen düğme
Ayl@ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ayl@

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24 Ekim 2008 #11

güzel olmuş eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
graficenk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graficenk

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 17 Kasım 2008 #12
                             
oo iyi iyi güzel50 sn çizilen düğme
Bu mesajdan alıntı yap
eyub47 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eyub47

Grafiker / Gaziantep

Standart
Alt 24 Ocak 2009 #13
güzel bir çalışma
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 24 Ocak 2009 #14
evet kısa sürede yapılabilir , güzel bir düğme eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
M@rcos isimli Üye şimdilik offline konumundadır

M@rcos

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 24 Ocak 2009 #15
Ok güzelde ama şöle bişey var.
2 farklı çemberin renk geçişleri zıt o kadar.
Bunda met edilecek birşey olduğunu sanmıyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
mizoo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mizoo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25 Ocak 2009 #16
cok kolay ve basit bir çalışma 50 sn değil 10 sn bile uzun bunu çizmek için,düğmeyi güzel ve azda olsa gerçekçi kılan tek şey degradelerin birbirine ters yönde atılması50 sn çizilen düğme yinede eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
karahancer isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karahancer

Hiç Biri / Isparta

Standart
Alt 25 Ocak 2009 #17
150 snde photoshop açılmıo benim bilgisayarda 50 sn çizilen düğme 1500 sn de de çizilebilio ancak 50 sn çizilen düğme
Bu mesajdan alıntı yap
noyfa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

noyfa(34)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 25 Ocak 2009 #18
bu ne hııııııııııız...
benim bunu bu kadar kıısa bi sürede yapabilmem için çoook çalıışşmam gerekli
Bu mesajdan alıntı yap
tequito isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tequito

Grafiker / İstanbul

Standart

arkadaşlar bu düğmeyi hangi programda yaptınız...

Alt 31 Ocak 2009 #19
3 boyutlu düğme çizmem lazım ama nasıl yapıcam bilmiyorum 50 sn çizilen düğme:crying:
Bu mesajdan alıntı yap
yorgunella isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yorgunella

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 31 Ocak 2009 #20
bence biraz abartılmış konu..o kadar da emek sarfedilen birşey olmadığını düşünüyorum. 50saniye o kadar da az değil basit birşey çizmek için. ama hevesinizi kırmak istemem. biraz daha düğme incelemeniz gerek. düğme böyle olmaz.
çizim yapıyorsanız herşeye bakmalı ve görmelisiniz..
başarılar dilerim..
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Etiketler
çizilen, cizilen dugme, dugme, düğme

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Düğme görseline ihtiyacım var arkadaşlar cenkkaratekin Fotoğraf - Resim 2 15 Mayıs 2008 15:20
düğme clip art ı lazım acilll arkadaşlar hayalfirst Clip Art 0 08 Şubat 2008 12:20

Kapat
Şifremi Unuttum?