Vinil Türk Reklam Bannerı

7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2

Organik Tarım Grafik Tasarım Yarışması - 7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 ...

 
7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2
the deep isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the deep

Grafiker / İstanbul

Standart

7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2

Alt 10 Şubat 2010 #1

Merhaba arkadaşlar

Bu afiş benim 2. çalışmam, herkese tekrar başarılar dilerim.

7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #2
                             
Lütfen yarışma şartnamesinde de belirtildiği gibi; çalışmanızın orijinal boyutunu baskıya uygun (297x420 mm ve 150 Dpi) olarak saklamayı unutmayınız.

Başarılar dileriz.
Grafikerler.net Yönetimi

Dikkat: Önemli Duyuru!!!


..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

the deep isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the deep

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #3
7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 Çözüldü sorun benden kaynaklanıyor arkadaşlar7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 CMYK yüklemişim de söylemesi ayıp şimdi görebilirsiniz sanırım sorun halledildi.
damla1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

damla1(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #4
Evet sorun çözümlenmiş başarılar...
the deep isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the deep

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #5
bütün msjlarda gitmiş7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 Resim açılıyor mu şimdi arkadaşlar.
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(38)

Ressam / Sakarya

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #6
evet şimdi gördüm güzel bir çalışma olmuş konsempt süper ve kurgu renklerin uyumuda güzel tebrik eder çok başarılar dilerim 7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2
ama bir soru bunlar türk değil dimi 7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2
the deep isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the deep

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #7
teşekkürler sanada başarılar dilerim.

Teşekkür ederim beğendiğine sevindim.

Nerden biliyorsun belki türkler7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 Göçmen bunlar benim gibi.7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2))
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(38)

Ressam / Sakarya

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #8
Teşekkür ederim beğendiğine sevindim.

Nerden biliyorsun belki türkler7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 Göçmen bunlar benim gibi.7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2))
yaa sadece sordum türklermi değillermi diye benzemiyorlardı da 7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2 onda yani

ama güzel bi çalışma hani vardır yaa tabir cuk diye oturmuş işte o kişilerde cuk diye oturmuşlar 7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2

tekrar başarılar dilerim inşallah bende bişey hazırlıcam ve bazı arkadaşları kara çıkartmayacam 7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2
the deep isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the deep

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #9
Süper babanne nasıl çok şeker ben resmi çok beğendim o yüzden böyle birşey yapıyım dedim. Afişi yaparken çok eğlendim.

inş. bekliyoruz senin çalışmanı7'den 70'e Tercihimiz Organik Tarım -2
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 10 Şubat 2010 #10
Başarılar diliyorum.
Sponsor Links

Vinil Türk Reklam Bannerı

 

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Yiyecek,içecek vektörleri (7'den 70'e) grafishop Vektörel 5 25 Mayıs 2010 16:59
Organik Tarım - 1 efoja Organik Tarım Grafik Tasarım Yarışması 25 19 Şubat 2010 00:59
Organik tarım - 3 firex Organik Tarım Grafik Tasarım Yarışması 10 07 Şubat 2010 22:02
Organik Tarım Şenay ÖZGEN Organik Tarım Grafik Tasarım Yarışması 0 19 Ocak 2010 15:48

Kapat
Şifremi Unuttum?