Vinil Türk Reklam Bannerı

Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Like Tree1630Likes

Cevapla
Bla...Bla...
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(32)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1201

remzicim iyi akşamlar kardeşim
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1202
                             
iyi akşamlar herkese
Bu mesajdan alıntı yap
finfik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

finfik

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1203
remzicim iyi akşamlar kardeşim
hoşgeldin ümit Bla...Bla...

iyi akşamlar herkese

hoşgeldin mgyknt Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1204
bugün oyunculuk konusunda bir adım attım
hala şaşkınlığını yaşıyorum
Bu mesajdan alıntı yap
lucasgursaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1205
iyi akşamlar herkese
iyi akşamlar ümit Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(32)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1206
nasılsınız arkadaşlar Bla...Bla... keyifler yerindedir inşallah Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
finfik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

finfik

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1207
bugün oyunculuk konusunda bir adım attım
hala şaşkınlığını yaşıyorum
nasıl yani ? aç bakalım konuyu ? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1208
nasıl yani ? aç bakalım konuyu ? Bla...Bla...
valla çok ilginç seneler önce çok isim vermek yasaktır belki çok bilinen bir ajansa kaydolmuştuk bir arkadaşla
bunu yaptığımı bile unutturacak zaman aşımı olmuş ama
cuma mesaj geldi reklam çekimi için görüşmeye çağırıldım
bugünse fotoğraf ve video kayıtları falan
tatlı bi heycan var hala üzerimde olursa iyi olur
ve umarım olur
:angel:
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(32)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1209
dizi çekilirken kameranın arkasından mı geçtin demon Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
şaka yaptım haa kızma sakın Bla...Bla...
meltemin dediği gibi konuyu açmanı bekliyoruz Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
cexenes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cexenes

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 28 Mart 2010 #1210
valla çok ilginç seneler önce çok isim vermek yasaktır belki çok bilinen bir ajansa kaydolmuştuk bir arkadaşla
bunu yaptığımı bile unutturacak zaman aşımı olmuş ama
cuma mesaj geldi reklam çekimi için görüşmeye çağırıldım
bugünse fotoğraf ve video kayıtları falan
tatlı bi heycan var hala üzerimde olursa iyi olur
ve umarım olur
:angel:
bence bu kadar zaman zarfında senden önce o reklam ajansına kayıt olupta mesaj gelenleri bi araştır...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09 Nisan 2010 03:53

Kapat
Şifremi Unuttum?