Vinil Türk Reklam Bannerı

Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Like Tree1630Likes

Cevapla
Bla...Bla...
umut_82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

umut_82

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26 Mart 2010 #841

arkadaşlar yardıma ihtiyacım var yardım etmek istermisiniz ?
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26 Mart 2010 #842
                             
Hoşbulduk.İyiyim teşekkürler siz nasılsınız?
Bizde iyiyiz çok şükür. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
umut_82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

umut_82

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26 Mart 2010 #843
martin 78 kardeşim yardım edermisin bana ?
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(32)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 26 Mart 2010 #844
mehmet abi yaptığını unutmıcam abi bir fısss la yok etmek istediniz beni abi Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26 Mart 2010 #845
arkadaşlar yardıma ihtiyacım var yardım etmek istermisiniz ?
Yusii'nin de ihtiyacı varmış önce ona gideceğiz. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26 Mart 2010 #846
mehmet abi yaptığını unutmıcam abi bir fısss la yok etmek istediniz beni abi Bla...Bla...
Yahu sen fıslanacak adammısın ayıp ettin, seni fıslayan beni fıslamış bilsin. :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
umut_82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

umut_82

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26 Mart 2010 #847
ama acil lütfen
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26 Mart 2010 #848
martin 78 kardeşim yardım edermisin bana ?
Problem nedir? Kim yamuk yaptı sıkayım bacaklarına. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
umut_82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

umut_82

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26 Mart 2010 #849
para vererek hazır bir site aldım. Aldığım sitenin menü bölümü flash. Flashta sadece butonların adlarını değiştirdim. ve url sini verdim ama birtürlü görmüyor sorunum bu dur. Şimdiden teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(32)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 26 Mart 2010 #850
Yahu sen fıslanacak adammısın ayıp ettin, seni fıslayan beni fıslamış bilsin. :wink:


eyvallah abicim
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09 Nisan 2010 03:53

Kapat
Şifremi Unuttum?