Vinil Türk Reklam Bannerı

EL (UC-Logic WP8060)

Grafik Tabletler ile ilgili soru ve sorunlarınız. - EL (UC-Logic WP8060) ...

Cevapla
EL (UC-Logic WP8060)
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(42)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 28 Ekim 2008 #51

Cahit hocam kaçırmışım ben bu çalışmanızı..Gerçekten tebrik ederim..çok başarılı..Ama sınırlarınızı elin devamı için zorlarsamayı da düşünmenizi tavsiye ederim..İlginç ve örnek ötesi bir modelleme olabilir..Ama tabiki zaman herşey..
Bu mesajdan alıntı yap
şeydaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

şeydaa

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 25 Kasım 2008 #52
                             
ya varya süper olmuş elinize sağlık. umarım bende bigün böyle şeyler yapabilirim. hangi programde yapmıştınız??
Bu mesajdan alıntı yap
hasanasd isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hasanasd

Hiç Biri / Adana

Standart
Alt 20 Aralık 2008 #53
açıkca belirtmeliyim ki şok oldum bu çalışmayı görünce. el emeği göz nuru derler ya bu laf cuk diye oturmuş bu çalışma için. ellerinize sağlık olsun ki bu tür çalışmaların devamı gelsin. saygılar
Bu mesajdan alıntı yap
S40 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

S40(32)

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 11 Ocak 2009 #54
emeğe saygı
kusura bakmayın ama ben gereksiz buldum
bu kadar uğraşmaya ve zaman öldürmeye değmez bi çalışma olmuş

Benzetme 10 üzerinden 9 ama yinede gereksiz
tebrik ediyorum
Bu mesajdan alıntı yap
Cahit GÜLDEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Cahit GÜLDEN(58)

Eğitimci Grafiker

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11 Ocak 2009 #55
emeğe saygı
kusura bakmayın ama ben gereksiz buldum
bu kadar uğraşmaya ve zaman öldürmeye değmez bi çalışma olmuş

Benzetme 10 üzerinden 9 ama yinede gereksiz
tebrik ediyorum
Görsel sanatlarda aslolan biçimdir, tüm bu uğraşların odaklandığı obje olan biçim görsel sanatların temel felsefesini oluşturur. Kısaca biçim üzerinde düşünme eylemi tüm görsel sanatların temel felsefesini oluşturur. Burada biçimi dijital yöntemlerle nasıl doğru olarak ifade ederim sorusuna, bulduğum cevabın somut karşılığını görebilirsiniz.

Eleştirinizi ifade ederken biraz daha açıklayıcı olursanız size daha doyurucu cevaplar verebilirim. Yani hazır objeler varken biz neden üretelimmi diyorsunuz? Yoksa başka yöntemlerde var kardeşim, bunu illustratorde 2 dakkada yaparım düşüncesimi? Eleştiri amacınızı daha ayrıntılı ifade ederseniz, sizde daha tatmin edici bir cevaba kavuşursunuz.

Dilimize sahip çıkalım.
Takıldığımız yerlerde alttaki linki tıklayalım.

TIKLA

'Basit bir kimse en küçük bir eleştiriye çıldırır,
akıllı adam ise kendini eleştirenlerin,
kendisiyle tartışanların düşüncelerini kapmaya çalışır.'

L. Ron Hubbard

Bu mesajdan alıntı yap
orhanozturk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

orhanozturk(47)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11 Ocak 2009 #56
guzel olmus hocam elinize saglik
Bu mesajdan alıntı yap
onerim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

onerim

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09 Şubat 2009 #57
yok artık EL (UC-Logic WP8060)
.ellerinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
invincible isimli Üye şimdilik offline konumundadır

invincible(33)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 15 Şubat 2009 #58
İnsanın kendi sınırlarını zorlaması ve "ben ne kadar iyi yapabilirim" sorusuna cevap aramasına "ne gerek vardı" yorumu beni cidden güldürdü..(:
Cahit hocam aklınıza sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
mihri06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mihri06

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 25 Şubat 2009 #59
hocam gerçekten ellerinize sağlık bakmakla görmek arasındaki farkı en iyi kanıtlayan örnek... Detaylar... Hocam bide elma çiziminizi büyütüp paylaşır mısınız bizimle arkadaşlar fotoğraf diyolarda...
Bu mesajdan alıntı yap
ersintambova isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ersintambova(39)

Matbaacı / İstanbul

Standart
Alt 06 Mart 2009 #60
yorum yapmak haddimizemi düşmüş. hayret verici
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Etiketler
el cizimi, uc logic wp8060, uclogic, wp8060

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
ELMA (UC-Logic WP8060 A5) Cahit GÜLDEN Grafik Tabletler ile ilgili soru ve sorunlarınız. 41 29 Eylül 2014 13:46
A5 Grafik Tablet (WP8060-TAB08) Çift Monitör Sorunu loockle Grafik Tabletler ile ilgili soru ve sorunlarınız. 3 22 Mart 2012 11:15
A5 Grafik Tablet (WP8060-TAB08) HORUS Grafik Tabletler ile ilgili soru ve sorunlarınız. 16 14 Eylül 2011 10:06
satılık uc- logic A5 Grafik Tablet (WP8060-TAB08) oppose Sonuçlanan İlanlar 1 27 Şubat 2008 12:13

Kapat
Şifremi Unuttum?