Vinil Türk Reklam Bannerı

iDEALNET Reklam afişi Nasıl olmuş.. sizce...

Afiş Tasarımı - iDEALNET Reklam afişi Nasıl olmuş.. sizce... ...

Cevapla
iDEALNET Reklam afişi Nasıl olmuş.. sizce...
vipdesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

vipdesign

Webmaster / Uşak

iDEALNET Reklam afişi Nasıl olmuş.. sizce...

Alt 29 Kasım 2008 #1

Degerli arkadaşlar bende yaptıgım bi afişi paylaşmak istdedim yorumlarınız benim için degerli olucaktır şimdiden tşk ler herkesek kolay gelsin


iDEALNET Reklam afişi Nasıl olmuş.. sizce...



iDEALNET Reklam afişi Nasıl olmuş.. sizce...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

burcuozenxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burcuozenxx

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29 Kasım 2008 #2
                             
Güzel olmuş ama;

1. Ya tlf resmini biraz yukarı çek yada AGN logosunu biraz aşşa üstüne binmiş hoş gözükmüyo.

2. ''ARTIK KONUŞMAKTAN KORKMAYIN!'' yazısının font ve rengi üzerinde değiştirmeler yapmalısın.

İyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
fatihcee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fatihcee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29 Kasım 2008 #3
yukarıdaki yorumu dikakte almalısın ve ş harfine dikkat etmelisin ama genel olarka güzel ve sade
Bu mesajdan alıntı yap
graphicshop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphicshop

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 29 Kasım 2008 #4
Yansımadada sorun var .
Bu mesajdan alıntı yap
shedesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

shedesign

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 29 Kasım 2008 #5
yansımanın ucunu kesmemeliydin bence daha yumuşak bir geçiş sağlamalısın
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

vipdesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

vipdesign

Webmaster / Uşak

tşkler

Alt 29 Kasım 2008 #6
yorum arkadaşlarım sizlere teker teker teşekür ediyorum
Bu mesajdan alıntı yap
blueden isimli Üye şimdilik offline konumundadır

blueden

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 29 Kasım 2008 #7
Güzel bir çalışma olmuş fakat yansımada sorun var....Emeğinize sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
semagul isimli Üye şimdilik offline konumundadır

semagul

Öğrnc (Grafik)

Standart
Alt 01 Aralık 2008 #8
Bence güzel olmuş ama telefonu değiştirsen daha güzel bir telefon iyi olur..
Bu mesajdan alıntı yap
moonlord isimli Üye şimdilik offline konumundadır

moonlord

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03 Aralık 2008 #9
artık konuşmaktan korkmayın sloganınıı bence daha güçlü yapsanız daha iyi olabirdi.
birde yansıma...
başarılar...
Bu mesajdan alıntı yap
Soner Akay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Soner Akay

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03 Aralık 2008 #10
bencede konusmakdan korkmayın sloganı patlamalı orda

ve eger basılıcaksa tel fax numaralarında 0 lar : lar orantısız dier türlü cok güzel çalışma cıkmıs ellerine sağlk üstadım
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Vinil Türk Reklam Bannerı

Cevapla

Etiketler
afisi, idealnet, nasil, olmus, reklam, sizce

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Bu broşür sizce nasıl olmuş????? jale Kitap kapağı, broşür, menü vb. 13 22 Haziran 2010 09:16
photoshopta ilk çalışmam nasıl olmuş sizce.. zeytun Afiş Tasarımı 4 25 Eylül 2008 13:38
ilk tablet kalem çalışmam sizce nasıl olmuş arkadaşlar omerayar Serbest Çalışmalar 15 08 Eylül 2008 19:42
Arkadaşlar Bi Kitap Yazıyoruz Sizce Nasıl Olmuş İzmirli_Grafiker Dijital Sanat 5 11 Mart 2008 16:12
Habibeme Özel Çalışma (Sizce Nasıl olmuş...) N/A5 Dijital Sanat 25 14 Eylül 2007 03:13

Kapat
Şifremi Unuttum?