Vinil Türk Reklam Bannerı

İstanbul Çankırı Gençlik Derneği Yeni Logo Yardım!

Logo Tasarımları - İstanbul Çankırı Gençlik Derneği Yeni Logo Yardım! ...

Cevapla
İstanbul Çankırı Gençlik Derneği Yeni Logo Yardım!
jmsjns isimli Üye şimdilik offline konumundadır

jmsjns

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart

İstanbul Çankırı Gençlik Derneği Yeni Logo Yardım!

Alt 29 Nisan 2009 #1

Merhaba Arkadaşlar,

İstanbul Çankırı Gençlik Derneği için yeni bir logo arayışındayız.

Eski Logomuz AŞağıdaki Gibidir. Aşağıdaki logomuz Derneğimizi Temsil Etmediğini düşünmekteyiz.

O yüzden dolayı yeni logo tasarlamak istiyoruz.Bizlere bu konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz.

Çok Teşekkürler,


İstanbul Çankırı Gençlik Derneği Yeni Logo Yardım!
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

DrN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DrN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29 Nisan 2009 #2
                             
Derneğiniz için logo tasarlanmasını mı istiyorsunuz? Eğer öyleyle konunuz yanlış yerde açılmış.Lütfen forum kurallarını okuyunuz.
Bu mesajdan alıntı yap
Selim MERCANO isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Selim MERCANO(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29 Nisan 2009 #3
Grafik tasarım işleri için fiyat teklifi:

https://www.grafikerler.net/forum-ku...48.html#post84

Yaptığınız kural ihlali ile ilgili madde aşağıdaki gibidir:

Grafikerler.net bünyesinde ve bloglarında bedeli ödenmeksizin grafik tasarım işi istemek teklif etmek veya ima etmek kesinlikle yasaktır.
  • Sivil toplum kuruluşlarına istenebilecek ücretsiz grafik tasarım teklifiniz var ise yöneticilerle temasa geçtikten sonra mesajınızın yayınlanmasına yönetim kararı ile izin verilirse başlığınızı açabilirsiniz.
  • Ticari kuruluşların bedelsiz iş teklifinde bulunması kesinlikle yasaktır.
  • Bu gibi durumlarda isteği yapan üyenin lehinde cevap veren üyeler, forum kurallarına riayet etmedikleri için bildiri yapılmaksızın forumdan uzaklaştırılmaları grafikerler.net yönetiminin elinde saklı tutulur.
  • Bunun dışında iş teklifi isteyen kişi ya da kuruluşlar ilanlarını İş Veren İlanları bölümünde kurallar dahilinde konu olarak açmalıdırlar.
Bu mesajdan alıntı yap
Rıdvan KAYAHAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rıdvan KAYAHAN

Grafiker / Manisa

Standart
Alt 29 Nisan 2009 #4
Logonun üzerinde biraz daha görsellik kazandırıcı çalışma yapmalısın. Bide bölesine birbirine ayrık vede kopuk bi görüntü meseleyi izah edemiyıo. Konuyu anlatmıo. Yane istediin görüntüyü weremezsin.
Başarılar genede
Bu mesajdan alıntı yap
émmst isimli Üye şimdilik offline konumundadır

émmst(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29 Nisan 2009 #5
Logonun üzerinde biraz daha görsellik kazandırıcı çalışma yapmalısın. Bide bölesine birbirine ayrık vede kopuk bi görüntü meseleyi izah edemiyıo. Konuyu anlatmıo. Yane istediin görüntüyü weremezsin.
Başarılar genede
Onlarda beğenmedikleri için değiştirmeyi düşünüyorlarmış zaten..Yukarıdaki yazıyı okudunuz mu?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

tango-mm isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tango-mm(61)

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 29 Nisan 2009 #6
Logonun üzerinde biraz daha görsellik kazandırıcı çalışma yapmalısın. Bide bölesine birbirine ayrık vede kopuk bi görüntü meseleyi izah edemiyıo. Konuyu anlatmıo. Yane istediin görüntüyü weremezsin.
Başarılar genede
Sevgili kardeşim,
Lütfen Türkçe yazarken güzelim Türkçemizi bozmamaya özen gösteriniz
Teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
Rıdvan KAYAHAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rıdvan KAYAHAN

Grafiker / Manisa

Standart
Alt 29 Nisan 2009 #7
Onlarda beğenmedikleri için değiştirmeyi düşünüyorlarmış zaten..Yukarıdaki yazıyı okudunuz mu?
Okudum tabikide. Hatta bu konuyla ilgili bir müddet msn aracılığıyla görüştüm bile. Ama arkadaş eğer logo tasarımı istemişse ben ona göre cevap vermemişsem zaten konu yanlış yere açılmış demektir. Onun içinben normal şartlarda olması gerektiği gibi yapıyorum. Yani olumlu yönde eleştiriyorumç
Sevgili kardeşim,
Lütfen Türkçe yazarken güzelim Türkçemizi bozmamaya özen gösteriniz
Teşekkür ederim
Haklısın kardeşim. Daha dikkatli olacağım inşallah. Teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
İSTEK!:. AGD (anadolu gençlik derneği) ' nin vektorel logosu .:!ACİL yildiz.enes Logo Tasarımları 6 23 Mart 2011 15:46
Dernek İçin Yaptığım Logo Çankırı Yapraklı Kırzeyve Köyü anıt06 Logo Tasarımları 19 07 Mart 2009 15:09
Çankırı Karatekin Üni. Logo Çalışmalarım MJ4 Logo Tasarımları 36 11 Ocak 2009 15:33
POYRAZ "Karadeniz Gençlik Derneği" elzem Logo Tasarımları 16 02 Kasım 2008 13:10
Anadolu Gençlik Derneği Kartpostal mehmed0101 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 6 25 Eylül 2008 11:06

Kapat
Şifremi Unuttum?