en sonda ki fotoğrafta flaş parlamış, onun harici güzel, başarılarının devamını dilerim arkadaşım, emeğe saygı!!
güzel yakalanmış bir ayrıntı ama balığıda andırıyor, sanki kuyruğu var, yada sezona girdiğimiz için bana herşey balığı anımsatıyorteşekkürler crazy..
Arkadaşım son karede patlayan flaş değil ki
Zaten bu kadar büyük bir kara parçasını kim bilir kaç km uzaktan çektiler; ne flaşı allahını seversen?![]()
Onlar olsa olsa ya buluttur; yada güneş yansımasıdır
Ki o mavi alan bence ya tuz gölü yada buzla kaplı dev bir krater![]()
Teşekkürler crazy![]()
link ölmüüüş :crying:
Ne linki anlayamadım ?
senin değil, esra'nın link ölmüş
bana uydu fotoğrafını senin çekmediğini izah ediyordu en son![]()
Evet aynen öyle
Benim linkler ölü bu ara![]()
Taaa gidip uydudan çekecek hatta birde flaş patlatacak hali yok elbet:lol:
Ya düşünsenize gerçekten o kadar büyük bir flaş olduğunu
Patladığı anda yer yüzünde kaç canlı ölürdü acaba![]()