pcfaresi
🏆Pro Tasarımcı🏆
Foruma girmeyeli uzun zaman olmuş özlemişim burayı
Herkese merhaba, bu gün yaptığım bir çalışmayla merhaba demek istedim yorumlarınızı esirgemeyin.
Oldukça başarılı sadece bir noktayı eleştirebilirim. Antetli kağıt ve zarftaki logoyu fonta yapıştırırken sadece ide veya id den kessen çok daha güzel olurdu sanırım. Emeğine sağlık...