"onbaşı lara olta atıp, tutmayı bekleyen kadın" bu isim olurmu?
sahi nie çavuş diilde onbaşı arması var hep?
çizim çok başarılı olmuş kızın masum görüntüsü altında bir asilik yatıyor sanki...
bunun içindir ki adı bence ASİye olsun
Karanfil Deste Gider, Hah Hah Ha Nanay,
Kokusu Dosta Gider, Hah Hah Ha Nanay.