tşk. ederim arkadaşım yorumun için nette baktım bende olta bayrak formuna doğru sölediğiniz gibi fakat benden müşterinin istediği de bu...bende bayrakçıyım .. olta bayrak dedigimiz şey üstü yelken gibi olur veya damla gibi bir pozisyonu olur bu ise diktörgen.. ayrıca çalışma güzel olmuş