WILDGUARD
🌱Yeni Üye🌱
- Katılım
- 27 Eyl 2013
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 0
Anlatımız çok iyi ve netti..tebrik ederim.. yalnız sormak istediğim bir şey var..ben bu sitede yeniyim...bir başlık açtım ama cevaplar gelmedi..o yüzden size de sormak isterim..
ben grafik konusunda kendimi geliştirmek istiyorum..
çünkü logo,kartvizit türü tasarımları çok seviyorum..photoshop kullanıyorum..bana önerebileceğiniz başka programlar varmıdır?
Görüntü kalitesi pek iyi değil. Ne yaptığın pek anlaşılmıyor. Ellerine sağlık.
Açtığın sayfanın ölçülerini göremedim yaa![]()