Grafikerler.net Telegram

Logo

Logo Tasarımları - Logo ...

Cevapla
Logo
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(37)

Grafiker / İzmir

Standart

Logo

Alt 15 Ağustos 2007 #1
Gözlük firmasına yaptığım çalışma örnekleri.İ ı muhabbeti yapmayı biliyorum :rapp:, firmaya beğendirince gerekli düzenlemeleri yapcez. :lol:

Logo
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

Yasemin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yasemin(38)

Belgisiz Sıfat

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #2
                              çok hoş olmuş eline saglık bence 1 ve 3 cü güzel 2 yi begenmedim en alttakinide bence birazdaha degiştir birazdaha ..bazı denemeler yap belki çok hada iyi bişe cıkar...
Bu mesajdan alıntı yap
Majestic isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Majestic(35)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #3
3 olan logoda göz amblemini andıran yaylar ve optik yazısının birleşimi ii fikir ama 1. logonun fontu çok estetik geldi
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(37)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #4
dimi Logo
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #5
Bence 1 nci logonun yazı fontu ile 3 üncü logodaki görsel i birleştir birde öyle bir bak o şekilde daha hoş gözükür.. =)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Telegram

Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(37)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #6
1. nin fonk karekteri gereği 3. deki görselle birleşmesi hoş olmuyo. Buna ne dersiniz?

Logo
Bu mesajdan alıntı yap
Majestic isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Majestic(35)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #7
1. nin fonk karekteri gereği 3. deki görselle birleşmesi hoş olmuyo. Buna ne dersiniz?

Logo
olmuşş Logo) ama bu seferde başka bişiler eksik istiyo bişiler daha
Bu mesajdan alıntı yap
Özkan TÜRK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Özkan TÜRK(36)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #8
1. nin fonk karekteri gereği 3. deki görselle birleşmesi hoş olmuyo. Buna ne dersiniz?

Logo
harbiden şimdi olmuş Logo
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(37)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 15 Ağustos 2007 #9
olmuşş Logo) ama bu seferde başka bişiler eksik istiyo bişiler daha
hımmmmmss :anlamsiz:
Bu mesajdan alıntı yap
Androit isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Androit(36)

Eğitimci / Gümüşhane

Standart
Alt 23 Ağustos 2007 #10
walla bakar bakmaz 1-3 kariştir dediydim herkes aynısını demiş 2 nin fontunu kaybetme tam tava reklamı olur 3 tende süper imalat hane reklamı ciddiyim fontları görünce kullanıcı olarak andırdıkları izlenim öle ama 1 görsellik bakımından kalite katmış 3 daireyi daha bi farklı sıralasan ajagıya dogru bilmem nasil durur Logo
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Telegram

Cevapla

Etiketler
gozluk firma logo, gama optik, 3 olan logod, gozluk firmasi

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Kotasız Avrupa Logo yarışması için Tasarladığım Logo gommes45 Logo Tasarımları 10 27 Haziran 2008 16:22
VİP kartvizit, kişisel logo, uluslararası ViP holding logo, billboard afiş tasarımı y kibritcan Sonuçlanan İlanlar 5 21 Haziran 2008 10:32
Google Logo Tasarım Yarışmasında İlk 30'a bile giremediğim logo tasarımım byimaj Logo Tasarımları 19 24 Nisan 2008 16:08

Kapat
Şifremi Unuttum?