Vinil Türk Reklam Bannerı

Photoshop da site yapımı; index sorunu

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Photoshop da site yapımı; index sorunu ...

Cevapla
Photoshop da site yapımı; index sorunu
ccarlos5501 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ccarlos5501

Hiç Biri / Ankara

Photoshop da site yapımı; index sorunu

Alt 19 Mart 2009 #1

Arkadaşlar ben tamamen photoshop araçlarını kullanarak kendim bir acemice web sitesi çalışması yaptım yanlız index yani anasayfayı bitirdim seçeneklerden save for web&devices-save-HTML and ımages(.html) olarak kayıt ettim. sonra bunu arkadaşıma gönderdim bi baksın nasıl olmuş diye gonderdim yanlız arkadaşım hiç bişe yok diyo görünmüyo diyo bende indexi başka bi klasöre attım ole çalıştırdım. bomboş sayfa çıkıyo masa üstünde çalıştırınca sorun yok. lütfen yardım edinPhotoshop da site yapımı; index sorunuuke:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

blueden isimli Üye şimdilik offline konumundadır

blueden

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 19 Mart 2009 #2
                             
Açtıgınız başlık forum kurallarına uygun değil...Lütfen https://www.grafikerler.net/forum-ku...48.html#post84

Sizin masaüstünüzde çalışacaktır, çünkü resimleriniz bulundugu konum ile sitedeki resimlerin bulundugu konum aynı o yüzden sizde görünecektir.Arkadaşınızda görünmemesi normal.
Örnek:

C:\Documents and Settings\deniz\Desktop\resim.jpeg

Arkadaşınızda:

C:\Documents and Settings\İSİM\Desktop\resim.jpeg' dir.
Bu mesajdan alıntı yap
ccarlos5501 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ccarlos5501

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 19 Mart 2009 #3
peki bu yaptığım siteyi web de yayınlasam bi sorun olurmu yada web de yayınlamak için bi değişiklik yapmam gerekiyormu
Bu mesajdan alıntı yap
MGTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MGTR

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 19 Mart 2009 #4
Türkçe karakter kullanma derim daha dün aynı sorun başıma geldi.Sayfanın kaynak kodlarında yer alan türkçe karakterleri ve türkçe imaj isimlerini değiştirdim sorun gitti.
Bu mesajdan alıntı yap
blueden isimli Üye şimdilik offline konumundadır

blueden

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 19 Mart 2009 #5
peki bu yaptığım siteyi web de yayınlasam bi sorun olurmu yada web de yayınlamak için bi değişiklik yapmam gerekiyormu
Ftp' de herhangi bir sorun olmazsa, index sizde normal bir şekilde görünürse; yayınladıgınızda diğer kullanıcılarda da (üyelerde) normal görünecektir.

+Evet,Türkçe karakter kullanmayın.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

narabi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

narabi

Grafiker / Van

Standart
Alt 20 Mart 2009 #6
siteye atarken resimleride klasör içinde atki sorun çıkmasın
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Photoshop Dersleri: photoshop demir boru yapımı fixx Photoshop Dersleri 8 04 Eylül 2012 23:14
Photoshop Dersleri: [ÇEVİRİ] Kişisel Site Yapımı Grafikerdem Photoshop Dersleri 16 24 Aralık 2010 10:11
Photoshop Dersleri: Photoshop' ta Renkli Desen Yapımı kasta095 Photoshop Dersleri 27 16 Aralık 2009 22:21
Photoshop Dersleri: Photoshop ile Simit Yapımı naklov Photoshop Dersleri 7 29 Ağustos 2009 13:28

Kapat
Şifremi Unuttum?