Vinil Türk Reklam Bannerı

Photoshopta SES ekleme?

Photoshop Dersleri - Photoshopta SES ekleme? ...

Cevapla
Photoshopta SES ekleme?
Standart

Photoshopta SES ekleme?

Alt 03 Ocak 2009 #1

Arkadaşlar elimde bazı fotoğraflar var arka fonunu değiştirip ayrıca ses eklemek istiyorum.Mesela bir mp3 yada bir waw dosyasını nasıl ekleyebilirim.Yada birşekilde ses kaydını nasıl yapabilirim.Acilen öğrenmem gerekiyor.Yardımcı olurmusunuz?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

dirim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dirim

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06 Ocak 2009 #2
                             
photoshopun böyle bir özelliği mi varmış...
Benim bildiğim ses eklemek gibi bir özelliği yok
Bu mesajdan alıntı yap
mizoo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mizoo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07 Ocak 2009 #3
bende ilk defa duydu hadi web tasarımda olur dreamweaver da böyle bir özellik var ama photoshop ta ilk defa duydum
Bu mesajdan alıntı yap
C a s p e R isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C a s p e R

Öğrenci (Grafik) / Kocaeli

Standart
Alt 07 Ocak 2009 #4
Anladığım Kadarıyla Sen Resimleri Photoshop'ta Hazırlıyıp Başka Bi Programda Müzikli Slayt Yapmak İstiyosun
Bunun İçin Resimlerini Photoshopta Hazırla En Basit Windows'un Kendi Programı Windows Movie Maker'da İstediğin Gibi Yap..
Bu mesajdan alıntı yap
samett86 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

samett86

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 23 Ocak 2009 #5
Anladığım Kadarıyla Sen Resimleri Photoshop'ta Hazırlıyıp Başka Bi Programda Müzikli Slayt Yapmak İstiyosun
Bunun İçin Resimlerini Photoshopta Hazırla En Basit Windows'un Kendi Programı Windows Movie Maker'da İstediğin Gibi Yap..
arkadaş yaptıgı resim görüntülenirken müzik çalsın istiyorr mavi makerde yaparsa mp3 video formatında olıcak arkadaş resim kalsın istiyor ama arkasındanda müzik çalsın istiyor sanırım ama böle bişiy mümkün diil benim bildigimm .
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

hamit_kurklu58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hamit_kurklu58(41)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23 Ocak 2009 #6
böyle bi özellik olsaydı mükemmel olurdu heralde ama ben duymadım bilmiyorum değerli arkadaşım.güzel biş konu bilen varsa bizi bilgilendirirse çok memnun oluruz heraldePhotoshopta SES ekleme?
Bu mesajdan alıntı yap
SERAP BİRCAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

SERAP BİRCAN

Grafiker / Konya

Standart
Alt 23 Ocak 2009 #7
windows movie maker progrmında yapabilirsin...
programı açınca ayrıntılı şekilde anlatıyor arkadaşım görseller değişirken şekilli şekilli fondan istediğin müziği ekleyebiliyosun.

Sırf merakdan kendi resimlerimle yaptığım var bi kaç klip süper oluyo
Bu mesajdan alıntı yap
hamit_kurklu58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hamit_kurklu58(41)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23 Ocak 2009 #8
serap arkadaşım konuyu anlamadınız sanırım video yapmak istemiyoruz.resime müzik ekleme özelliği hakkkında sorununmuz.ona bakılırsa Camtasi sutudio diye bi program var movie maker a benziyo fakat daha profesyonel.trial olarak indirip denemenizi tavsiye ederim.teşekkürlerPhotoshopta SES ekleme?
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 23 Ocak 2009 #9
serap arkadaşım konuyu anlamadınız sanırım video yapmak istemiyoruz.resime müzik ekleme özelliği hakkkında sorununmuz.ona bakılırsa Camtasi sutudio diye bi program var movie maker a benziyo fakat daha profesyonel.trial olarak indirip denemenizi tavsiye ederim.teşekkürlerPhotoshopta SES ekleme?
Resim formatlarının hiç birisinde multimedia özelliği bulunmamaktadır. Yazılımsal olarak böyle bir şey mümkün bile değil. Siz hem video vb... bir format istemiyorsunuz hem de müzik çalsın istiyorsanız şu anki yazılım dünyası böyle bir şey çıkartmadığını da arkadaşlarsize gayet iyi açıklamışlar.

Diyelimki biz bu teknolojiden uzak kaldık ve haaberimiz yok. Peki böyle bir şeyi siz nerede gördünüz? Böyle bir örnek elinizde var mı? Yoksa "düşündük, ses eklesek çok güzel olur" mu diyorsunuz?


..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
anqelgirl isimli Üye şimdilik offline konumundadır

anqelgirl

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Alt 24 Eylül 2009 #10
resmin süresini uzat mowie mokerda yapcaksan müzik bitene kadar çalsınPhotoshopta SES ekleme?1:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Vinil Türk Reklam Bannerı

Cevapla

Etiketler
ekleme, photoshopta, ses

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Font Ekleme graphicer35 Freehand 4 29 Nisan 2009 17:34
Reklam banner'ı ekleme ? anka Web Tasarımı 3 12 Eylül 2008 08:27
renk ekleme grifon Corel Draw 1 13 Ağustos 2008 09:35
swf dosyayısını ekleme grafik_adam Flash 2 09 Ağustos 2007 10:28

Kapat
Şifremi Unuttum?