vektörel logo yapımı

Logo Tasarımları - vektörel logo yapımı ...

Cevapla
vektörel logo yapımı
mesut26 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mesut26

Hiç Biri / İstanbul

Standart

vektörel logo yapımı

Alt 12 Temmuz 2010 #1

arkadaşlar bu işte amatörüm lütfen yardımcı olun şu resimdeki logoyu vektörel hale getirip buraya atabilirmisiniz
2 gündür uğraşıyorum amatörlük bu olsa gerek vektörel logo yapımı
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

https://img697.imageshack.us/img697/...rlogobeyaz.jpg

vektörel logo yapımı

Uploaded with ImageShack.us
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

cangok isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cangok

Grafiker / Adana

Standart
Alt 12 Temmuz 2010 #2
                             
dostum sadece bir tanesini croplaman yeterli 3 tane kopyalarsın gerisi fontunu bulmana kalıyor. ha gayret...
Bu mesajdan alıntı yap
mesut26 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mesut26

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 12 Temmuz 2010 #3
dostum sadece bir tanesini croplaman yeterli 3 tane kopyalarsın gerisi fontunu bulmana kalıyor. ha gayret...
kardeş saol ama beceremiyom yaa vektörel logo yapımı
Bu mesajdan alıntı yap
semaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

semaa(31)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 12 Temmuz 2010 #4
kardeş saol ama beceremiyom yaa vektörel logo yapımı
mesleğiniz grafiker yazıyo ama
Bu mesajdan alıntı yap
kurbaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kurbaa(31)

Yrd. Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 12 Temmuz 2010 #5
Amblemi yani sadece şekli çizdim.
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
bu linkten indirebilirsiniz.

Yazınızın fontu: Neubank NF Bold 'dur.
Font bende olmadığı için onu ekleyemedim. Bulursanız siz yazar, eklersiniz...
Hatta fontu burda paylaşırsınız bizde yararlanırız.

Bulamassanız oturup jpg üzerinden çizersiniz.
Çizemem - Yapamam ben diyorsanız rica etsem:
"-Önce mesleğinizin olduğu panelden 'grafiker' yazısını sonrada mesleğinizi değiştirebilirmisiniz?"

Kolay gelsin.
Bu mesajdan alıntı yap
mesut26 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mesut26

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 12 Temmuz 2010 #6
teşekkürler kurbaa
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Istinyespor logo yapımı doomstime Logo Tasarımları 4 08 Ocak 2010 00:13
Cam ürünleri logo yapımı toqana Logo Tasarımları 4 17 Haziran 2009 08:46
Logo Yapımı orange_3 Logo Tasarımları 0 07 Ocak 2009 14:26
3D Logo Yapımı aydinyener Logo Tasarımları 3 01 Kasım 2008 11:45

Kapat
Şifremi Unuttum?