Vinil Türk Reklam Bannerı

Yeni Kartvizt çalışmam

Kartvizit Tasarımları - Yeni Kartvizt çalışmam ...

Like Tree1Likes
  • 1 Post By DALGABAZz

Cevapla
Yeni Kartvizt çalışmam
DALGABAZz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DALGABAZz

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart

Yeni Kartvizt çalışmam

Alt 15 Mart 2012 #1

Yeni Kartvizt çalışmam

Merhaba Arkadaşlar yeni Kartvizit çalışmam Bilgisayar satışı ve webtasarım İşi İçin. Değerli yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
efereklam8 bunu beğendi.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

grafist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafist(34)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 15 Mart 2012 #2
                             
Tasarım işiyle mi uğraşıyorsunuz, bilişim işiyle mi?
Colour Design yazısını alt köşede tekrar yazmışsınız (ayrıca da farklı bir yazı karakteriyle) gereksiz olmuş.
Karta gelince, sunum güzel ama tasarım klasik..
Bu mesajdan alıntı yap
ukayrak isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ukayrak

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 15 Mart 2012 #3
Kart tasariminda "Design" kelimesi yanlis yazilmis maalesef... Aman bu sekilde bastirmayin karti...
Bu mesajdan alıntı yap
grafiker_emrah isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafiker_emrah(31)

Arı Üye

Grafiker / Afyonkarahisar

Standart
Alt 15 Mart 2012 #4
Yeni Kartvizt çalışmam

Merhaba Arkadaşlar yeni Kartvizit çalışmam Bilgisayar satışı ve webtasarım İşi İçin. Değerli yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
ali emreceim neden firma ismini iki kez yazdın? gereksiz olmuş ayrıca logon yada yazı fontun isminle bağdaşmıyo daha canlı renkler ve font kullan bana kalırsa, koyduğun bilgisayar resmini fazla sündürmüşsün hoş gözükmüyor birde o şapka muhabbeti alaksız olmuş Yeni Kartvizt çalışmam tekrazr bi gözden geçirirsen daha hoş olur yazım hatalarınıda unutma Yeni Kartvizt çalışmam
Bu mesajdan alıntı yap
DALGABAZz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DALGABAZz

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 15 Mart 2012 #5
Tasarım işiyle mi uğraşıyorsunuz, bilişim işiyle mi?
Colour Design yazısını alt köşede tekrar yazmışsınız (ayrıca da farklı bir yazı karakteriyle) gereksiz olmuş.
Karta gelince, sunum güzel ama tasarım klasik..
Bilgisayar satışı,bakımı ve web tasarım için yapılcak kartvizit.
colour design yazsını kaldırırım alt köşeden.
yorumun için teşekürler
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklam Bannerı

DALGABAZz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DALGABAZz

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 15 Mart 2012 #6
Kart tasariminda "Design" kelimesi yanlis yazilmis maalesef... Aman bu sekilde bastirmayin karti...
Dikkat ettiniz için teşekürler gece yaptım dikkat etmemişsim.
Bu mesajdan alıntı yap
DALGABAZz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DALGABAZz

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 15 Mart 2012 #7
ali emreceim neden firma ismini iki kez yazdın? gereksiz olmuş ayrıca logon yada yazı fontun isminle bağdaşmıyo daha canlı renkler ve font kullan bana kalırsa, koyduğun bilgisayar resmini fazla sündürmüşsün hoş gözükmüyor birde o şapka muhabbeti alaksız olmuş Yeni Kartvizt çalışmam tekrazr bi gözden geçirirsen daha hoş olur yazım hatalarınıda unutma Yeni Kartvizt çalışmam
Öncelikle yorumun için teşekürler eleştirilerini dikkate alıcam önerebilcen bişey varsa önerilere acıgım.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son mesajlar
Kartvizt ve Katalog DarkStar-Tr Deneme Çalışmalar 0 07 Ekim 2010 13:39
kartvizt çalışmamm :))) oknyldrm Kartvizit Tasarımları 18 12 Temmuz 2010 13:04
Jcb Kartvizt DarkStar-Tr Kartvizit Tasarımları 6 07 Şubat 2010 23:40
İlk kartvizt çalışmam Red Point Reklam Hizmetleri red point Kartvizit Tasarımları 8 15 Ağustos 2009 10:55
frehandı yeni yeni öğreniyorum ilk çalışmam crazyglad Freehand 14 13 Mart 2009 17:34

Kapat
Şifremi Unuttum?