Neler yeni

Yeni mesajlar Yeni konular En çok mesaj En çok tepki En çok görüntülenen

Resim Sergisi için Afiş Çalışması

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
Tekrar merhaba arkadaslar. Buda 2. çalışmam. Herkese teşekkürler.

 

Benzer konular

Everlost

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
13 Kas 2007
Mesajlar
222
Tepkime puanı
2
Yaş
36
Arkadaşım kızcan ama söliim ben yinede kullandığın resimler uyumsuz.mesela o takım elbiseyle resim çizen adam hiç samimi durmuyo çok yapay yani anlatabildimmi. Sergi gün ve saatini tabloya oturtman iii fikir ama orda kullandığın kalemde yanlış o kalem yerine bi sulu boya fırçası kullansan daha iii olurdu.Bide kenarlardaki kırmızı kutucuklar çalışmayı boğmuş.Kolay gelsin...
 

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
Yok kardeşim estağfurullah neden kızayım. Bizden daha iyi olanların fikirlerinden mahrum kalırsak nasıl kendimizi geliştireceğiz? Teşekkürler.
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
öncelikle emeğine sağlık bencede fotoğraf cok alakasız bence o fotografı tamamen ordan kaldırıp üstte 2 resmi geliştirmekte fayda var die düşünüyorum
 

fehimuk

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
72
Tepkime puanı
1
"sergi"nin ingilizce anlamını kullanmanızın özel bir nedeni var mı bilemedim.. zira "exhibition" serginin ismi gibi duruyor. görsel olarak da ( yeni başlamışsınız sanırım ) dolma kalem ve takım elbiseli adam hakkında söylenilenlere katılıyorum.
ayrıca tablo fikri iyi olabilir ama kullanılan tablo hiç estetik değil... demir aksam o kadar göze batıyor ki...
 

edaylagrafik

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
32
Tepkime puanı
0
Web sitesi
www.ermajans.com
Öncelikle emeğine sağlık. Fakat ben ilk yorum yapan Everlost arkadaşıma katılıyorum. Resim yapmak rahatlık ister takım elbiseli bir kişi rahat olamadığı için içindeki hayal gücünü tam yansıtamaz.O yüzden biraz çelişmiş sanırım taşıması gereken anlamla.(Tabi senin ordaki iman sergiye takım elbiseyle gelin çağrısı ise bişi diyemem:) bunun haricinde dolma kalem daha çok resmi yazışmalarda kullanılır. Birde belki hata değil ama tuvaldeki yazının tuvalin pespektifine uymamış olması beni rahatsız etti. Eminim daha rahat okunduğu için o şekilde yazdın ama resimden bahsedip pespektifi önemsememek garip olabilir. Sanatın bazı dallarında perspektif bilerek saptırılıyor belki sen o şekilde kullanmak istedin.Güzel olmuş. Seni daha ii çalışmalarda görmek isteriz.
 

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
Arkadaşlar yorumlar için çok teşekkürler fakat şunu bilmenzi istiyorum ki elimdeki malzemeye göre çalışıyorum.Yani hazır imajlarım yok elimde.Mesela demirleri görünmeyen bir tablo imajım yok. Artı sanırım adam orada resim yapıyor olarak algılanmış fakat o adam takım elbiseyle resim yapmıyor sergiyi geziyor. Yani bir tasarımı yorumlarken bence algılanmak istendiği gibi algılanmamalı imajlar. Örneğin geçen bir çalışmada içinde su olan bir bardak koymuştum imsakiye çalışmasına..Bardak beyaz şarap bardağı kabul fakat içerisindeki su. Arkadaşın birisi hemen ona dikkat çekmiş ne işi var orada şarap bardağının diyor.. İnsanlar su içerken bardak şekline bakmaz diye düşünüyorum. Kısacası verilmek istenen ana mesaj önemlidir benim için. Ben orada orucun su ile açılabildiği mesajını vermişsem oraya şarap bardağıda koyabilirim rakı bardağıda.İçerik önemli bence.
Tekrar değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Hepsi benim için ayrı ayrı değerli.
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
o adam takım elbiseyle resim yapmıyor sergiyi geziyor demişsin.arkasındanda Kısacası verilmek istenen ana mesaj önemlidir benım ıcın demişsin üzgunum ama kanımca yapan kişi çalışmayı sadece kendi bilir ve algılarsa o amacının dışındadır demektir.
 

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
Peki oradaki insan sence elinde paleti olan ve resim yapan birisi imajımı veriyor yoksa takım elbiseyle sergi geze insan imajı mı veriyor?
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
o insan ne elınde paletı olan bır ressama ne de sergi gezen bir bireye benziyor.adam havada kalmış biraz, bişeyle bağdaşmamış
 

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
Sizin için biryeri gezen insan imajı bulamadım üzgünüm.Teşekkürler.
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
tavrınızı biraz sert buldum. Herzaman iyi eleştiriler duyulabilir ama unutmayınız ki sizin mantelizenize ters düşen eleştirileri alçakgönüllülükle kabullenmek erdemdir...Başarılar
 

efoja

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
4,184
Tepkime puanı
132
Web sitesi
birderindeniz.blogcu.com
aslında düşündüm bakarken resim herkes için; yani resim yapan takım elbiseli adam fikri düşününce samimiyetsiz değil. yalnız dekupe magic wand la yapılmış olabilir kenarlarında beyazlıklar belli ediyor kendini. eğer imajlarım bundan ibaret diyorsanız ressamın resminin birini tamamen fon olarak kullanın. altına ve üstüne siyah şerit çekin. üstteki şerite ressamın adını yazın alttaki şerite adres tarih bilgilerini. Belki sıradışı birşey yok ama emin olun ressamın resmi başlı başına tasarım zaten. ancak dediğim gibi aslında takım elbiseli ressam sıradışı bir fikir bence.
 

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
aslında düşündüm bakarken resim herkes için; yani resim yapan takım elbiseli adam fikri düşününce samimiyetsiz değil. yalnız dekupe magic wand la yapılmış olabilir kenarlarında beyazlıklar belli ediyor kendini. eğer imajlarım bundan ibaret diyorsanız ressamın resminin birini tamamen fon olarak kullanın. altına ve üstüne siyah şerit çekin. üstteki şerite ressamın adını yazın alttaki şerite adres tarih bilgilerini. Belki sıradışı birşey yok ama emin olun ressamın resmi başlı başına tasarım zaten. ancak dediğim gibi aslında takım elbiseli ressam sıradışı bir fikir bence.

Değerli yorumunuz için teşekkürler.Birşey ispat etmeye değil birşey kazandırmaya çalışan arkadaşlara minnetarım.Unutmadan sayın efoja kenarlardaki beyazlıklar glow efektidir.
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
sanırım ortada bir yanlış anlaşılma söz konusudur. Ve bundan cok buyuk rahatszlık duyarım ben birşeyler ispatlamaya degıl fıkrımı beyan etmeye calıstım fıkırlerıme mınnettar kalmanızı beklemıorum ama en azından saygı duyabılırsınız dıe dusunuorum... ve cok rica edıcem artık uzatmanında bir anlamı yok Emeğinize Sağlık Başarılar.
 

graphicer35

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
97
Tepkime puanı
0
Bence de uzatmaya gerek yok ve dikkat ederseniz sizin isminiz geçmiyor yukarıdaki msj' da.
üstünüze alınmanıza gerek yok.Mersi...!
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
smiley_arttoday_150_eng_28jun021.jpg
 

efoja

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
4,184
Tepkime puanı
132
Web sitesi
birderindeniz.blogcu.com
Bence de uzatmaya gerek yok ve dikkat ederseniz sizin isminiz geçmiyor yukarıdaki msj' da.
üstünüze alınmanıza gerek yok.Mersi...!

irm.art'ı gerçekten yanlış algılamışsınız yazılanları baştan sona okudum da. bu hepimize olabilir eleştriler gerebilir, panik olmaya gerek yok kızmasın kimse birbirine:D

irm.art' ın bahsettiği kopukluk bundan sanırım. ben de dekupe olduğunu düşünmüştüm.outer glow mu? ayakları yere basan bir insana sakın yapmayın bunu :D

başarılar yeniden...
 

irm.art

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
5,655
Tepkime puanı
111
efoja çok teşekkür ederim sanırım hatada bende anlatım bozukluğu oluşmuş olabilir yada algılanmak istendiği gibi algılanmış olabilir... zaman ayırıp okuduğun için çok mersi
 
Üst