Neler yeni

Yeni mesajlar Yeni konular En çok mesaj En çok tepki En çok görüntülenen

Savaşçı Elf Kralı

ahuramazda

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
186
Tepkime puanı
13
Aklımda kanlı bir elf savaşı sahnesi var ... ufaktan ufaktan modelliyorum ... Eskiz aşamasında ; aklımda ki sahnenin yerleşimi için ufak bir çalışma yaptım ...

Şu an için ana karakter bitti, diğer 2 savaşçıyı ve saldırdıkları insanları peyderpey sahneye ekleyeceğim ...

Kralın modellemesi şöyle ;

f80d1537.png



Sahne için şu fotoğrafı kullandım

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Tropical_forest.JPG


1 - İlk etapta karakter öne çıksın diye ormana gaussian blur yapıyorum ...

2 - renk uyumu için vibrance ve color correction filterlerini uyguluyorum

3 - sonra da efekt için after effects - looksbuilder pluginin blockbuster filtresini ekliyorum

4 - sonra tekrar photoshop'u açtım ve filter - render - lens flare yapıyorum ...


sonuç ( şimdilik ) :

07ddf997.jpg
 

Benzer konular

ahuramazda

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
186
Tepkime puanı
13
Merhabalar ;

Sahneye aslında kenardan bakacaktık ama şimdi kurbanın gözünden sahneye bakmak gibi ilginç bir fikir geldi aklıma ... bende sahneyi biraz güncelledim ...

tek elfle aklımda ki sahne tam anlaşılaz şu aşama da ama bu hali ötekisine göre daha çok hoşuma gitti diyebilirim ...

99845d7d.jpg
 

selimbabat

🏆Pro Tasarımcı🏆
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
644
Tepkime puanı
7
Yaş
35
Üstat gerçekten bu işi güzel yapıyosunuz saygım var. Fakat bir kaç önerim olacak;
Kılıçlardan başlayalım. Kılıç değil de sanki polis joplarına benziyor. Kılıç dediğin biraz şaşalı olmalı bakınız;
wABmt.jpg

Awc5c.jpg

İkinci render'ınızda karakter saldırıyormuş gibi değil de sanki biyerden düşüyormuş gibi duruyor. Bunun ilk nedeni olarak bakış açısı. Çünkü gerçek hayatta bir insana bu açıdan bakıyorsanız gökyüzünden üzerinize düşüyor demektir. İkinci nedeni ise karakterin yüz ifadesi üstat. Yüzüne baktığımda kin ile saldıran biri gibi değil de, yere çakılmak üzere olan bir kahramanın gözlerini kısması gibi duruyor. Yüz ifadesi olayı nasıl aşılır? Aynanın karşısına geçin, ve karşıda duranın bebek katili olduğunu varsayarak elinizi kaldırın ve "kalleeeşşşş" diye bağırın. O anı yakalayıp fotonuzu çekin. Bence yeterli olacaktır :D Belki yüz ifadesi düzeltilirse, bakış açısı sorunu da ortadan kalkacak. Zıplayıp vuran bir karakter olarak algılayacağız onu. Bilemiyorum çünkü ayaklar yere değmiyor. Hem benim hem karakterin :D Bir de yukarıdaki dizde yani ikinci karakterin yukarı kaldırdığı dizinde bir sorun var. Sanki yamuk gibi. Kasların yoğunlaştığı bölge baldırlar olmalı. Siz ön tarafa da bi hayli kas koymuşsunuz. Şimdi oturup anatomi anlatmak istemiyorum üstat :D Bir de karakterlerde kullandığınız pijamaların belleri sanki her an düşecek gibi duruyor. İp ile bağlanmış fakat biraz sıkılanmalı. Üst sınırlar vücuda yapışmalı ki daha bi sportif, atletik dursun.
Arkaplanı beyaz olan render'a bişey demiyorum şimdilik. Aşağı yukarı aynı şeyler onun için de geçerli. Donunun beli :D ve yüz ifadesi.
Üstat yanlış anlamadın inşallah yorumumu. Ben bu yaptıklarınızı yapamam. Yorumlarım sizi kırmak veya dalga geçmek için değildir. Eğer öyle anlaşılmışsam özür de dilerim. Ama özelden :D
Sadece gelişime katkı sağlamaya çalışıyorum.
Başarılarınızın devamını diliyorum iyi çalışmalar.
 

ahuramazda

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
186
Tepkime puanı
13
sevgili selimbabat, bir cg işini aşama aşama görüyorsun ... hataların olması çok doğal ... açı yanlıştır, pekspertif uymaz, model uygun değildir, renkler uygun değildir ... bunları düzenlemek zaman,emek ve sabır isteyen işler ...

hele ki render aşamasında "peygamber sabrı" diye bir şeye ihtiyaç duyarız ... bunu başaran 3d'de alır yürür, başaramayan " çok zor lan bu işler" der köşesine çekilir :)


İkinci modelde tamam ... gözlerinde ve pekspertifinde hatam var ama diğer modelimide ekleyince daha da güzel olacak sahnem diye düşünüyorum ...

sahnede kurban biziz :) bize saldıracaklar elflerim ...

ba8c584c.jpg
 

ZxxxE

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
2,395
Tepkime puanı
40
Selim'in söylediklerinden kılıç ve yüz ifadesi kısmına katılıyorum. Dizlerin konumu vs. diğer konular bence normal ama normal olmayan karakterimiz sanki Photoshop'la acemice yerleştirilmiş gibi duruyor sahneyle bir bütünlük sağlanamamış ...
 

selimbabat

🏆Pro Tasarımcı🏆
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
644
Tepkime puanı
7
Yaş
35
sevgili selimbabat, bir cg işini aşama aşama görüyorsun ... hataların olması çok doğal ... açı yanlıştır, pekspertif uymaz, model uygun değildir, renkler uygun değildir ... bunları düzenlemek zaman,emek ve sabır isteyen işler ...

hele ki render aşamasında "peygamber sabrı" diye bir şeye ihtiyaç duyarız ... bunu başaran 3d'de alır yürür, başaramayan " çok zor lan bu işler" der köşesine çekilir :)


İkinci modelde tamam ... gözlerinde ve pekspertifinde hatam var ama diğer modelimide ekleyince daha da güzel olacak sahnem diye düşünüyorum ...

sahnede kurban biziz :) bize saldıracaklar elflerim ...

Öncelikle hatalarınızın doğal olmadığını düşünüyor olsam, hatalarınızı sorgulardım üstat. Yorumumun sonunda da belirttiğim gibi farketmediğiniz, belkide atladığınız ayrıntıları görmenizi sağlamaya, aklımın yettiği kadarıyla bu hataları nasıl kapatabileceğimizi anlatmaya ve gelişimimize katkı sağlamaya çalışıyorum. İnsan ilgilendiği konu hakkında bilgi kazanır. Bu sayede ben de sizden birşeyler öğreniyorum. İşinizin ne kadar zor olduğunun ve şaşalı bir süreç içerisinde gerçekleştirilebildiğinin farkındayım. İşim gereği pek yabancı olduğum birşey değil. Çalışmalarınız gayet güzel olmuş. Eğer farkettiğim hatalarınızı siz zaten biliyorsanız bundan sonra paylaşımlarınıza bakıp, sadece beğenip beğenmediğimi belirtirim.
İyi çalışmalar.
Bu arada son render daha iyi olmuş.
 

ahuramazda

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
186
Tepkime puanı
13
Öncelikle hatalarınızın doğal olmadığını düşünüyor olsam, hatalarınızı sorgulardım üstat. Yorumumun sonunda da belirttiğim gibi farketmediğiniz, belkide atladığınız ayrıntıları görmenizi sağlamaya, aklımın yettiği kadarıyla bu hataları nasıl kapatabileceğimizi anlatmaya ve gelişimimize katkı sağlamaya çalışıyorum. İnsan ilgilendiği konu hakkında bilgi kazanır. Bu sayede ben de sizden birşeyler öğreniyorum. İşinizin ne kadar zor olduğunun ve şaşalı bir süreç içerisinde gerçekleştirilebildiğinin farkındayım. İşim gereği pek yabancı olduğum birşey değil. Çalışmalarınız gayet güzel olmuş. Eğer farkettiğim hatalarınızı siz zaten biliyorsanız bundan sonra paylaşımlarınıza bakıp, sadece beğenip beğenmediğimi belirtirim.
İyi çalışmalar.
Bu arada son render daha iyi olmuş.

yok yok, eleştir tabi ki beni ... ben şahsen olum olumsuz tüm eleştirilere fazzlasıyla değer veriyorum. Şahsi algılamam kesinlikle ...

kötü oldumu insanlar acımaz, yerden yere vurur ... haliyle bu beni daha iyiyi yapmaya teşvik ediyor ...

şahsen gözünüze çarpan yerleri söylemeniz eserimi daha iyi yapacaktır diye düşünüyorum ...

eh final render aşamasına yaklaştık, neredeyse çalışmam %98 bitti diyebilirim ... güncellenmiş hali şöyle ;

2c5401d3.jpg
 
Üst