hoş bir çalışma. ancak zemin malzemesinin texture ını seçerken daha detaylı ve büyük ebatlı olanı seçersen zeminde UVWMap yüzünden karşılaşacağın tekrarlarla karşılaşmazsın. yerdeki malzeme için biraz reglection ve gloss eklersen zemin daha tatlı görünebilir. koltuk ayakları ve sehpa krommu yoksa beyaz boyalımı?? ışık vuran alanlarda ışık patlamaları mevcut. multiplier ını dengelersen iyi olur. ve doğrama yada cam yokmu varsa niçin yansıma yok. yoksa niçin dış mekan için yaptığın backgroun daha detaylı değil. orada da tekrar eden mapler rahatsız ediyor. sahnenin aydınlık düzeyi iyi ancak tahminim iki koltuk arasına 1 adet omni koymuş olman ki, bu nedenle 2 koltuk grubunun gölgeleri farklı yönlere doğru. bu niçin yanlış. çünkü tavandaki spot aydınlatmalar daha farklı bir gölge bırakır. detayları sakın gözardı etme. müşterin konudan uzak biri olursa buna hiç dikkat etmez ancak bilen biri daha çok hata bulabilir. daha çok sayıda obje kullanmanı tavsiye ederim tekrar eden mobilya grubu hatta sehpadaki vazo bile aynı olduğundan gözü rahatsız ediyor. çok daha iyi ve detaylı çalışmalar yapabileceğine inanıyorum. eline sağlık.