Neler yeni

Yeni mesajlar Yeni konular En çok mesaj En çok tepki En çok görüntülenen

Neye Dokunduğuna (Dikkat) Et!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yoSa

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
2,247
Tepkime puanı
88
Yaş
39
Küresel ısınmaya ,Malzeme ebabında Mizahsal Bir tepkide benden...:angel:

neyedokundugunadikkatetbx3.jpg
 

creedwar

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
7,974
Tepkime puanı
104
Mizah anlayışlarımız farklı sanırım..
 

yoSa

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
2,247
Tepkime puanı
88
Yaş
39
İllaki her insanın mizah anlayışı farklıdır.
Mizah anlayışımı değilde çalışmayı eleştirmenizi beklerdim :)
 

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ &#9835
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
14,551
Tepkime puanı
112
Küresel ısınmayı şekilsel olarak mı algıladınız bilemiyorum. :) Evet yukarıda ki çalışmanızda bir küre var. Ama bahsi geçen küresel ısınma ile yukarıda ki "kürelerin" ısınmasının bağlantısı varmıdır?
 

Mustafa KÜÇÜK

♾️Grafik Gurusu♾️
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
1,270
Tepkime puanı
45
Yaş
41
Web sitesi
www.mustafakucuk.org
mizah anlayışın ve konuya yaklamşımın çok garip gerçekten
burda ısınan iki küre küre var onlarında küresel ısınmayla pek bir ilgisi olduğunu sanmıyorum:)
 

elkor84

🏆Pro Tasarımcı🏆
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
708
Tepkime puanı
17
Küresel ısınmayı şekilsel olarak mı algıladınız bilemiyorum. :) Evet yukarıda ki çalışmanızda bir küre var. Ama bahsi geçen küresel ısınma ile yukarıda ki "kürelerin" ısınmasının bağlantısı varmıdır?

kesinlikle katılıyorum.:)küresel ısınmayı ilginç bir mizah anlayışıyla anlatmaya çalışmışsınız.ama yukarıdaki kürelerle, küresel ısınmayı nasıl bağdaştıdınız anlayamadım.
 

damla1

Kreatif Stratejist
👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
5,055
Tepkime puanı
110
nediyelim ortada bir emek var alev alev doğrusu ben de merak ettim Küresel ısınmayla nasıl ilişkilendirdiniz
 

efoja

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
4,184
Tepkime puanı
132
Web sitesi
birderindeniz.blogcu.com
yosa ben de anlamadım :( demek ki amacına ulaşabilecek cinsten bir çalışma değilmiş... özellikle afişlerin hedef kitle tarafından rahat anlaşılabilir olması gerekir... ama uygulamalar başarılı olmuş, teknik açıdan. elin ateşe dönüşmesi falan... kolay gelsin.
 

yoSa

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
2,247
Tepkime puanı
88
Yaş
39
Ooouu:) Öncelikle Kafa karıştırdığım için kusura bakmayın, Kullandığım mizah, malzeme ve isim adı arasındaki ilişkide saklıydı...Çalışmada değil.
Kurduğum mizah bağlantısını sırasıyla ,şöyle anlatmaya çalışayım;
İlk önce,malzeme olarak kullandığım sağ alttaki resme bakınız,
Baktıktan sonra ;ikinci olarak konunun adına ,yani ;(Neye Dokunduğuna Dikkat et!) ' e bakınız...Her dokunuş zevkli değildir ve yine dokunduğumuz şey karşımızdakine,ki karşımızdakinin ne-kim olduğu hiç önemli değil (ot,böcek,insan,taş,abi,kardeş vs hiç fark etmez) bukadar zevk vermez.(sağ alttaki resimde olduğu gibi,gayet şehvetli bir dokunuş...)Dokunduğunuz herşey (ki dünyaya çok dokunuyoruz) dokunulmaya bukadar istekli olmaz(sağ alttaki resimde Bayanın elinin erkeğin kolunu kavrayışındaki haz-istek gibi.
Yanan elin dokunduğu şey; kalp şeklinde bir gezegen(ben yapmadım o gezegeni, Çalışmaya uygun hale getirdikten sonra kullandım, ki aldığım yerdede gezegen olarak kullanılıyodu :D
Gezegenin üstündede bir çiçek var, Son bir damlası kalmış,yaşam umudunu Gözyaşı olarak akıtıyor...
Konuyu ilk açarken söylediğim gibi, Sadece malzeme anlamında bir mizah söz konusu,çalışma anlamdında değil.Genel tepkilere şöyle bir baktım, kesinlikle haklısınız, ima etmek istediğim şeyler ikinci-üçüncü planda kalmış, Ama biraz detaycıyım ben, Herkes gibi ilk olarak , bende ilk plana bakıyorum ama sonrasında yapım gereği ikinci üçüncü hatta dördüncü plana dalıp gidiyorum...Hepsinde başka bir anlam olsun istiyorum.
Afiş olarak eleştirilerde haklısınız:) Ayrıca tşkler eleştirilerinize.Çalışma Hiçbir yerde kullanılmayacak ,en azından şimdilik.Sadece boş vaktimi değerlendirme amaçlı yapmıştım.Keşke teknik anlamda daha fazla eleştiri olsaydı.............................Zincirleme bir reaksiyon gibi ardı ardına mizah eleştirilmiş,hemde bazen hoş olmayan usluplarla........
Mizahın yerini uygun bir dille soran (mizah anlayışımı eleştirmeden) ve mizahımı değil ,çalışmamı teknik anlamda eleştiren herkese çoook tşkler, mutlu oldum :)Uyarılar dikkatimde ;)
 
Son düzenleme:

güneş gün

🌟Usta Tasarımcı🌟
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
327
Tepkime puanı
3
Ooouu:) Öncelikle Kafa karıştırdığım için kusura bakmayın, Kullandığım mizah, malzeme ve isim adı arasındaki ilişkide saklıydı...Çalışmada değil.
Kurduğum mizah bağlantısını sırasıyla ,şöyle anlatmaya çalışayım;
İlk önce,malzeme olarak kullandığım sağ alttaki resme bakınız,
Baktıktan sonra ;ikinci olarak konunun adına ,yani ;(Neye Dokunduğuna Dikkat et!) ' e bakınız...Her dokunuş zevkli değildir ve yine dokunduğumuz şey karşımızdakine,ki karşımızdakinin ne-kim olduğu hiç önemli değil (ot,böcek,insan,taş,abi,kardeş vs hiç fark etmez) bukadar zevk vermez.(sağ alttaki resimde olduğu gibi,gayet şehvetli bir dokunuş...)Dokunduğunuz herşey (ki dünyaya çok dokunuyoruz) dokunulmaya bukadar istekli olmaz(sağ alttaki resimde Bayanın elinin erkeğin kolunu kavrayışındaki haz-istek gibi.
Yanan elin dokunduğu şey; kalp şeklinde bir gezegen(ben yapmadım o gezegeni, Çalışmaya uygun hale getirdikten sonra kullandım, ki aldığım yerdede gezegen olarak kullanılıyodu :D
Gezegenin üstündede bir çiçek var, Son bir damlası kalmış,yaşam umudunu Gözyaşı olarak akıtıyor...
Konuyu ilk açarken söylediğim gibi, Sadece malzeme anlamında bir mizah söz konusu,çalışma anlamdında değil.Genel tepkilere şöyle bir baktım, kesinlikle haklısınız, ima etmek istediğim şeyler ikinci-üçüncü planda kalmış, Ama biraz detaycıyım ben, Herkes gibi ilk olarak , bende ilk plana bakıyorum ama sonrasında yapım gereği ikinci üçüncü hatta dördüncü plana dalıp gidiyorum...Hepsinde başka bir anlam olsun istiyorum.
Afiş olarak eleştirilerde haklısınız:) Ayrıca tşkler eleştirilerinize.Çalışma Hiçbir yerde kullanılmayacak ,en azından şimdilik.Sadece boş vaktimi değerlendirme amaçlı yapmıştım.Keşke teknik anlamda daha fazla eleştiri olsaydı.............................Zincirleme bir reaksiyon gibi ardı ardına mizah eleştirilmiş,hemde bazen hoş olmayan usluplarla........
Mizahın yerini uygun bir dille soran (mizah anlayışımı eleştirmeden) ve mizahımı değil ,çalışmamı teknik anlamda eleştiren herkese çoook tşkler, mutlu oldum :)Uyarılar dikkatimde ;)

Zincirleme bir reaksiyon gibi ardı ardına mizah eleştirilmiş,hemde bazen hoş olmayan usluplarla........ demişsiniz bence asıl hoş olmayan sizin bu çalışmanız evet insanlarımız nezaketi kullanıyorlar ve yinde birşey söylemiyorlar ama lütfen kültürel değerlerimiz ve inançsal değerlerimizi zedelemeyelim.. bu dünya da artık sanat sanat diye insanları yapmadıkları hiç birşey kalmadı .. nerde ahlaki değer nerde utanma duygusu... nerde toplumsal onur ... ben artık sanal adına yapılan adapsızlıklar görmekten usandım. .. benim gibi düşünen binlercd insan var... siz bunu bir afiş olarak sergilediğinizde 8 yaşındaki çocuğa küresel ısınma adına bunu mu göstereceksizinz yada nasıl bir bağlam kuracaksınız anlayamaıyorum yapacağınzı açıklama ne olacak onuda merak ediyorum doğrusu.. hani bu afiş 7 den 77 ye uyarı mahiyetinde ya o bakımdan söylüyorum...şahsen ben bakmaktan utandım... :swear:
 

yoSa

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
2,247
Tepkime puanı
88
Yaş
39
lütfen kültürel değerlerimiz ve inançsal değerlerimizi zedelemeyelim.. bu dünya da artık sanat sanat diye insanları yapmadıkları hiç birşey kalmadı .. nerde ahlaki değer nerde utanma duygusu... nerde toplumsal onur ...
Değilmi ama :) Aklıma Türkiye'nin bir köşesinde yaşanan bir olay geldi...Olayın geçtiği şehirde, meydana bir heykel yaptırmışlar, Heykel çıplak...Ve heykelin yakınlarındaki bir camiiden bu heykele tepki gelmiş...Heykeli kaldırın namaz kılamıyoruz diye...
Şimdi bende sormak istiyorum...Dinde Niyet esastır! doğrumu?
Peki;nerde ahlaki değer nerde utanma duygusu... nerde toplumsal onur ...
Aceba Allah huzurunda bir taş parçasına bakıpta tahrik olan insanlar utanmalımıdır!Nefis sadece ozaman mı insanoğlunun yakasındadır,(şeytanla olan diyaloglarınızı bir gözden geçirin!) özünde taş olması, yapılış amacı hiçbir mana taşımamaktadır değilmi :) Lan lan hatuna bak!(ünlü bir sanat eserine bakarken yapılan yorum) Bu zihniyet onurlumudur?Bir taş parçasına bakarak utanmak nekadar doğrudur, Bereket tanrısının heykellerine bakmanızı tavsiye ediyorum! Bereketi uzullarında değildir!...
Biz utanmanın nedemek olduğunu kaya parçalarına, renkli boyalara bakarak öğrenmedik,ben doğuluyum, bu saydığınız 3 değer için doğuda insan öldürürler...Gözlerinin önünde erotik perde olan insanlar bir odun parçasınada yanaşırlar...
Şimdi bir çocuğun bu afişe bakması sorununa gelelim.Sağ alttaki resimden gözünüzü alamamış olmalısınız ki yazdıklarımı tam okumamışsınız, umarım şimdi dikkatinizi yeterince çekmişimdir.Şimdi o yazdığımı birdaha tekrarlıyorum

Afiş olarak eleştirilerde haklısınız Ayrıca tşkler eleştirilerinize.Çalışma Hiçbir yerde kullanılmayacak ,en azından şimdilik.Sadece boş vaktimi değerlendirme amaçlı yapmıştım.
Çalışmanın hiçbiryerde kullanılmayacağı net birşekilde dile getirilmiştir! Kendim için yaptığımda barizdir. 7 yaşındaki bir çocuğu bir resim sergisine götürdüğünüzde, resimdeki olgular yada televizyondaki öpüşme sahnesini nasıl anlatıyorsanız küresel ısınmayıda bu şekilde anlatacaksınız.Sizin dediklerinize göre televizyonlardaki yayınlarda onursuzlukmu oluyor?, bu bunu yapan türk televizyoncularıda kültürsüzdür?böylemidir?Kaldıki 7 yaşındaki bir çocuk Kör zihniyete sahip değildir, içi tamamen saflıkla doludur,heykelden etkilenen bütün cemaate bedeldir! ve sizin toplumsal kültürsüzlük diye tabir ettiğiniz çalışmalara bakıp onları ayıplayacak kadarda dejenere edilmemiştir!Bu birazda çocuğun yetiştiği ortama ve tarafınca yetiştirildiği bireylere bağlıdır.Sanat ,sanat için yapılır!
Birdahaki sefere yazılanları daha dikkatli okursanız, niyet esaslarını daha dikkatli değerlendirirseniz sevinirim!Kolay gelsin.
Malzeme olarak kullandığım resim profesyonel bir grafiker tarafından yapılmıştır...Gerçek değildir. orijinalini paylaşıyorum...
304qa3.jpg
 
Son düzenleme:

alicanpek

🌱Yeni Üye🌱
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Sanki başka bir çalışma,
küresel ısınma konusuna bağlanmak istenmiş gibi duruyor.

Net anlaşılır bir çalışma değil. Önce sağa sonra sola bakmak afiş için zor bir çözüm sanki
 

güneş gün

🌟Usta Tasarımcı🌟
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
327
Tepkime puanı
3
Değilmi ama :) Aklıma Türkiye'nin bir köşesinde yaşanan bir olay geldi...Olayın geçtiği şehirde, meydana bir heykel yaptırmışlar, Heykel çıplak...Ve heykelin yakınlarındaki bir camiiden bu heykele tepki gelmiş...Heykeli kaldırın namaz kılamıyoruz diye...
Şimdi bende sormak istiyorum...Dinde Niyet esastır! doğrumu?
Peki;nerde ahlaki değer nerde utanma duygusu... nerde toplumsal onur ...
Aceba Allah huzurunda bir taş parçasına bakıpta tahrik olan insanlar utanmalımıdır!Nefis sadece ozaman mı insanoğlunun yakasındadır,(şeytanla olan diyaloglarınızı bir gözden geçirin!) özünde taş olması, yapılış amacı hiçbir mana taşımamaktadır değilmi :) Lan lan hatuna bak!(ünlü bir sanat eserine bakarken yapılan yorum) Bu zihniyet onurlumudur?Bir taş parçasına bakarak utanmak nekadar doğrudur, Bereket tanrısının heykellerine bakmanızı tavsiye ediyorum! Bereketi uzullarında değildir!...
Biz utanmanın nedemek olduğunu kaya parçalarına, renkli boyalara bakarak öğrenmedik,ben doğuluyum, bu saydığınız 3 değer için doğuda insan öldürürler...Gözlerinin önünde erotik perde olan insanlar bir odun parçasınada yanaşırlar...
Şimdi bir çocuğun bu afişe bakması sorununa gelelim.Sağ alttaki resimden gözünüzü alamamış olmalısınız ki yazdıklarımı tam okumamışsınız, umarım şimdi dikkatinizi yeterince çekmişimdir.Şimdi o yazdığımı birdaha tekrarlıyorum


Çalışmanın hiçbiryerde kullanılmayacağı net birşekilde dile getirilmiştir! Kendim için yaptığımda barizdir. 7 yaşındaki bir çocuğu bir resim sergisine götürdüğünüzde, resimdeki olgular yada televizyondaki öpüşme sahnesini nasıl anlatıyorsanız küresel ısınmayıda bu şekilde anlatacaksınız.Sizin dediklerinize göre televizyonlardaki yayınlarda onursuzlukmu oluyor?, bu bunu yapan türk televizyoncularıda kültürsüzdür?böylemidir?Kaldıki 7 yaşındaki bir çocuk Kör zihniyete sahip değildir, içi tamamen saflıkla doludur,heykelden etkilenen bütün cemaate bedeldir! ve sizin toplumsal kültürsüzlük diye tabir ettiğiniz çalışmalara bakıp onları ayıplayacak kadarda dejenere edilmemiştir!Bu birazda çocuğun yetiştiği ortama ve tarafınca yetiştirildiği bireylere bağlıdır.Sanat ,sanat için yapılır!
Birdahaki sefere yazılanları daha dikkatli okursanız, niyet esaslarını daha dikkatli değerlendirirseniz sevinirim!Kolay gelsin.
Malzeme olarak kullandığım resim profesyonel bir grafiker tarafından yapılmıştır...Gerçek değildir. orijinalini paylaşıyorum]


paylaşmayın mümkünse tiksiniyorum... hani sağ tarafa odaklanmışsınız gibi bişey söylemişsiniz ben rahatsız olduğum kısmı anlattım zaten.. öyle görünüyorki sizde bilhassa oraya dikkat çekmişsiniz... ayrıca doğulu değilim ama oradaki insanların töre cinayetleri ve kan davaları haricinde ki ahlaki değerlerini taktir ediyorum ama sizi değil... bana tv deki müstehcen sahneleri savunmayın onların izlenecek bir yanı var mı ki bana onları anlatıyorsunuz ne izliyorum nede çocuğuma izletirim.artık insanların malesef yatak odalarına kadar girdiler...mahremiyet denen bişey vardı Allah razı olsun oda sanat adına kalktı... asıl sanattın adını kirletiyorlar bizde bunlara sanatçı diyoruz... ayrıca tanrıça vs. bizim kültürümüzün ürünlerimidir... söylemek istediğim bir başka şey insanlar cami yakınındaki o heykelden tahrik oldukları için değil bence çıplak bi figürde kendi kızlarının analarının kadınlarının uzuvlarının sergilenmesinden rahatsızlık duymuşturlar utanmıştırlar... sonra söylemek istediğim şeyde şu ben rahatsızlık duyuyorum utanıyorum ama siz maşallah utanmayı bırakın tahrik bile olmuyorsunuz yani ... yani iki uçtada değilsiniz utanmak ve tahrik olmak ama bunun bir ortasıda yoktur... ben güzel ortamda yetiştim ve kültürel değerlerimin ne olduğuna biliyorum ahlak ve din kavramlarınında ne olduğunu biliyorum... yazılarınızın tümünüde okudum .. sizde biraz size yazılanları okuyun ... kimse onun küresel ısınmayla alakalı olmadığını ama yamanmış gibi durduğunu belirtiyor... ismindende belli zaten neye dokunduğuna dikkat et... işte nereye odakladığınız biraz daha belli ya bunu siz yazıyorsunuz bana suç bulmayın...
Aceba Allah huzurunda bir taş parçasına bakıpta tahrik olan insanlar utanmalımıdır!Nefis sadece ozaman mı insanoğlunun yakasındadır,(şeytanla olan diyaloglarınızı bir gözden geçirin!) özünde taş olması, yapılış amacı hiçbir mana taşımamaktadır değilmi Lan lan hatuna bak!(ünlü bir sanat eserine bakarken yapılan yorum) Bu zihniyet onurlumudur
lütfen bunlarla beni eş tutmayınız bir taşa bakıpta tahrik olacak bir insan değilim... bence siz şeytanla olan diyaloglarınızi gözden geçirmelisiniz... insanlar zerre kadar iyilik yaptığında da ,zerre kadar kötülük yaptığında da karşılığını görür... içinde bulunduğunuz yanlıştan hesaba çekildiğinizde diğer tarafta sizinle karşılaşmak istemem yüzünüzdeki pişmanlığı görmek dahi istemiyorum...
 
Son düzenleme:

shedesign

👑Efsanevi Grafiker👑
Katılım
19 Mar 2008
Mesajlar
2,233
Tepkime puanı
104
Web sitesi
www.asigazetesi.com
bu bıraz kara mızah sanırım.. küre var tabı ısınma da.. ama ne kuresı ve neye ısınma tartısılır
 

covenantt

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
70
Tepkime puanı
1
Web sitesi
www.flickr.com
Herkes aynı düşüncek diye bir kanaat yok sizinkiyle benim mizah anlayışım farklı olabilir ama çalışmanız teknik ve artistik olarak bakıldığında hoş duryor bence typografi üzerinde biraz daha uğraşmlıydınız . Ama görsellik açısından hoş bir afiş olmuş tebrik ederim ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst