Neler yeni

Grafikerler, Photoshopçular, Fotoğrafçılar Müjde!

ser_ajans

ACEMİ
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
tek kelimeyle harikasın ellerine emeğine sağlık kardeş
 

EVRENDER

ACEMİ
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
benim bir sıkıntım var cs2 kullanıyorum ve bu yazı efeklerininde yazıyı değiştirmek için tıkladığımda kayboluyor efekt, verilen dosyadaki fontu windows fontların içine atıyorum ama yine aynı sorun yardım edebilirmisiniz bana ?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
325
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Web sitesi
lib.wm-panel.com
benim bir sıkıntım var cs2 kullanıyorum ve bu yazı efeklerininde yazıyı değiştirmek için tıkladığımda kayboluyor efekt, verilen dosyadaki fontu windows fontların içine atıyorum ama yine aynı sorun yardım edebilirmisiniz bana ?

Sorun nerden kaynaklanıyordur bilemiyorum, ama normal de fontlar doğru yere atıldığın da psd dosyasına cs de değiştirmek istediğiniz de hata vermez,bire bir yazınızı yazarsınız. cs lisanslı mı kullanıyorsunuz ?
 

EVRENDER

ACEMİ
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
evet lisanslı cs2 acaba cs2 desteklemiyormu diye düşünüyorum yani fosforlu bir yazı efektininin üstüne tıkladığımda değiştirmek için şaşalı font kaybolup yerine arial yada time news roman oluyor sonra yazıyı bitirdiğimde şaşalı olmuyor :) verilen dosyadaki fontuda windows fontlarının içine attığımda desteklenen font değil diyor ama atıyor klasörün içine
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
325
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Web sitesi
lib.wm-panel.com
evet lisanslı cs2 acaba cs2 desteklemiyormu diye düşünüyorum yani fosforlu bir yazı efektininin üstüne tıkladığımda değiştirmek için şaşalı font kaybolup yerine arial yada time news roman oluyor sonra yazıyı bitirdiğimde şaşalı olmuyor :) verilen dosyadaki fontuda windows fontlarının içine attığımda desteklenen font değil diyor ama atıyor klasörün içine

Bu dediğiniz ben de olmuyor, acaba diğer arkadaşlar denemişler mi ?
 

siirevi

ACEMİ
Katılım
30 Eki 2011
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bukadar büyük bir arşivi kaçırdımmı yani . linkler çalışmıyor :(
 

smt05

ARI
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
53
Tepkime puanı
0
Puanları
0
filesonic bozuk,üyeliğim var,indiremedim,stylesi yükleyecektim :(
 

RD3S1GN

ARI
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
1,199
Tepkime puanı
15
Puanları
0
Web sitesi
www.rdwn.deviantart.com
FileSonic tüm işlevsellik paylaşımı artık devre dışıdır. Bizim hizmet yalnızca kişisel yüklediğiniz dosyaları upload ve almak için kullanılabilir.

Bu dosya size aitse, dosya yöneticisinden doğrudan indirmek için giriş yapınız.
 

ser_ajans

ACEMİ
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
kardeşim emeğine yüreğine sağlık çok güzel bi paylaşım
 

Ugurkan83

ARI
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
80
Tepkime puanı
1
Puanları
0
gömü bulmuş kadar sevindim emegine saglık ama hata veriyo ; All sharing functionality on FileSonic is now disabled. Our service can only be used to upload and retrieve files that you have uploaded personally.

If this file belongs to you, please login to download it directly from your file manager... diye.. nedir sorun acaba?
 

Ugurkan83

ARI
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
80
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yorumlarınız için teşekkür ederim, inş kısa zaman sonra elimde olan 70 bine yakın ücretli ücretsiz fontlarımı paylaşacağım.

hata veriyor; All sharing functionality on FileSonic is now disabled. Our service can only be used to upload and retrieve files that you have uploaded personally.

If this file belongs to you, please login to download it directly from your file manager... diye.. tekrar link paylasabilir misin?
 

ahmetkide

ACEMİ
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
hocam bu arşivi istersenız ben sıze ftp bilgileri vereyım herkes ordan ındırebılsın yada size ftp açarım hesabımdan herkes faydalanabılır yada sanal sunucum var ınternet hızım 50mb irtibata gecersek bu ıslemlerı cok kısa surede gerceklestırebılız bana ahmetkide@hotmail.com dan ulşaırsanız sevınırm ıtrıbat bılgıelrınız verısenız ben sıze ulaşırım ıyı calısmlar guzel paylaşımlar :)
 
Üst