Neler yeni

Actions İstek

Gökhan TEKİN

ARTniyetli
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
4,703
Tepkime puanı
71
Puanları
48
Artık çoğu kullanıcı actions mantığını kavramıştır. Actions un ne olduğunu bilmeyen kalmamıştır.

Actions mantığı biraz matematiksel işlem birazda bilgi istiyen bir olgudur. Temelinizi sağlam atarsanız actions ile yapılamayacak birşey yoktur.


Evet bu topic altında isteklerinize cevap vermeye çalışacağım. Ve kendi yapmış olduğunuz actions larınızı buradan paylaşabilirsiniz.

Her gün photoshop ile aynı işlemlerimi yapıyorsunuz ?
Ne işlemler yaptığınızı bizimle buradan paylaşın size actions yapalım eğer siz beceremiyorsanız :) İşinizi biraz daha kolaylaştıralım...

Mantıklı olan ve yapılabilecek tüm actionslarınızı yapabiliriz yeterki bizimle paylaşın siz ne yapmak ve ne yaptığınızı en iyi şekilde anlatın biz actions a çevirelim...
 

Benzer konular

gerexiz27

ACEMİ
Katılım
31 Tem 2008
Mesajlar
46
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Altın kabartma

Altın kabartma yazı lazım elinde varsa sevinirim
 

caisersoze

ACEMİ
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.sove.asia
Drop Shadow Action

Aşağıdaki reimde olduğu gibi hem resimlerin köşelerinde çok az miktarda yuvarlama yapmak, hem de sağ ve alt kenarlarda gölge efekti vermek istiyorum. Derinlik hissi vermek açısından kullanmak istiyorum. Epey miktarda fotoyu düzenlemem lazım. Cs2 istediğimi elde edemedim. Action la bunu halledebilir miyim? Ya da Drop Shadow Action ı elinde olan var mı? Ya da bununla ilgili bir yöntem tavsiye edebilir misiniz?

 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
2,593
Tepkime puanı
80
Puanları
0
bunu basit hamlelerle yapabilrisiniz blending optionsda da gerekli olan gölgelerndirme ve derinliği yaparsınız böyle bi action aramaktansa kendi actionunuzu ilk yaptığıız çalışmada kayıt edin ve diğerlerine uygulayın...
 

caisersoze

ACEMİ
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.sove.asia
bunu basit hamlelerle yapabilrisiniz blending optionsda da gerekli olan gölgelerndirme ve derinliği yaparsınız böyle bi action aramaktansa kendi actionunuzu ilk yaptığıız çalışmada kayıt edin ve diğerlerine uygulayın...

Köşeleri yuvarlama da nasıl bi yöntem izleyebilirim? Ps de her tarafta blurlaşma yani silikleşme oluşmakta. Oysa ben sadece köşeleri çok az miktarda yuvarlamak istiyorum.
 

Spawned

ACEMİ
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
29
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Acaba PopArt(Resimleri Çizgi karaktere dönüştürme) Action'u varmı ? Yalnız tamamen çizgi karakter bildiğinz bugs bunny gibi :)
 

explorertm

ACEMİ
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
salam.bana 3*4 10*15 20*30 olcusunde action lazimdir....msn:nesimi@nesimi.info
 

emre1789

ACEMİ
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
kolay gelsin... okul fotoğrafçılığı ile uğraşmaktayım... 8 li vsk action'ı filan hazırladım..ancak bana okulun adı sınıfı ve öğrenci no ları da çağırmış haliyle gerek bu vsk...bunları çağırmak için bi yol yordam varmıdır??? yardımcı olursanız çok memnun olurum...
 

youtubecuu

ACEMİ
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
merhaba arkadaşlar ben 100 kadar fotoğrafta işlem yapmak istiyorum.İstediğim şey fotoğrafların üzerine bir logo yapıştırmak.Sadece bir işlem yani ama ben acitons oluşturmaya çalıştım yapamadım nettede araştırmalarıma rağmen bulamadım son çare buraya yazıyorum umarım bi şekilde halledebilirim.

hazır birşey olmayabilir eğer anlatılırsa kendimde yapmaya çalışırım.
 

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ &#9835
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
14,551
Tepkime puanı
112
Puanları
0
merhaba arkadaşlar ben 100 kadar fotoğrafta işlem yapmak istiyorum.İstediğim şey fotoğrafların üzerine bir logo yapıştırmak.Sadece bir işlem yani ama ben acitons oluşturmaya çalıştım yapamadım nettede araştırmalarıma rağmen bulamadım son çare buraya yazıyorum umarım bi şekilde halledebilirim.

hazır birşey olmayabilir eğer anlatılırsa kendimde yapmaya çalışırım.

Adobe Photosjop un hangi sürümünü kullanıyorsunuz?
 

youtubecuu

ACEMİ
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Adobe Photosjop un hangi sürümünü kullanıyorsunuz?

adobe photoshop cs 4 ün portable sürüm kullanıyorum şu anda.

cs4 uyumsuz mu noldu?

bilgisi olan yokmu arkadaşlar?

arkadaşlar lütfen yardım edin bu konuyu acil öğrenmem lazım nette çok aradım fakat istediğim şeyi bir türlü yapamadım :sadsmile::sadsmile:
 

HaNıM aGa

ACEMİ
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
44
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Küp Yapma Actionu

link ölüydü bulan varmı acaba..
 

smoka

ACEMİ
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar bu actionslar türkçe photoshopta çalışmıyor değil mi? türkçe photosop için actionu olan var mı?
 

dreamm06

ACEMİ
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
merhabalar kartiizvtleri sunum halıne getırmk yanı hoş gostermek ıcın actıon lazım ama bulamıyorum yardımcı olur musunuz??
 
Üst